    From: "Przemek V" <m...@p...onet.naszaojczyzna>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: samochód z usa - V50 [opinie]
    Date: Wed, 9 Jun 2010 20:56:26 +0200

    news:hunnh9.55g.0@poczta.onet.pl...
    > "Przemek V" <p...@g...com> wrote in message
    a.googlegroups.com...

    > No ale jakie ma to znaczenie czy gość hamuje czy przygotowuje się
    > do zmiany pasa czy skrętu?? Tak czy inaczej nie możesz go wyprzedzać.
    > Zresztą jeśli miga lewym migaczem to być może on omijał jakąś
    > przeszkodę której nie widziałeś bo Ci ją zasłonił...
    > Na jedno wychodzi - jakiekolwiek światło zapalone na jego tyłku
    > powinno natychmiast przekreślić Twój manewr wyprzedzania go
    > aż do czasu ustalenia sytuacji...

    Przeczytałeś co napisałem? Dwa pasy. Ty na lewym. Facet z prawego wbija
    kierunek i wyjeżdża ci przed nos. Dajesz po hamplach i póki ABS nie terkocze
    to dzień jak co dzień na królowej polskich szos wybudowanej potem i krwią
    żołnierzy ludowego wojska polskiego. To czy zamrygał na żółto czy na
    czerwono to może być 1 sekunda, która zaważy na tym czy się w niego
    wpakujesz czy nie

    > A czemu ubarwiasz wypowiedź jakimiś epitetami pod adresem
    > innych użytkowników dróg? Co to ten zrywacz azbestu miał znaczyć?

    Miał znaczyć, że jeśli ktoś jest kutwa i ściąga furę z kraju za wielką wodą
    to niech wyda te paręset złotych i ją zeuropeizuje. Jeśli jest to Chevrolet
    Bel Air 1957 to odpuszczam - może sobie migać nawet na zielono. Jeśli jest
    to pachnący mułem Passat z Louisiany, z wnęką na tablicę wielkości A4 to
    niech sobie założy lampy od europejczyka

    > A jaka to różnica z Twojego punktu widzenia?
    > Równie dobrze mógł mieć żółty kierunkowskaz i zapomnieć go włączyć...
    > Będziesz się tłumaczył że wjechałeś mu w tyłek bo za szybko i za blisko
    > trzymałeś się jego zderzaka aby ocenić prawidłowo sytuację na drodze?

    Wtedy on się będzie tłumaczył

    > Przesadzasz - poczytaj więcej o zasadzie ograniczonego zaufania...
    > Masz tak jechać aby nie spowodować kraksy nawet gdy drugi kierowca
    > zawali bo nie włączy migacza albo w ostatniej chwili zrobi unik aby nie
    > przywalić w przeszkodę - te Wasze dywagacje na temat bycia zmylonym
    > przez kolor migacza są po prostu śmiesznie dziecinne...

    I tak jeżdżę, ze świadomością, że generalnie w ruchu drogowym otoczony
    jestem przez debili i staram się od nich trzymać jak najdalej. Jeśli
    niektórzy z nich są w autach, które mają podstawowe wyposażenie
    sygnalizacyjne inne niż dopuszczone w kraju w którym się poruszam to
    generuje to dodatkową kompleksowość bo poza zastanawianiem się "wyjedzie czy
    nie wyjedzie" muszę jeszcze dołożyć ileś tam interpretacji syngnałów
    świetlnych, które w tym momencie wyda lub nie.