  • 71. Data: 2015-09-21 08:59:30
    Temat: Re: samochod sprzedam menelowi
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Fri, 18 Sep 2015 12:36:05 +0200, Pawel "O'Pajak"

    > Mylisz skutek z przyczyna, to wladza podejmuje dzialania wylacznie jej
    > sluzace i opresyjne, czego skutkiem jest taki, a nie inny stosunek moj i
    > innych do owej wladzy.

    Nie, to ty cały czas mylisz. To na podstawie działań takich jak twoje
    (ślepy jesteś, tudzież masz w dupie znaki) to prawo jest "opresyjne". Ale
    że widzisz tylko i wyłącznie koniec własnego nosa, to wiadomo od dawna.

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 72. Data: 2015-09-21 09:17:13
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2015-09-21 08:48, Myjk wrote:

    > Jasne. Jak będzie pisał o szydełkowaniu w aucie, to też będzie robótkami
    > ręcznymi nawiązywać do motoryzacji.

    Dla mnie jest w temacie. Jak nie chcesz czytać, to zignoruj wątek. Masz
    zapędy na dysktatora - zamordyzm w przepisach, zamordyzm w poglądach,
    zamordyzm w ich wyrażaniu. Na szczęście dupa z ciebie, nie dyktator;)

    > Zwracam tylko uwagę, że polityka jest wszędzie i rzygać się od tego chce, a
    > Pajak praktycznie na inne tematy jak pojechanie po galasie czy "władzy" nie
    > pisze. Jak ci się nie podoba wyrażanie przez innych swoich poglądów (i nie,
    > ja nie otwieram nowego wątku żeby Pajakowi "pojechać"), to sobie załóż
    > swoje forum, bla, bla, bla...

    Tobie się nie podoba, to ty sobie załóż.

    Shrek.

  • 73. Data: 2015-09-21 09:45:39
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Mon, 21 Sep 2015 09:17:13 +0200, Shrek

    > Dla mnie jest w temacie. Jak nie chcesz czytać, to zignoruj wątek.

    Nie będę ignorował robienia syfu, bo niebawem będzie to kolejna grupa
    zjedzona przez trolle polityczne. Jak ci się nie podoba, to mnie nie
    czytaj.

    > Masz zapędy na dysktatora - zamordyzm w przepisach, zamordyzm w poglądach,
    > zamordyzm w ich wyrażaniu. Na szczęście dupa z ciebie, nie dyktator;)

    Lepsze to niż być mameją snującą na newsach o swoim marnym losie.

    > Tobie się nie podoba, to ty sobie załóż.

    Zapomniałeś tupnąć nóżką, "dyktatorze".

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 74. Data: 2015-09-21 10:07:08
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2015-09-21 09:45, Myjk wrote:

    > Zapomniałeś tupnąć nóżką, "dyktatorze".

    To nie ja zabraniam innym wypowiedzi zgodnie z tematem grupy.

    A na razie zastosuje się do naszej wspólnej rady i w tym temacie cię
    zignoruje.

    Shrek.

  • 75. Data: 2015-09-21 10:15:28
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Mon, 21 Sep 2015 10:07:08 +0200, Shrek

    > To nie ja zabraniam innym wypowiedzi zgodnie z tematem grupy.

    Wskaż gdzie w mojej wypowiedzi było jakieś "zabranianie".

    > A na razie zastosuje się do naszej wspólnej rady
    > i w tym temacie cię zignoruje.

    Następnym razem zastanów się zanim w ogóle zaczniesz.

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 76. Data: 2015-09-21 16:58:13
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 21.09.2015 o 01:26, J.F. pisze:

    > Niemozliwe. Ty kapeluszniku :-)

    Niestety, w suv-ie z Xc cegły, optyka się zmienia.
    Spalanie rośnie zbyt drastycznie przy każdych +10.
    Zresztą nigdy nie jeździłem zbyt szybko w Polsce, po prostu mam gdzieś
    limity.

    > A to chyba jeszcze bardziej niemozliwe. To ile jedziesz ty, a ile on ?

    120-130 na tempomacie, a on ile fabryka dała, czyli realnie próbuje koło
    180+.

    > Dostal HGT do nauki ? :-)

    W czasach HGT to on jeszcze do pedałów niezbyt dosięgał.

  • 77. Data: 2015-09-22 08:14:07
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Myjk"

> [...]

    (ślepy jesteś, tudzież masz w dupie znaki) to prawo jest "opresyjne". Ale
    że widzisz tylko i wyłącznie koniec własnego nosa, to wiadomo od dawna.
    ---
    Nie sądzę. To prawo wymyśla się dla rządzenia oraz zarabiania kasy a nie
    dlatego, że trzeba walczyć z przestępczością.