    From: robot <a...@o...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: samochod rozebrany a przeglad
    Date: Mon, 23 Jan 2017 12:51:41 +0100

    W dniu 2017-01-20 o 05:32, Aniuska pisze:
    > czesc.samochod stoi u mechanika, a konczy mi sie przeglad, co mam zrobic

    Opowiem taką historię z mojego życia.

    Kiedyś jadąc w góry, zatrzymałem się po drodze w Warszawie u znajomych.
    I tam zgubiłem portfel z dowodem rejestracyjnym.
    Po powrocie z gór wyrobiłem nowy dowód.
    A po jeszcze jakimś czasie, drogą pocztową przyszedł do mnie ten zgubiony w
    Warszawie.
    Komuś kto go znalazł, chciało się odesłać go do mnie z powrotem.
    No i miałem dwa dowody.
    Tu pomijam dalszą część historii bo nie chce się tyle pisać i mało by to wniosło
    co do tematu.
    Piszę od razu zakończenie.
    Policjant, podczas sprawdzania moich papierów mówi tak:

    - No panie Filipie, trochę pan jednak przesadził

    Ja: ale o co chodzi?

    policjant: osiem lat bez badań (technicznych) trochę długo

    okazało się, że miałem w portfelu akurat ten stary dowód, przysłany z Warszawy,
    który nie był podstęplowywany.

    Policmajster dał jeszcze radę żeby tak nie jeździć
    bo jak spowoduję kolizję to ubezpieczyciel się może przyczepić
    że mam badań.
    Chyba dostałem mandat 50 pln i na tym się skończyło.

    Przekaz jest taki żeby się tym nie przejmować.
    Raz się możesz przejechać bez badań, naprawionym wozem od mechanika na badania.
    Jakby nawet policmajster zatrzymał z nieważnymi badaniami to dowód
    zatrzyma, da taki papier, że ileś tam czasu możesz jeździć
    i po zrobieniu przeglądu dowód obiera się z urzędzie miejskim.
    pozdro