  • 31. Data: 2017-05-03 11:46:01
    Temat: Re: samochód do 2000zł
    Od: "frost" <f...@p...com>

    Użytkownik "re" <r...@r...invalid> napisał w wiadomości
    news:oeaqtg$bms$2@mx1.internetia.pl...

    > Użytkownik "frost"

    > Pewnie tyle co jest wart ten pojazd, szukam roboty gdzie będzie można
    > jeździć, a z racji młodego stażu za kółkiem nie mogę na razie nigdzie
    > więcej uderzać

    Tam pojazd za 2000zł raczej nie wchodzi w grę, jest to nie do końca
    legalne i wcale nie takie dochodowe, wymaga też własnej DG

  • 32. Data: 2017-05-03 11:47:36
    Od: "frost" <f...@p...com>

    > Zrób C lub CE do tego kurs na przewóz rzeczy i będziesz jeździł.
    > Inwestowanie w trupa i liczenie że da się go utrzymać za napiwki
    > nie jest dobrym pomysłem.

    Kolejna rada typu kup od wujka lub wyżebraj od babci mieszkanie, na razie
    nie celuje tak wysoko, szukam czegoś na swoje możliwości, mam B od pół
    roku.

  • 33. Data: 2017-05-03 11:48:58
    Od: "frost" <f...@p...com>

    Użytkownik "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com> napisał w wiadomości

> [...]
    > jak hamuje i czy uklad kierowniczy oraz zawieszenie jest w miare ok
    >
    > jak jakis osprzet, silnik czy sprzeglo padnie i staniesz to pol biedy,
    > gorzej jezeli wylecisz z drogi lub nie zatrzymasz sie wcale - a w autach
    > za dwa tysiace mozna znalezc najrozniejsze kwiatki
    >
    > osobiscie w kazdym samochodzie ktory kupuje zmieniam tez filtr kabinowy,
    > powietrza, paliwa oleju+olej chyba ze mam 110% pewnosci ze nie trzeba -
    > im tansze auto tym mniej kasy ostatni wlasciciel ostatnio w nie wlozyl a
    > szkoda nawet jakies byleco za 2000 zajechac z powodu serwisu za 200

    Dzięki, w końcu jakaś sensowna, normalna, kulturalna i rzeczowa wypowiedź.
    Chyba nick zobowiązuje :)

  • 34. Data: 2017-05-03 12:04:24
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Zenek Kapelinder"

    niekoniecznie masz racje z napiwkami. Obok mnie jest pizzeria i od kilku lat
    widze pod nia dwa stare male samochody z reklama i napisem ze dowoza. Jeden
    to cienki a drugi mala renowka. Ciagle ci sami faceci nimi jezdza i wyglada
    ze to ich samochody. Widac ze im sie oplaca.
    ---
    Reklama im się opłaca ?

    Na miescie tez widze sporo malych tanich samochodow rozwozacych cos do
    zarcia. Kluczem jest posiadanie samochodu taniego i pewnego. Pomimo
    sprzecznosci jest to mozliwe. Mam cienkiego co juz studiuje. Kilka razy mial
    byc sprzedany ale go szkoda bo dobrze wyglada, co sie w nim popsuje, a
    prawie sie nie psuje, to ma na biezaco naprawione a nie drutowane.
    ---
    To zacznij nim wozić pizzę, niech się nie marnuje :-)

    Jak pytajacy trafil by na takiego jak moj cienkiego to by wyszedl na swoje.
    Ale szansa trafienia ma niewielka bo jak ktos ma stary samochod w takim
    stanie jak moj to w zyciu nie sprzeda.
    ---
    A co z nim zrobi ?

  • 35. Data: 2017-05-03 12:07:39
    Od: z <...@...pl>

> [...]
    drugi mala renowka. Ciagle ci sami faceci nimi jezdza i wyglada ze to ich samochody.
    Widac ze im sie oplaca. Na miescie tez widze sporo malych tanich samochodow
[...]
    psuje, to ma na biezaco naprawione a nie drutowane. Jak pytajacy trafil by na takiego
    jak moj cienkiego to by wyszedl na swoje. Ale szansa trafienia ma niewielka bo jak
    ktos ma stary samochod w takim stanie jak moj to w zyciu nie sprzeda.

    Nie chcę się wymądrzać ale takie "smutne" etaty są zazwyczaj przykrywką
    żeby mieć ZUS, dorobić do renty, do Krusu... Generalnie taka fikcja że
    Polsce jest zajebista średnia krajowa a kraj się rozwija :-)
    Wyżyć się z tego nie da i dlatego rotacja. A tacy dorabiacze zaniżają
    stawki bo skoro im się opłaci to wszystkim się opłaci...

  • 36. Data: 2017-05-03 12:12:06
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "z"

> [...]
    Wyżyć się z tego nie da i dlatego rotacja. A tacy dorabiacze zaniżają
    stawki bo skoro im się opłaci to wszystkim się opłaci...
    No i początkujący, oni też zaniżają stawki :-)

  • 37. Data: 2017-05-03 12:15:40
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2017-05-03 o 12:12, re pisze:
    > No i początkujący, oni też zaniżają stawki :-)

    Akurat ich bym tu najmniej winił :-)

  • 38. Data: 2017-05-03 12:28:26
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2017-05-03 o 11:47, frost pisze:

    > Kolejna rada typu kup od wujka lub wyżebraj od babci mieszkanie, na
    > razie nie celuje tak wysoko, szukam czegoś na swoje możliwości, mam B od
    > pół roku.

    Nie doczytałeś. Rada brzmi nie inwestuj własnych pieniędzy w sprzęt
    który powinien dostarczyć pracodawca. Inwestuj we własne umiejętności
    i uprawnienia. A z proponowanymi uprawnieniami praca jest i nikt nie
    będzie ci kazał kupować własnego tira.

    Pozdrawiam

  • 39. Data: 2017-05-03 14:36:00
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Formula tej praca polega na posiadaniu wlasnego srodka transportu. Widzialem
    samochody, motorowery, rowery. On nie idzie na wspolczesnego deptacza i mu pracodawca
    samochodu nie da. Poza tym znam kilku deptaczy ktorzy w duzo powazniejszych branzach
    niz rozwozenie jedzenia jezdza swoimi samochodami i im sie to oplaca.

  • 40. Data: 2017-05-03 16:46:12
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Dnia Wed, 3 May 2017 01:15:55 +0200, RadoslawF napisał(a):

    > Zrób C lub CE do tego kurs na przewóz rzeczy i będziesz jeździł.

    No tylko tu trzeba mieć 21 lat, i dość sporo pieniędzy na same kursy.