  • 41. Data: 2017-05-03 16:50:45
    Temat: Re: samochód do 2000zł
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    > Formula tej praca polega na posiadaniu wlasnego srodka transportu. Widzialem
    samochody, motorowery, rowery. On nie idzie na wspolczesnego deptacza i mu pracodawca
    samochodu nie da. Poza tym znam kilku deptaczy ktorzy w duzo powazniejszych branzach
    niz rozwozenie jedzenia jezdza swoimi samochodami i im sie to oplaca.

    To że "im się opłaca" nie oznacza ze opłaci się wątkotwórcy.
    Tym bardziej że sam sobie auta nie naprawi, sam też nie
    rozpozna oferowanych w komisach "min".
    No i chce pracować w najmniej poważnej czyli najsłabiej
    opłacanej branży.
    W jego przypadku radzę jednak trochę inną drogę kariery.
    Z rady można skorzystać lub nie, dyskutowanie z radą jest
    niemądre. Z mojej strony EOT.

    Pozdrawiam

  • 42. Data: 2017-05-03 17:01:03
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

> [...]
    > deptaczy ktorzy w duzo powazniejszych branzach niz rozwozenie jedzenia
    > jezdza swoimi samochodami i im sie to oplaca.

    Pewnie dlatego w ktoryms poscie padło pytanie o to: ILE ZAROBI!?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Nawet najdłuższa droga zaczyna się zawsze od pierwszego kroku.

  • 43. Data: 2017-05-03 17:16:40
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Jedno jest pewne. Jak nie ma perspektyw na prace bo mieszka w jakiejs Polsce C to bez
    samochodu nic nie zarobi. Cos to zawsze wiecej niz nic.

  • 44. Data: 2017-05-03 18:48:17
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2017-05-03 o 16:46, Tomasz Pyra pisze:

    > No tylko tu trzeba mieć 21 lat, i dość sporo pieniędzy na same kursy.

    Nie wiem ile ma lat.
    Wiem ile kosztują kursy, jak tyle nie ma to nie powinien szukać
    auta za dwa tysiące bo mu na naprawy i części zbraknie.

    Pozdrawiam

  • 45. Data: 2017-05-03 22:47:20
    Od: Przyjazny <p...@n...tld.invalid>

    On 2017-05-01 19:53, Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam> wrote:
> [...]
    -70km-sedan-nowy-model-1998r-okazja-1000zl-ID6ySAPp.
    html#8d554e7d5d
    -do-2026-nowa-ID6yJ927.html#8d554e7d5d

    > Za te pieniądze masz szanse na Cinquecento w przyzwoitym stanie.
    >
    > Swifty które pokazałeś to są samochody z samego dołu listy posortowanej po
    > cenie.
    > Samo to powinno dać do myślenia, a jedyna szansa na taką okazję to znać się
    > dobrze na danym modelu, umieć przed zakupem zidentyfikować usterkę na
    > której poległ poprzedni właściciel, samemu tanio to naprawić i cieszyć się
    > autem za atrakcyjną cenę.

    Słuszna racja. Kup jakiś model gdzie te pieniądze które chcesz wydać
    wystarczają na "normalny" egzemplarz a nie najtańszy.

    No i kup w najgorszym możliwym (wizualnym) stanie blach, to obniża ceną, a jak ma
    niedługo jeździć nie robie Ci różnicy - powgniatane drzwi z tyłu, maska
    w złym kolorze, obłążacy lakier itp.

    PS. Francuskie i włoskie są tradycyjnie tańsze.

  • 46. Data: 2017-05-04 12:11:34
    Od: j...@i...pl

    On Mon, 1 May 2017 16:10:28 -0700 (PDT), Zenek Kapelinder
    <4...@g...com> wrote:

    >Kocham pierdolnietych z takimi radami. On chce pizze rozwozic a nie diamenty.

    A ja nie mam zamiary czekac na pizze godzinę, bo dostawcy strup nie
    odpali.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280
    Ford Focus MK2 1.6 TDCi 109KM `06

  • 47. Data: 2017-05-04 16:53:27
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Za przywiezienie rollsem tez nie masz zamiaru zaplacic. To suchy chleb ci zostaje do
    jedzenia.

  • 48. Data: 2017-05-04 22:23:58
    Od: ddddddddddddd <d...@f...pl>

    W dniu 03.05.2017 o 18:48, RadoslawF pisze:

    > Nie wiem ile ma lat.
    > Wiem ile kosztują kursy, jak tyle nie ma to nie powinien szukać
    > auta za dwa tysiące bo mu na naprawy i części zbraknie.

    gówno prawda. Rozkręcałem firmę m.in. autem za 600zł z gazem. Jeździłem
    nim pół roku jak padło poprzednie i nie dorobiłem się kolejnego,
    zrobiłem ze 20.000km. Jakby padło to bym oddał na złom i kupił następne.

    Łukasz

  • 49. Data: 2017-05-05 10:23:59
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2017-05-04 o 22:23, ddddddddddddd pisze:

    > gówno prawda. Rozkręcałem firmę m.in. autem za 600zł z gazem. Jeździłem
    > nim pół roku jak padło poprzednie i nie dorobiłem się kolejnego,
    > zrobiłem ze 20.000km. Jakby padło to bym oddał na złom i kupił następne.

    I jeszcze powinieneś dopisać że sam sobie płaciłeś poniżej najniższej
    krajowej a koszt zakupu nowego pojazdu zrzuciłeś na pracownika. :-)
    Czytaj wątki w których coś piszesz.

    Pozrdrawiam

  • 50. Data: 2017-05-05 10:37:27
    Od: ddddddddddddd <d...@f...pl>

    W dniu 05.05.2017 o 10:23, RadoslawF pisze:

    > I jeszcze powinieneś dopisać że sam sobie płaciłeś poniżej najniższej
    > krajowej a koszt zakupu nowego pojazdu zrzuciłeś na pracownika. :-)
    > Czytaj wątki w których coś piszesz.

    tak, płaciłem sobie poniżej najniższej krajowej. Nie, nie zrzuciłem
    kosztów na pracownika, bo mnie wtedy nie było na niego stać.
    Ale jak nie było wyjścia to przejeździłem takim autem pół roku i dało
    się, z resztą kolejne auta nie były dużą wielokrotnością tych 2000zł

    Łukasz