  • 11. Data: 2017-05-02 11:09:10
    Temat: Re: samochód do 2000zł
    Od: j...@i...pl

    On Tue, 2 May 2017 09:24:56 +0200, "abn140" <a...@g...com>

  • 12. Data: 2017-05-02 11:22:40
    Od: 007 <n...@i...dyndns.org.invalid>

    > On Tue, 2 May 2017 09:24:56 +0200, "abn140" <a...@g...com>

  • 13. Data: 2017-05-02 12:18:20
    Od: "frost" <f...@p...com>

    Użytkownik "007" <n...@i...dyndns.org.invalid> napisał w wiadomości
    news:170501.211003.pms.3843.57@int.dyndns.org.invali
    d.170501.invalid...
    > frost w
    > <news:59078569$0$15196$65785112@news.neostrada.pl>:
    >
    >> https://www.otomoto.pl/oferta/suzuki-swift-glxi-1-3i
    -70km-sedan-nowy-model-1998r-okazja-1000zl-ID6ySAPp.
    html#8d554e7d5d
    -do-2026-nowa-ID6yJ927.html#8d554e7d5d

    > Chcesz zobaczyć kierownicę, dywaniki, fotel kierowcy po 170kkm?

    Ale co mnie to interesuje, to nie samochód do ślubu tylko
    dostawczo-roboczy, tak jak kupując w lumpeksie ciuchy nie idę w nich na
    maturę, ma jeździć a nie wyglądać

  • 14. Data: 2017-05-02 12:19:05
    Od: "frost" <f...@p...com>

> [...]
    >
    > Swifty które pokazałeś to są samochody z samego dołu listy posortowanej
    > po
    > cenie.
    > Samo to powinno dać do myślenia, a jedyna szansa na taką okazję to znać
    > się
    > dobrze na danym modelu, umieć przed zakupem zidentyfikować usterkę na
    > której poległ poprzedni właściciel, samemu tanio to naprawić i cieszyć
    > się
    > autem za atrakcyjną cenę.
    >
    > Bez wiedzy o samochodach, masz duże ryzyko że wpadniesz na minę i ktoś
    Jestem dość wysoki i źle się czuję w autach segmentu A

  • 15. Data: 2017-05-02 12:19:36
    Od: "frost" <f...@p...com>

    > Poszukaj pracodawcy który dostarczy pojazd służbowy i będzie
    > finansował jego naprawy.

    Nie znalazłem, wszędzie wymagają własnego pojazdu

  • 16. Data: 2017-05-02 12:20:22
    Od: "frost" <f...@p...com>

    Użytkownik "Lisciasty" <l...@p...pl> napisał w wiadomości
    ps.com...
    W dniu poniedziałek, 1 maja 2017 20:58:51 UTC+2 użytkownik frost napisał:
    > Chcę podjać pracę jako dostawca i potrzebuje pojazd do rozwożenia pizzy,
    > więc pomyślałem o czymś takim np jak Suzuki Swift

    Nie patrz na model tylko szukaj po bogatszych znajomych i rodzinie,
    gdzie mają te 2-3 samochody na rodzinę. Często jest tak, że trzymają
    takiego małego pierdzipęda do jeżdżenia po bułki, ale jak posmędzisz
    odpowiednio długo, to sprzedadzą za grosze, bo zwykle taki
    dodatkowy blachowóz najczęściej stoi, a OC płacić trzeba.

    To rada w stylu szukaj pracy po znajomości, dziękuje, do niczego mi się
    nie przydała.

  • 17. Data: 2017-05-02 12:53:18
    Od: 007 <n...@i...dyndns.org.invalid>

    frost w

    > Ale co mnie to interesuje,

    Skoro nie interesuje cię, że w ofercie jest 160kkm a przebieg rzeczywisty to
    pewnie +300kkm to po co zadajesz pytania na pms?

    --
    'Tom N'

  • 18. Data: 2017-05-02 13:09:11
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "frost"

> [...]
    > dostanie ciepłej pizzy ;)
    Jestem dość wysoki i źle się czuję w autach segmentu A
    ---
    Szukaj cabrio

  • 19. Data: 2017-05-02 13:10:26
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "frost"

    > Poszukaj pracodawcy który dostarczy pojazd służbowy i będzie
    > finansował jego naprawy.

    Nie znalazłem, wszędzie wymagają własnego pojazdu
    ---
    Ile zarabiasz na dostarczeniu jednej pizzy że opłaca się używać własny
    samochód ?

  • 20. Data: 2017-05-02 13:25:42
    Od: Chris <x...@x...xxx>

    W dniu 02.05.2017 o 12:19, frost pisze:
    > Jestem dość wysoki i źle się czuję w autach segmentu A

    Jak masz nim jeździć i rozwozić pizze to bierz cieniasa albo seciento,
    to mają być auta gdzie wjedziesz w każdy kąt i nie zablokujesz połowy
    drogi albo będziesz szukał przez 30 min miejsca dla dużego auta.
    ps. mam 2m wzrostu i secento jeździłem nie raz, nie ma problemu z
    wysokością kierowcy. Do tego są to auta które naprawisz za grosze.

    --
    www.automo.pl - www.autobaza.pl - www.vin-info.pl