    From: "frost" <f...@p...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: samochód do 2000zł
    Date: Tue, 2 May 2017 12:20:22 +0200

    Użytkownik "Lisciasty" <l...@p...pl> napisał w wiadomości
    news:dec5c7a7-7ef3-444f-9ed1-3921f50c40cb@googlegrou
    ps.com...
    W dniu poniedziałek, 1 maja 2017 20:58:51 UTC+2 użytkownik frost napisał:
    > Chcę podjać pracę jako dostawca i potrzebuje pojazd do rozwożenia pizzy,
    > więc pomyślałem o czymś takim np jak Suzuki Swift

    Nie patrz na model tylko szukaj po bogatszych znajomych i rodzinie,
    gdzie mają te 2-3 samochody na rodzinę. Często jest tak, że trzymają
    takiego małego pierdzipęda do jeżdżenia po bułki, ale jak posmędzisz
    odpowiednio długo, to sprzedadzą za grosze, bo zwykle taki
    dodatkowy blachowóz najczęściej stoi, a OC płacić trzeba.

    To rada w stylu szukaj pracy po znajomości, dziękuje, do niczego mi się
    nie przydała.