  • Data: 2013-05-27 13:24:54
    Temat: Re: samochód do 10K
    Od: Kamil 'Model' <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-05-26 16:52, Excite pisze:

    > Największy problem bardzo starych Opli to była rdza. Za 10k kupi już
    > modele z lat gdy Opel zaczynał skutecznie eliminować rdzawy problem a
    > zadbaną Astre, Corse, Vectre kupi łatwiej niż zadbanego Golfa, Polo,
    > Passata za te same pieniądze. Jak chce ekonomicznego przemieszczania się
    > to silniki diesla od Isuzu 1.7 lub 2.0 od GM są dobre. Nic się w nich
    > szczególnie często nie psuje. Zresztą autor tematu coś się nie odzywa
    > więc zapewne i tak zrobi po swojemu ;)

    No nie wiem. Praktycznie codziennie widuję jakąś Vectrę B FL ze zgniłymi
    nadkolami, Astrę G z ogniskami korozji, o Corsie C nie wspominając. Nie
    chcę wiedzieć jak wygląda podwozie tych aut. O ile jeszcze 1,7TD/DTI od
    Isuzu ujdzie z bezawaryjnością, to 2,0DTI bym nie tknął. Sławetna pompa
    VP44, do tego mega turbodziura, kapryśny egr. Jedyny plus tego silnika
    to rozrząd na łańcuchu...