  • Data: 2013-10-11 21:38:49
    Temat: Re: s-vhs
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > To nie jest żart. Profesor Binienda tak właśnie podłączył i w 91 na 100
    > symulacjach w Atari XL Flight Simulator wychodzi, że skrzydło tnie
    > brzozy jak papier.

    Może nie powinienem, ale już szlag mnie powoli trafia...

    1) Jaki model użył Binienda do symulacji ? Miał może dokumentację
    samolotu (techniczną oczywiście) ? Dostał od ruskich model 3D ? Zrobił
    sam w oparciu o dokumentację ?

    Odp. Sam napisał, że model jest zrobiony w oparciu o... rysunki z
    instrukcji użytkowania samolotu. Nie wiadomo - śmiać się, czy płakać,
    czy tłuc łbem o brzozę...

    2) Jakie parametry uwzględnił sobie w tej symulacji ?

    Odp. A cholera że wie - na pewno olał chociażby siłę nośną - wystarczy
    popatrzeć - skrzydła tego pożal się Boże "modelu" są idealnie proste.
    Nie ma śladu po kilkutonowej sile wyginającej (a w razie potrzeby
    rozrywającej) konstrukcję skrzydła do góry, co każdy może obejrzeć na
    dowolnym filmiku pokazującym od frontu np. lądujący samolot.

    Jednym słowem - taką "symulację" można sobie przeprowadzić w domu (nawet
    na tym samym sofcie), i udowodnić dowolną opcję...
    No ale - kto z widzów na "pokazach" ma świadomość takich "detali" ?
    I kogo w ogóle to obchodzi, oprócz udowadniania sobie nawzajem
    "zabójstwa największego wodza w historii" ?

    Zęby zaczynają boleć od tej ignorancji...