-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.interia.pl!not-for-mail
From: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: rzecznik policji w TV
Date: Wed, 13 Aug 2014 08:49:12 +0000 (UTC)
Organization: DOM
Lines: 93
Message-ID: <X...@1...0.0.1>
References: <lsa4oe$7d8$1@pippin.nask.net.pl> <lsabdi$3je$1@usenet.news.interia.pl>
<s...@m...org> <lsad4i$7a5$1@usenet.news.interia.pl>
<d...@m...org>
<X...@1...0.0.1>
<i24aa0van6w7$.dlg@myjk.org>
<X...@1...0.0.1>
<qbv56xtvgs85$.dlg@myjk.org>
<X...@1...0.0.1>
<1...@m...org>
<X...@1...0.0.1>
<1mb7rdbewl1pl$.dlg@myjk.org>
NNTP-Posting-Host: host-79.173.20.102.tesatnet.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: usenet.news.interia.pl 1407919752 18458 79.173.20.102 (13 Aug 2014 08:49:12
GMT)
X-Complaints-To: u...@f...interia.pl
NNTP-Posting-Date: Wed, 13 Aug 2014 08:49:12 +0000 (UTC)
User-Agent: Xnews/06.02.16 Mime-proxy/1.4.c.4 (Win32)
X-face: BLh}>?{~CH'WA=)f4?:u-*RM:]E8eg1,C36Huk4z3Ik!._5}RI^y764M6hf6KQJQ'u(&!Q@!5A=z_
[+$i|I*Y)S@Mh]O.,Z6t$yb9s{9{4Fo+";^*9^.\uB3+KOZlOgFrM)]x:k&Qz"
X-Posting-Agent: Hamster/2.1.0.11
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2541555
[ ukryj nagłówki ]Użytkownik Myjk m...@n...op.pl ...
>> Tak, dla mnie wyjące łożysko to znak ze ono się konczy i tak: to jest
>> niesprawne auto.
>
> To wiele wyjaśnia. Dla ciebie. Teraz podaj przepis stwierdzający, żę
> nie można jeździć z wyjącym łożyskiem, bo oznacza automatycznie pojazd
> niesprawny do ruchu.
>
Znów: Ty o przepisach, ja o zdrowym rozsądku.
Nie wiem czy auto z wyjącym łożyskiem przejdzie badanie techniczne. Pewnie
przejdzie jak nie bedzie luzów.
>>> Innymi słowy, jak muszę czekać dwa tygodnie aż do ASO
>>> mi ściągną łożysko, to już nie mogę takim autem jeździć,
>>> bo jest niesprawne?
>> 2 tygodnie na łożysko? O matko...
>
> Tak, a nawet cztery tygodnie. Niektórzy nawet nie potrafią
> zdiagnozować i jeżdżą jeszcze dłużej ograniczając tylko objawy.
>
Masakra. Nic mnie juz nie zdziwi w naszych ASO.
> Pytanie było jednak inne, zatem z łaski swojej odpowiedz.
>
Nie wiem, nigdy nie jezdziłem z tak rozpierniczonym łożyskiem, zeby sie bac
jechac 90km na godzine.
>>> A jeśli jest jednak sprawne, to dlaczego nie mogę jeździć
>>> w progach w których moje uszy nie będą cierpieć? Że sparafrazuję
>>> wybitnego autora: rób z siebie durnia dalej.
>> Jesli musisz.
>> ale powtarzam - jezdzenie na autostradzie ponizej
>> predkosci tirów to niepotrzebne utrudnianie ruchu.
>
> No, muszę. Nie będę się z tak błachego powodu przesiadał na rower.
>
No trudno. Czyli konstatacja jest taka, ze czasami sa takie wyjątkowe
sytuacje jak łożysko i wtedy trudno sie czepiac a tak poza tym, w normalnej
jezdzie to głupota.
Moge sie zgodzic.
>>>> Rób z siebie durnia dalej.
>>>> Doskonale wiesz, ze nie pisałem, iz on łamie przepisy...
>>> W takim razie po jakiego diabła się strzępisz?
>> Bo pisze o czyms innym.
>
> O czym? Że koleś chce sobie jechać wolniej i wg niego bezpieczniej, a
> tobie to nie odpowiada więc go mieszasz z błotem?
>
Nie. To ze koles ktory boi sie jechac 90 i jedzie 70 i jednoczesnie uwaza
ze to jest bezpieczne to nic nie znaczy. Skoro brakuej mu umiejetnosci to
skąd miałby wiedziec jak to jest bepziecznie.
Bezpiecznie to bedzie płynnie, nie utrudniajac innym ruchu.
Naprawde jestes w stanie bronic tezy ze bezpieczniej na drodze jest wtedy
jak jeden jedzie 70 a tiry co chwile go wyprzedzaja niz jakby wszyscy
płynnie jechali +-90?
>>>> Po prostu jazda 70 po autostradzie jest głupota
>>>> a ta jeszcze karana nie jest.
>>> No tak, bo przecież autostradą to się jeździ 200, a kto się telepie
>>> mniej ten głupi lamer!
>> Nie jezdzi się ile wygodnie. Umiesz tylko 70 albo 200? nic
>> pośredniego?
>
> Pośrednie przy 140 to jest 70. Jakie natomiast są realia na lewych
> pasach autostrad, to ja wiem.
>
Pisałes o 200 i 70.
Wiec nie zmieniaj teraz na 140.
I posrednie predkosci to sa wszystkie pomiedzy a nie jedna.
"Pośrednie przy 140 to jest 70." - to jakis absurd. Moze chciałes napisac:
połowa?
>> Predkosc tirów to jest jakies rozsądne minimum
>
> Czyli 80?
>
Na autostradzie 90. Nie wiesz ile jada tiry na autostradzie?
Na drodze - zalezy od natezenia ruchu. Na pewno bezpieczniej jest jechac 90
i nie dawac sie wyprzedzac tiriom niz jechac 80 i byc co chwile
wyprzedzanym.
+10 to niewielka róznica.
A wyprzedzanie tirów... bywa róznie.
>> i nikogo kto nie czuje sie
>> na siłach nie namawiam do szybszej jazdy.
>> Ale wolniejsza to... juz chyba mówiłem...
>
> Strzępiłeś klawiatur, ale nic z tego nie wynikło.
>
Bardzo miło się z Tobą rozmawia :-)
Następne wpisy z tego wątku
- 13.08.14 10:49 Budzik
- 13.08.14 10:49 Budzik
- 13.08.14 10:49 Budzik
- 13.08.14 12:03 Shrek
- 13.08.14 17:12 Gotfryd Smolik news
- 13.08.14 20:14 Cavallino
- 11.08.14 19:19 LEPEK
- 16.08.14 11:30 Budzik
- 16.08.14 11:30 Budzik
- 16.08.14 12:52 Shrek
- 18.08.14 09:49 Myjk
- 18.08.14 09:50 Myjk
- 18.08.14 09:52 Myjk
- 18.08.14 10:59 Budzik
- 18.08.14 10:59 Budzik
Najnowsze wątki z tej grupy
- PROGRAM DOPŁAT DO AUT ELEKTRYCZNYCH TO ABSURD. ZA ŚRODKI Z KPO KUPIMY NIEMIECKIE I CHIŃSKIE AUTA
- ceny OC
- Re: ceny OC
- Re: ceny OC
- ranking wyciszenia, głośność, hałas przy 130 km/h, na postoju, przy przyspieszaniu
- Pies z kulawą nogą nie kupi twojego elektryka
- "Nie kupujcie samochodów elektrycznych
- jakie małe auto duże w środku :-)
- Re: pytanie do oponiarzy lub szybkojeżdzących (opony Hankook Ventus Prime, S1 Evo, alternatywy)
- A niektórym to naprawdę zależy na ekologi w miastach LPG POWRACA ;-)
- kupujmy części
- OT musk
- Elektryfikacja w ODWROCIE
- wodor
- Zgromadzenie użytkowników pojazdów :-)
Najnowsze wątki
- 2025-02-06 PROGRAM DOPŁAT DO AUT ELEKTRYCZNYCH TO ABSURD. ZA ŚRODKI Z KPO KUPIMY NIEMIECKIE I CHIŃSKIE AUTA
- 2025-02-05 ceny OC
- 2025-02-05 Re: ceny OC
- 2025-02-05 Re: ceny OC
- 2025-02-07 Smar do video
- 2025-02-06 Litowe baterie AA Li/FeS2 a alkaliczne
- 2025-02-07 Gliwice => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2025-02-07 Warszawa => System Architect (Java background) <=
- 2025-02-07 Warszawa => System Architect (background deweloperski w Java) <=
- 2025-02-07 Warszawa => Solution Architect (Java background) <=
- 2025-02-07 Gliwice => Ekspert IT (obszar systemów sieciowych) <=
- 2025-02-07 Lublin => Programista Delphi <=
- 2025-02-07 Warszawa => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, AWS
- 2025-02-07 Dęblin => Node.js / Fullstack Developer <=
- 2025-02-07 Bieruń => Spedytor Międzynarodowy (handel ładunkami/prowadzenie flo