    From: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: rzecznik policji w TV
    Date: Wed, 13 Aug 2014 08:49:12 +0000 (UTC)
    <s...@m...org> <lsad4i$7a5$1@usenet.news.interia.pl>
    <d...@m...org>
    <X...@1...0.0.1>
    <i24aa0van6w7$.dlg@myjk.org>
    <X...@1...0.0.1>
    <qbv56xtvgs85$.dlg@myjk.org>
    <X...@1...0.0.1>
    <1...@m...org>
    <X...@1...0.0.1>
    <1mb7rdbewl1pl$.dlg@myjk.org>

    Użytkownik Myjk m...@n...op.pl ...

    > To wiele wyjaśnia. Dla ciebie. Teraz podaj przepis stwierdzający, żę
    > nie można jeździć z wyjącym łożyskiem, bo oznacza automatycznie pojazd
    > niesprawny do ruchu.

    Znów: Ty o przepisach, ja o zdrowym rozsądku.
    Nie wiem czy auto z wyjącym łożyskiem przejdzie badanie techniczne. Pewnie
    przejdzie jak nie bedzie luzów.

    > Tak, a nawet cztery tygodnie. Niektórzy nawet nie potrafią
    > zdiagnozować i jeżdżą jeszcze dłużej ograniczając tylko objawy.

    Masakra. Nic mnie juz nie zdziwi w naszych ASO.

    > Pytanie było jednak inne, zatem z łaski swojej odpowiedz.

    Nie wiem, nigdy nie jezdziłem z tak rozpierniczonym łożyskiem, zeby sie bac
    jechac 90km na godzine.

    > No, muszę. Nie będę się z tak błachego powodu przesiadał na rower.

    No trudno. Czyli konstatacja jest taka, ze czasami sa takie wyjątkowe
    sytuacje jak łożysko i wtedy trudno sie czepiac a tak poza tym, w normalnej
    jezdzie to głupota.
    Moge sie zgodzic.

    > O czym? Że koleś chce sobie jechać wolniej i wg niego bezpieczniej, a
    > tobie to nie odpowiada więc go mieszasz z błotem?

    Nie. To ze koles ktory boi sie jechac 90 i jedzie 70 i jednoczesnie uwaza
    ze to jest bezpieczne to nic nie znaczy. Skoro brakuej mu umiejetnosci to
    skąd miałby wiedziec jak to jest bepziecznie.
    Bezpiecznie to bedzie płynnie, nie utrudniajac innym ruchu.

    Naprawde jestes w stanie bronic tezy ze bezpieczniej na drodze jest wtedy
    jak jeden jedzie 70 a tiry co chwile go wyprzedzaja niz jakby wszyscy
    płynnie jechali +-90?

    > Pośrednie przy 140 to jest 70. Jakie natomiast są realia na lewych
    > pasach autostrad, to ja wiem.

    Pisałes o 200 i 70.
    Wiec nie zmieniaj teraz na 140.
    I posrednie predkosci to sa wszystkie pomiedzy a nie jedna.
    "Pośrednie przy 140 to jest 70." - to jakis absurd. Moze chciałes napisac:
    połowa?

    > Czyli 80?

    Na autostradzie 90. Nie wiesz ile jada tiry na autostradzie?
    Na drodze - zalezy od natezenia ruchu. Na pewno bezpieczniej jest jechac 90
    i nie dawac sie wyprzedzac tiriom niz jechac 80 i byc co chwile
    wyprzedzanym.
    +10 to niewielka róznica.
    A wyprzedzanie tirów... bywa róznie.

    Bardzo miło się z Tobą rozmawia :-)