  • Data: 2014-08-13 08:35:33
    Temat: Re: rzecznik policji w TV
    Od: Myjk <m...@n...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Tue, 12 Aug 2014 20:59:53 +0000 (UTC), Budzik

    > Tak, dla mnie wyjące łożysko to znak ze ono się konczy i tak: to jest
    > niesprawne auto.

    To wiele wyjaśnia. Dla ciebie. Teraz podaj przepis stwierdzający, żę nie
    można jeździć z wyjącym łożyskiem, bo oznacza automatycznie pojazd
    niesprawny do ruchu.

    > 2 tygodnie na łożysko? O matko...

    Tak, a nawet cztery tygodnie. Niektórzy nawet nie potrafią zdiagnozować i
    jeżdżą jeszcze dłużej ograniczając tylko objawy.

    Pytanie było jednak inne, zatem z łaski swojej odpowiedz.

    > Jesli musisz.
    > ale powtarzam - jezdzenie na autostradzie ponizej
    > predkosci tirów to niepotrzebne utrudnianie ruchu.

    No, muszę. Nie będę się z tak błachego powodu przesiadał na rower.

    > Bo pisze o czyms innym.

    O czym? Że koleś chce sobie jechać wolniej i wg niego bezpieczniej, a tobie
    to nie odpowiada więc go mieszasz z błotem?

    > Nie jezdzi się ile wygodnie. Umiesz tylko 70 albo 200? nic pośredniego?

    Pośrednie przy 140 to jest 70. Jakie natomiast są realia na lewych pasach
    autostrad, to ja wiem.

    > Predkosc tirów to jest jakies rozsądne minimum

    Czyli 80?

    > i nikogo kto nie czuje sie
    > na siłach nie namawiam do szybszej jazdy.
    > Ale wolniejsza to... juz chyba mówiłem...

    Strzępiłeś klawiatur, ale nic z tego nie wynikło.

    --
    Pozdor Myjk