  • Data: 2014-08-13 09:48:22
    Temat: Re: rzecznik policji w TV
    Od: Myjk <m...@n...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Wed, 13 Aug 2014 08:54:50 +0200, Shrek

    > Sorry, ale jesteś naiwny.

    Sprawdziłem. Działa. Niestety większość stwierdza jak ty, że to nic nie da,
    i nic nie robią. Tylko pieprzą sobie na CB o swojej niedoli.

    > Policjanci jadący przed tobą:P

    Za zestaw głośnomówiący czy słuchawkę w uchu?

    > Podstawa prawna?

    W sądzie będzie rozstrzygane.

    > I co to da?

    Że znikną z prawego pasa. To oczywiście nakład sporej zabawy.

    Dlatego "parę" telefonicznych zgłoszeń (a przez CB można to zorganizować
    bardzo szybko) na takiego "tajniaczka" i się go w końcu zamiecie pod dywan.

    --
    Pozdor Myjk