eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefoniarozlaczanie polaczeniaRe: rozlaczanie polaczenia
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!not
    -for-mail
    From: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia
    Subject: Re: rozlaczanie polaczenia
    Date: Wed, 3 Nov 2010 00:02:40 +0000 (UTC)
    Organization: : : :
    Lines: 31
    Message-ID: <s...@f...lasek.waw.pl>
    References: <c...@4...com>
    <4ccc8be8$1@news.home.net.pl> <s...@f...lasek.waw.pl>
    <4cccb409$1@news.home.net.pl> <iajh34$t8t$1@news.onet.pl>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <p...@4...com> <iam6a3$78k$1@news.onet.pl>
    <s...@f...lasek.waw.pl> <iamen5$t2t$1@news.onet.pl>
    <k...@c...fuw.edu.pl>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <k...@c...fuw.edu.pl>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <k...@c...fuw.edu.pl>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <k...@c...fuw.edu.pl> <iaplpr$o8e$1@inews.gazeta.pl>
    <4cd05f2e$1@news.home.net.pl> <iapped$83v$1@inews.gazeta.pl>
    <k...@c...fuw.edu.pl> <4cd09385$1@news.home.net.pl>
    <iaq4o2$i75$1@inews.gazeta.pl> <iaq5s3$ksd$1@news.onet.pl>
    <iaq6cl$n8v$1@inews.gazeta.pl> <s...@f...lasek.waw.pl>
    <iaq8aq$scb$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: 77-253-90-178.adsl.inetia.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1288742560 29144 77.253.90.178 (3 Nov 2010 00:02:40 GMT)
    X-Complaints-To: n...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 3 Nov 2010 00:02:40 +0000 (UTC)
    User-Agent: slrn/0.9.8.1 (Linux)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia:232680
    [ ukryj nagłówki ]

    Pan PiotRek napisał:

    >>> A jak byś chciał to inaczej zakodować na takich kartach? Hę? :-)
    >>
    >> Kasowniki w warszawskich autobusach i tramwajach też miały rządki
    >> z miejscem na pięć dziurek -- o wagach 1, 2, 3, 4, 5. Cyfry większe
    >> od 5 były kodowane przez dwie dziurki. Kodowany był dzień miesiąca
    >> i trzy ostatnie cyfry numeru bocznego pojazdu.
    >
    > Tak, masz rację. Ale tam były liczby 1-5, więc na dwóch
    > dziurkach dało się zakodować dowolną liczbę z przedziału 1-9.
    > Fakt, że na tych kartach z PPTiT też by się dało.
    >
    > A co do kodowania numeru taborowego w MZK - były tam zakodowane
    > dwie ostatnie cyfry numeru taborowego (bocznego) pojazdu.
    > Chyba że później było inaczej...

    Tego nie byłem pewien -- dwie czy trzy. Wydawało mi się, że układ był
    asymetryczny.

    > Środkowa kolumna służyła do niewiadomoczego.

    Wiadomo -- zawsze było w niej pięć dziurek. Ale nie wyciętych, tylko
    nakłutych szpikulcem. Jako punkty odniesienia.

    Ze wczesnej młodości pamiętam (niezrealizowany) projekt Nastawnego
    Kasownika Awaryjnego Antykanarowego. Noszonego w kieszeni z nieskasowanym
    biletem w środku. Do użycia w razie potrzeby.

    --
    Jarek

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: