  • Data: 2010-11-03 00:02:40
    Temat: Re: rozlaczanie polaczenia
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pan PiotRek napisał:

    > Tak, masz rację. Ale tam były liczby 1-5, więc na dwóch
    > dziurkach dało się zakodować dowolną liczbę z przedziału 1-9.
    > Fakt, że na tych kartach z PPTiT też by się dało.
    >
    > A co do kodowania numeru taborowego w MZK - były tam zakodowane
    > dwie ostatnie cyfry numeru taborowego (bocznego) pojazdu.
    > Chyba że później było inaczej...

    Tego nie byłem pewien -- dwie czy trzy. Wydawało mi się, że układ był
    asymetryczny.

    > Środkowa kolumna służyła do niewiadomoczego.

    Wiadomo -- zawsze było w niej pięć dziurek. Ale nie wyciętych, tylko
    nakłutych szpikulcem. Jako punkty odniesienia.

    Ze wczesnej młodości pamiętam (niezrealizowany) projekt Nastawnego
    Kasownika Awaryjnego Antykanarowego. Noszonego w kieszeni z nieskasowanym
    biletem w środku. Do użycia w razie potrzeby.

    --
    Jarek