  • 1. Data: 2012-06-20 00:14:58
    Temat: rozżąd w YAMAHA R1
    Od: mariusz8149 <fachmar66@_NOSPAM_hotmail.com>

    Witam wszystkich !

    Zaczne niestety od problemiku...
    rozebralem do wymiany uszczelki glowice w r1 przestawilem walki i teraz
    po skleceniu do kupy nie moge go odpalic .
    W instrukcji jest pokazane ,ze mam zamontowac walki znakami UP i ustawic
    pierwszy tlok na kompresji w najw.punkcie poczym zalozyc lancuszek na
    ssacy i dopiero na wydech ale i tak nie moge go odpalic.
    Czy jest w stanie ktos wyjasnic mi jak naprawde powinienem to zrobic
    dokladnie i w jakiej kolejnosci
    Silnik to stary 4xv 2000 rok DZIEKI ZA ODPOWIEDZI.....

  • 2. Data: 2012-06-20 01:09:40
    Temat: Re: rozżąd w YAMAHA R1
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 06/20/2012 12:14 AM, mariusz8149 wrote:
> [...]
    > stanie ktos wyjasnic mi jak naprawde powinienem to zrobic dokladnie i w
    > jakiej kolejnosci Silnik to stary 4xv 2000 rok DZIEKI ZA ODPOWIEDZI.....

    Powinieneś ustawic zgodnie z serwisówką a jeżeli nie rozumiesz co tam
    piszą to znaczy, że może lepiej będzie robotę oddać komuś kto się zna,
    bo jednak zabawa przy rozrządzie może być opłakana w skutkach. Nie mam
    serwisówki pod ręką ale wał ustawiasz na konkretny znak (T od timing) i
    nie koniecznie musi być to GMP.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 3. Data: 2012-06-20 08:54:03
    Temat: Re: roz??d w YAMAHA R1
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2012-06-20 00:14, mariusz8149 pisze:
> [...]
    > stanie ktos wyjasnic mi jak naprawde powinienem to zrobic dokladnie i w
    > jakiej kolejnosci Silnik to stary 4xv 2000 rok DZIEKI ZA

    1 tlok ma byc w TDC przed suwem ssania a pojedyncza kreska na kole pod
    prawa pokrywa ma sie pokrywac z z kreska na bloku silnika. Kropki na
    walkach rozrzadu (wydechowy ma znak po prawej stronie a ssacy po lewej)
    maja sie pokrywac ze strzalkami na mostkach walkow.

    Po ustawieniu, dokreceniu zebatek i zamontowaniu napinacza obroc walem 2
    razy (mozesz i 4 albo 6) i sprawdz czy znaki sie nie rozjezdzaja. Jesli
    jest ok to skladaj wszystko i jezdzij.

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X

  • 4. Data: 2012-06-20 08:56:51
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2012-06-20 08:54, Kuczu pisze:

    > 1 tlok ma byc w TDC przed suwem ssania

    Wlasciwie to przed suwem kompresji ale tak naprawde to nie ma znaczenia
    bo walki rozrzadu ustawiasz do walu korbowego a nie odwrotnie.

  • 5. Data: 2012-06-20 22:17:32
    Od: "Ivam" <f...@p...fm>

    Użytkownik "Kuczu" napisał w wiadomości grup
    > 1 tlok ma byc w TDC przed suwem ssania a pojedyncza kreska na kole pod
    > prawa pokrywa ma sie pokrywac z z kreska na bloku silnika. Kropki na

    Lewa pokrywa. Patrzac jako kierowca;) Czepiam sie tylko, bo:

    > walkach rozrzadu (wydechowy ma znak po prawej stronie a ssacy po lewej)

    Nie wiem o co Ci tutaj chodzi. Jaki znak? Ja u siebie kojarze tylko kropki i
    chyba we wszystkich sprzetach, w ktorych widzialem walki byly tylko kropki,
    ktore musza sie zgrac z mostkiem. I do tego obie kropki byly od tej samej
    strony silnika (w moim przypadku na 100% od lewej).

    maja sie pokrywac ze strzalkami na mostkach walkow.

    --
    pzdr:
    Ivam

    scigacz.pl - Pierwszy Motocyklowy Portal dla Upośledzonych Umysłowo

  • 6. Data: 2012-06-20 22:33:29
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2012-06-20 22:17, Ivam pisze:
    > Użytkownik "Kuczu" napisał w wiadomości grup
    >
    > Lewa pokrywa. Patrzac jako kierowca;) Czepiam sie tylko, bo:

    W R1 lancuch nierzadu jest po prawej stronie i znaki sa pod prawa pokrywa

> [...]
    > byly od tej samej strony silnika (w moim przypadku na 100% od lewej).
    >
    > maja sie pokrywac ze strzalkami na mostkach walkow.

    kropka to tez znak czy juz nie ? I widocznie malo sprzetow widziales bo
    w wielu sa kreski lub strzalki. Na dodatek w R1 KROPKI sa umiejscowione
    tak jak napisalem.

  • 7. Data: 2012-06-21 18:04:04
    Od: "Ivam" <f...@p...fm>

    Użytkownik "Kuczu" napisał w wiadomości grup
    > kropka to tez znak czy juz nie ?

    Oj, mialem wczoraj baaaaardzo slaby dzien ;)

    Dzisiaj juz wszystko kumam w lot:)

  • 8. Data: 2012-06-21 22:27:10
    Od: Kefir <a...@g...com>

    On 21 Cze, 18:04, "Ivam" <f...@p...fm> wrote:
    > Użytkownik "Kuczu"  napisał w wiadomości grup

    > Oj, mialem wczoraj baaaaardzo slaby dzien ;)

    Zrob disclaimer, ze to wypowiedz dla forum sikacza...

    --
    Pozdrawiam, Artur vel Kefir & XT660X (do sprzedania), Tiger 955i
    UWAGA! Badania dowodza, ze czytanie scigacz.pl moze skutkowac