-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!ne
wsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-a-01.news.neostrada.pl
!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
From: MadMan <m...@n...wp.pl>
Subject: Re: rowery vs auta
Newsgroups: pl.misc.samochody
User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.84pl
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
Content-Transfer-Encoding: 8bit
References: <j1dmbh$sru$1@news.onet.pl> <j1dnsh$2sq$1@news.onet.pl>
<j1dq7t$n42$1@inews.gazeta.pl> <4...@p...pl>
<j1dudu$6ce$1@inews.gazeta.pl> <1...@p...pl>
<j1e986$dlu$1@inews.gazeta.pl> <8...@p...pl>
<j1ecp1$nlp$1@inews.gazeta.pl> <j1emvs$srj$1@mx1.internetia.pl>
<j1eptm$i5k$1@polsl.pl> <4e3b5219$0$2485$65785112@news.neostrada.pl>
<j1fvs9$vvl$3@polsl.pl> <4e3bcaa1$0$2443$65785112@news.neostrada.pl>
Date: Fri, 5 Aug 2011 13:25:12 +0200
Message-ID: <am05m9jz6llf$.dlg@rower.power.pl>
X-Face: )(:v[CxeKt9'Pf4|)SiEUo\b10OGx2?0Ere`RLs*.K(7VyA'=Xo}t6{P1s}?i)^~+OR=sPn
S8ueb}Pw0`ZlVVys-uUkH?_b?2@A7)G@hf7{$>Yj'gJG!+7p*;c.$!;ld?)=.b)`"{4X3\8*7#=NQG
GNw~:~_'
X-Licznik: 1091
Lines: 17
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 83.30.96.22
X-Trace: 1312543651 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 2504 83.30.96.22:1173
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2390071
[ ukryj nagłówki ]Dnia 05 Aug 2011 10:49:05 GMT, to napisał(a):
>> Ano to, że na wielu drogach dla rowerów osiągnięcie tej prędkości
>> graniczy z samobójstwem, a na jezdni nie. Ot i cała tajemnica.
>
> Podobnie jak osiągnięcie 250 km/h samochodem na ulicy w mieście. I co z
> tego? Kto powiedział, że każda ścieżka rowerowa ma umożliwić rowerowi
> osiągnięcie prędkości maksymalnej?
Powinna być tak zaprojektowana, aby umożliwić uzyskanie maksymalnej
dozwolonej na danym odcinku prędkości. Podobnie jak jezdnia.
--
Pozdrawiam,
Damian Karwot damian.karwot (at) gmail kropa com
JabberID: damian.karwot (at) jabster kropa pl
Tlen: madman1985, GG: 2283138
Następne wpisy z tego wątku
- 05.08.11 13:31 m4rkiz
- 05.08.11 13:37 AL
- 05.08.11 13:33 MHM
- 05.08.11 13:46 DoQ
- 05.08.11 13:50 AL
- 05.08.11 13:57 Bartłomiej Zieliński
- 05.08.11 13:58 Bartłomiej Zieliński
- 05.08.11 14:00 Andrzej Ława
- 05.08.11 14:02 Bartłomiej Zieliński
- 05.08.11 14:02 Andrzej Ława
- 05.08.11 14:02 Jarek Andrzejewski
- 05.08.11 14:08 DoQ
- 05.08.11 14:09 DoQ
- 05.08.11 14:26 Cavallino
- 05.08.11 14:26 Andrzej Ława
Najnowsze wątki z tej grupy
- Seba strikes back
- Motoryzacyjni giganci ograniczają produkcję elektryków.
- Home defence :) czyli Remote Guns
- Ubezpieczenie OC
- Podroz elektrykiem w UK 2x drozsza od podrozy dieslem...
- Żenujące. Kupujesz elektryka żeby udawał ci spaliniaka
- Autobus sie pali.
- Pożar pod żyrardowem
- jak zmierzyć średnicę tarczy?
- kto jest winny zmarnowaniu legendy Passata?
- nowe samochody to gówno ładnie opakowane
- Cholera KUPIŁBYM MG MG3
- Ujemny wzrost elektryków
- Wolkswagen szantażuje rząd aby powróciły dotacje do elektryków
- Co z 7 miejsc w leasingu dla fizycznych?
Najnowsze wątki
- 2024-10-03 Warszawa => OpenText ECM Specialist <=
- 2024-10-03 Blokowanie informacji - test
- 2024-10-02 Warszawa => Fullstack Developer <=
- 2024-10-02 Katowice => QA Engineer <=
- 2024-10-02 Gdynia => Data Scientist <=
- 2024-10-02 Warszawa => Sales Development Representative (in German) <=
- 2024-10-02 Warszawa => SAP HANA Developer (Middle) <=
- 2024-10-02 Warszawa => SAP S/4HANA FI/CO Senior Consultant <=
- 2024-10-02 Warszawa => Senior SAP HANA Developers <=
- 2024-10-02 Warszawa => Senior PHP Laravel Developer (e-commerce) <=
- 2024-10-02 Warszawa => Programista Full Stack (.Net Core) <=
- 2024-10-02 Warszawa => Software .Net Developer <=
- 2024-10-02 Warszawa => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-10-01 Katowice => Head of Virtualization Platform Management and Operating S
- 2024-10-02 GODZINA ZERO #48 - KRZYSZTOF STANOWSKI I ZBIGNIEW KAPIŃSKI PREZES IZBY KARNEJ SĄDU NAJWYŻSZEGO