  • Data: 2013-06-13 22:18:20
    Temat: Re: rosyjskie drogi - może mi ktoś wytłumaczyć?
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Thu, 13 Jun 2013 20:06:29 +0200, Artur Maśląg napisał(a):

    > No i się zdarzają. Pytanie tylko ile osób publikuje to co się
    > zarejestrowało. Jednak będę za tym, że mają statystycznie więcej
    > kamer niż w Polsce w przeliczeniu na liczbę samochodów i jednak
    > więcej wypadków (statystycznie) niż w Polsce. To daje spore
    > liczby zarejestrowanych wydarzeń.

    Ja tylko o tym ze 1 promil posiadaczy to IMO za malo na takie
    rezultaty :-)

    > Dla Ciebie podejrzany - to wiem. Tyle, że to niekoniecznie jest
    > kwestia statystyki.
    > Zapominasz o tym, że rozkład (piszesz pewnie o normalnym, ponieważ to
    > dość popularne) jest tylko pewnego rodzaju przybliżeniem, a dodatkowo

    W tym przypadku raczej dwumianowy..

    > nie pozwala na wykluczenie pewnych hipotez, czy też twierdzeń.
    > Mało tego, upraszczasz sobie model (bo to wygodne), a pewnie musiałbyś
    > wziąć pod uwagę współczynnik korelacji (np. Spearmana), by zaakceptować
    > wydarzenia, których prawdopodobieństwo sobie łatwo wyliczyłeś w modelu
    > uproszczonym i które poddajesz w wątpliwość...

    Tym niemniej - jeden wypadek sie zdarza, bo wypadki czasem swiadkow
    maja.
    Dwa to juz spore szczescie, a cztery granicza z niemozliwoscia.
    Ale zglaszasz jeden, wiec nie mam uwag :-)

    Zreszta zobacz - tylu policjantow filmuje przez 8h dziennie i to
    samych ciezkich piratow jezdzacych z predkosciami niosacymi smierc ...
    a jakos nie kojarze aby sie chwalili nagraniem wypadku :-)

    > A co tutaj "rzetelnie" wrzucać? W ramach płaczycowo-anacronowego hobby?
    > Ludzie jednak w większości mają ciekawsze hobby i pierdołami nie będą
    > śmiecić.

    Ale przy takim podejsciu tym bardziej jeden promil nie wystarczy.
    Adam przynajmniej jeden wypadek zarejestrowal ... wlasny :-)
    Pierdoly mozna pominac, ale co ciekawsze wrzucac obowiazkowo :-)

    J.