  • 21. Data: 2015-05-08 10:22:56
    Temat: Re: rondo kolizja i insiura...
    Od: "Stefik" <d...@t...pl>

    Użytkownik "Stefik" <d...@t...pl> napisał w wiadomości
    news:554c4e2e$0$27508$65785112@news.neostrada.pl...

    Użytkownik "pablo46" <p...@f...pl> napisał w wiadomości
    news:554b7136$0$8376$65785112@news.neostrada.pl...
> [...]
    > kosztowała ponad 2 tys.
    > Dzwonię na LD celem wyjaśnienia sprawy i miła Pani z drugiej strony
    > słuchawki, cały czas upiera się, że tą kolizję spowodował ten drugi
    > kierowca.
    > Kto, tu jest głupi? Ja, ona, czy firmy ubezpieczeniowe standardowo w
    > takich sytuacjach przyjęły politykę, umywania rąk?

    > A w którym miejscu doszło do zderzenia ? Na prawym pasie prowadzącym
    > w stronę Czarneckiego, czy na lewym pasie prowadzącym w stronę
    > Czarneckiego ? Jak na prawym to ty jesteś winien, jak na lewym

    Poprawka : Z lewego pasa ul. Warszawskiej nie wolno wjechać na lewy
    pas ul. Czarneckiego, bo skręt w prawo należy wykonywać z prawego pasa.
    Czyli winni są obydwaj. Będący na prawym pasie mógł
    nie zauważyć/nie spodziewać się, że ktoś zza pleców wyjedzie mu na lewy pas.

  • 22. Data: 2015-05-08 10:29:30
    Od: pablo46 <p...@f...pl>

    W dniu 2015-05-08 o 10:22, Myjk pisze:

    > Więc szacunek dla Ciebie za wzięcie odpowiedzialności na klatę. Mało jest
    > takich cennych ludzi. Szkoda przy tym, że jakiś idiota Ci syfu narobił
    > dodatkowo i będziesz się musiał bujać po sądach. :(

    Nie idiota, tylko wychodzi z tej dyskusji, że ubezpieczalnia, która
    odmówiła wypłaty.
    Zastanawiam się, teraz co z nimi zrobić.

  • 23. Data: 2015-05-08 10:53:53
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2015-05-08 o 10:29, pablo46 pisze:

    > Nie idiota, tylko wychodzi z tej dyskusji, że ubezpieczalnia, która
    > odmówiła wypłaty.
    > Zastanawiam się, teraz co z nimi zrobić.

    Poza ewentualnym świadkowaniem możesz niewiele. No i w sumie to problem
    poszkodowanego, a nie twój.

    --
    Liwiusz

  • 24. Data: 2015-05-08 11:08:24
    Od: szerszen <s...@t...pl>

    On Thu, 7 May 2015 23:29:55 -0700 (PDT)
    p...@g...com wrote:

    > https://www.google.pl/maps/@51.4275733,21.1500434,15
    8m/data=!3m1!1e3

    Biorąc pod uwagę to rondo, jeśli nadal tak wygląda, to rzeczywiście jeśli po wjeździe
    na nie zajęli pasy w ten sam sposób, to ten jadący po zewnętrznej był sprawcą
    kolizji, bo to on musiał zmienić pas, jeśli chciał jechać do okoła.

    --
    pozdrawiam
    szerszeń

  • 25. Data: 2015-05-08 11:13:12
    Od: szerszen <s...@t...pl>

    On Fri, 08 May 2015 10:29:30 +0200
    pablo46 <p...@f...pl> wrote:

    > Zastanawiam się, teraz co z nimi zrobić.

    Możesz niewiele, bo faktycznym sprawcą kolizji jest on, bo to on zmieniał pas. Ty
    możesz co najwyżej dostać mandat za zignowowanie znaku o jeździe na wprost z
    zajmowanego pasa.

    --
    pozdrawiam
    szerszeń

  • 26. Data: 2015-05-08 11:22:55
    Od: LordBluzg(R) <s...@o...com>

    W dniu 2015-05-08 o 11:08, szerszen pisze:

> [...]
    sprawcą kolizji, bo to on musiał zmienić pas, jeśli chciał jechać do okoła.

    A jak zinterpretujesz NAKAZ ruchu okrężnego wyrażony znakiem C-12, który
    nakazuje ruch okręzny?

    --
    LordBluzg(R)
    Get out of the road if you want to grow old.

  • 27. Data: 2015-05-08 11:32:50
    Od: k...@g...com

    W dniu czwartek, 7 maja 2015 16:05:45 UTC+2 użytkownik pablo46 napisał:
> [...]
    > Kto, tu jest głupi? Ja, ona, czy firmy ubezpieczeniowe standardowo w
    > takich sytuacjach przyjęły politykę, umywania rąk?

    Ale osochodzi? Chcą Ci wypłacić kasę bo wina kogoś innego a Ty masz jakiś problem.

  • 28. Data: 2015-05-08 11:58:38
    Od: pablo46 <p...@f...pl>

    W dniu 2015-05-08 o 11:32, k...@g...com pisze:

    > Ale osochodzi? Chcą Ci wypłacić kasę bo wina kogoś innego a Ty masz jakiś problem.

    Nie chcą jemu wypłacić kasy i facet zgłosił sprawę na policje.

  • 29. Data: 2015-05-08 12:01:44
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Fri, 08 May 2015 10:29:30 +0200, pablo46

    > Nie idiota, tylko wychodzi z tej dyskusji,
    > że ubezpieczalnia, która odmówiła wypłaty.

    Ale ubezpieczalnie reprezentuje jakiś człowiek.
    Komputer przecież wniosku nie złożył... chociaż kto wie.
    Co to za ubezpieczalnia?

    > Zastanawiam się, teraz co z nimi zrobić.

    Możesz tylko patrzeć.

    --
    Pozdor Myjk

  • 30. Data: 2015-05-08 12:03:21
    Temat: Re: rondo kolizja
    Od: "Stefik" <d...@t...pl>

    Użytkownik "LordBluzg(R)" <s...@o...com> napisał w wiadomości
    8m/data=!3m1!1e3

    > A jak zinterpretujesz NAKAZ ruchu okrężnego wyrażony znakiem C-12, który
    > nakazuje ruch okręzny?
    >
    > --
    > LordBluzg(R)

    Ruch okrężny istnieje, bo można objeżdżać rondo dookoła
    i będący na rondzie mają pierwszeństwo wzgłędem wjeżdżających
    na rondo.