  • 241. Data: 2015-05-14 11:36:23
    Temat: Re: rondo ... mało kojarzony przepis.
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "LordBluzg(R)" napisał w wiadomości grup
    W dniu 2015-05-14 o 10:35, J.F. pisze:
    [...]

    >Heh i wyobrażasz sobie w czasie zaniku prądu, że 90% osób złapie tą
    >subtelną różnicę, przyzwyczajeni do odwrotnej sytuacji, że przy braku
    >A-7 przed rondem czy obecności A-7 na obwodzie mają pierwszeństwo
    >wjazdu na rondo? Dopiero by się działo :D

    Tak samo przepisowa, jak niedzialanie pierwszenstwa na obwodzie w
    razie normalnego dzialania, a IMO - nawet bardziej :-)

    Na wszelki wypadek proponuje jednak ustawic A7 na obwodzie, zeby
    podkreslic innosc skrzyzowania :-)

    J.

  • 242. Data: 2015-05-14 11:44:58
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2015-05-14 o 11:36, J.F. pisze:
    > Na wszelki wypadek proponuje jednak ustawic A7 na obwodzie, zeby
    > podkreslic innosc skrzyzowania :-)

    Tak, już Lord idzie postawić ;)

    --
    Liwiusz

  • 243. Data: 2015-05-14 11:48:09
    Od: LordBluzg(R) <s...@o...com>

> [...]
    >
    > Tak samo przepisowa, jak niedzialanie pierwszenstwa na obwodzie w razie
    > normalnego dzialania, a IMO - nawet bardziej :-)

    Nie:) Zwyczajnie (już to pisałem) jak widzisz działające światła na
    rondzie, traktuj to jak zwykłe skrzyżowanie, gdzie chcąc zmienić
    kierunek jazdy na "w lewo" od obecnego kierunku, ustalonego światłami,
    musisz przepuscić tych z naprzeciwka (z prawej). Na zwykłym skrzyżowaniu
    też nie ma świateł "w połowie skrzyżowania".

    > Na wszelki wypadek proponuje jednak ustawic A7 na obwodzie, zeby
    > podkreslic innosc skrzyzowania :-)

    Hmm.... i jak zgasną światła NIKT na rondo nie wjedzie ani nie zjedzie :D
    Dobre.

    --
    LordBluzg(R)
    Get out of the road if you want to grow old.

  • 244. Data: 2015-05-14 13:47:35
    Temat: Re: rondo kolizja i insiura...
    Od: robot <r...@o...pl>

    Dawno nie było o rondzie.
    Wynik jak zwykle ten sam - już 250 postów i dalej się kłócą.

  • 245. Data: 2015-05-14 16:45:12
    Temat: Re: rondo
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    e.net...

    > Idiotyczne. Stawiac znak podporzadkowania, ktory nie obowiazuje,

    Ale to nie dla Twojego kierunku, więc co to Ciebie obchodzi?
    Ty nie masz przecież znaku że możesz jechać bez względu na wszystko.

    > i to
    > na podstawie malo kojarzonego przepisu.

    Poodbierać prawka takim nie kojarzącym i od razu by się luźniej zrobiło.
    Można by nawet światła powyłączać na rondach. ;-)

    > A potem sie dziwia, ze jest duzo wypadkow :-)

    Idiotyczne to są czerwone światła przed zjazdem z ronda, na których musisz
    stać nawet jak nic nie wjeżdża na rondo.
    Kilka takich wynalazków też w Poznaniu jest - nie ma gorszej formy
    skrzyżowania.

  • 246. Data: 2015-05-14 18:55:22
    Od: LordBluzg(R) <s...@o...com>

    W dniu 2015-05-14 o 13:47, robot pisze:
    > Dawno nie było o rondzie.
    > Wynik jak zwykle ten sam - już 250 postów i dalej się kłócą.

    Właśnie odkryłeś, do czego są GRUPY DYSKUSYJNE :)

    BRAWO!!!jeden

  • 247. Data: 2015-05-14 19:11:46
    Od: <7...@3...191146.invalid> (Tom N)

    LordBluzg(R) w

    > Który jest zupełnie z innego ronda w innym mieście :> Nawet jest tam
    > sygnalizacja świetlna :)...której nie ma na rondzie gdzie doszło do
    > kolizji i absolutnie nie dotyczy sytuacji (inna bajka) :>

    Możesz sobie umieszczać uśmiechów ile chcesz.

    Jak najbardziej dotyczy -- spróbuj "zakumać":

    > ...a cały cytat tego zdarzenia o którym napisałes to tutaj
    > (F-facet,pasażer) (P-Policjant)

    [...]

    > P- Proszę pana, na rondzie skręcamy tylko w prawo.
    > F- Tylko prawo?
    > P- Tak.

    I na zaprzeczenie jego słów pokazano znak zakazu skrętu w lewo umieszczony
    na rondzie...

    Rozumiesz już, że z policjanta zrobiono idiotę?
    --
    'Tom N'

  • 248. Data: 2015-05-14 19:41:01
    Od: <2...@8...194101.invalid> (Tom N)

    masti w

> [...]

    dojeższasz do pierwszego zjazdu i chcesz jechać dalej, a gość z wewnętrznego pasa
    chce tym zjazdem zjechać, według Ciebie, jak rozumiem, tniesz dalej, przecinasz jego
    pas i jeśli on w ciebie walnie, to jego wina?

    > acha. A ty jadąc obok wiesz, że on "zamierza".

    Jak zwykle zmaszczone wyjaśnienie mastiego -- tak, skoro ma zamiar zawrócić,
    to przepisy nakazują... Zgadnij jak ma sie ustawić przed wjazdem na
    skrzyżowanie, gdy jest więcej niz jeden pas przed...

    > A jak zmieni zamierzenie

    Zamierzenie zawracania? To będzie musiał na rondziu z wewnetrznego próbować
    zjechać, ze wszelkimi szykanami.

    --
    'Tom N'

  • 249. Data: 2015-05-15 08:11:44
    Temat: Re: rondo Babka.
    Od: szerszen <s...@t...pl>

    On Wed, 13 May 2015 18:26:37 +0200
    "Stefik" <d...@t...pl> wrote:

    > Pojazdy jadą PO OBWODZIE ronda, na pewnym odcinku, swoimi pasami

    Powiem Ci coś w tajemnicy, taka sytuacja występuje na KAŻDYM "rondzie", a że Twoja
    wyobraźnia tego nie ogarnia, bo "rondo" za małe, to przepisów nie obchodzi.

    --
    pozdrawiam
    szerszeń

  • 250. Data: 2015-05-15 08:12:30
    Od: szerszen <s...@t...pl>

    On Wed, 13 May 2015 16:56:15 +0200
    "Stefik" <d...@t...pl> wrote:

    > Zgadzam się.

    I dlatego to ten z prawej jest winien. CBDU

    --
    pozdrawiam
    szerszeń