  • 231. Data: 2015-05-13 19:41:32
    Temat: Re: rondo
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Wed, 13 May 2015 19:30:39 +0200, Tom N

    > a na maps sa z 2015 na co tez jest stosowny podpis

    To jest tylko ogólny "kopyrajt".
    Fotka satelitarna jest z pewnością sprzed 2013.

    --
    Pozdor Myjk

  • 232. Data: 2015-05-13 20:25:11
    Od: LordBluzg(R) <s...@o...com>

    W dniu 2015-05-13 o 18:28, (Tom N) pisze:

    > Na koniec znowu: "na rondzie skręcamy tylko w prawo"
    >
    > Takich policjantów jest dużo więcej...

    Hmm, jakbycito...Wyobraź sobie rondo o średnicy 50 kilometrów.
    Generalnie nie widzisz tej "krzywizny", którą prawdopodobnie
    interpretujesz ze to W LEWO... i NIGDY nie skręcisz w LEWO :) Chodzi o
    poruszanie się pasem z którego NIGDY nie skręcisz w LEWO, bo tego
    kierunku nie ma. Tam jest "wyspa" W prawo są.

    --
    LordBluzg(R)
    Get out of the road if you want to grow old.

  • 233. Data: 2015-05-13 21:22:33
    Od: <8...@3...212233.invalid> (Tom N)

    LordBluzg(R) w

    > Hmm, jakbycito...

    Nijak...

    ""Na rondzie skręcamy tylko w prawo" -- cytat z policjanta na początku
    filmu, następnie znak zakazu skrętu w lewo z tabliczką nie dotyczy ZTM.

    > Wyobraź sobie rondo o średnicy

    Na chuj mam sobie wyobrażać, skoro pisze o tym, z filmu.

    --
    'Tom N'

  • 234. Data: 2015-05-13 21:43:59
    Od: LordBluzg(R) <s...@o...com>

    W dniu 2015-05-13 o 21:22, (Tom N) pisze:
    > LordBluzg(R) w

    > Nijak...
    >
    > ""Na rondzie skręcamy tylko w prawo" -- cytat z policjanta na początku
    > filmu, następnie znak zakazu skrętu w lewo z tabliczką nie dotyczy ZTM.

    Który jest zupełnie z innego ronda w innym mieście :> Nawet jest tam
    sygnalizacja świetlna :)...której nie ma na rondzie gdzie doszło do
    kolizji i absolutnie nie dotyczy sytuacji (inna bajka) :>

    > Na chuj mam sobie wyobrażać, skoro pisze o tym, z filmu.

    No to cos chujowo ogladasz :> W dalszej części filmu policjant mówi:

    - Ustawiam się na prawym pasie, mogę jeździć w kółko (1,54)

    - Zjeżdzając w prawo, jeśli pani nie zmieniała pasa, to ja nie
    rozumiem...(2,23)

    ...a cały cytat tego zdarzenia o którym napisałes to tutaj
    (F-facet,pasażer) (P-Policjant)

    Akcja od 6,26

    F- A skręca się w lewo tylko ze środkowego czy z każdego?
    P- Proszę pana, na rondzie skręcamy tylko w prawo.
    F- Tylko prawo?
    P- Tak.

    Tak to jest, jak się nie ogląda filmu w całosci :>

  • 235. Data: 2015-05-13 22:06:41
    Od: masti <g...@t...hell>

    3...@...182802.invalid wrote:

    > masti w

    dojeższasz do pierwszego zjazdu i chcesz jechać dalej, a gość z wewnętrznego pasa
    chce tym zjazdem zjechać, według Ciebie, jak rozumiem, tniesz dalej, przecinasz jego
    pas i jeśli on w ciebie walnie, to jego wina?

    > Nie może wjechać prawym pasem (skoro ma lewy do wjazdu), jeżeli zamierza
    > zawrócić

    acha. A ty jadąc obok wiesz, że on "zamierza". A jak zmieni zamierzenie
    to będziesz się tłumaczył jak ta baba?

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 236. Data: 2015-05-14 02:30:59
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 13 May 2015 18:09:53 +0200, Cavallino napisał(a):
    > A po co Ci ta wiedza?
    > Jak są światła, to znaki nie działają, więc ci z Twojej prawej mają
    > pierwszeństwo.

    Idiotyczne. Stawiac znak podporzadkowania, ktory nie obowiazuje, i to
    na podstawie malo kojarzonego przepisu.
    A potem sie dziwia, ze jest duzo wypadkow :-)

    > Ciężko powiedzieć, w Poznaniu to nagminne.

    A innych miastach, powiatach, wojewodztwach ?

    J.

  • 237. Data: 2015-05-14 07:42:26
    Temat: Re: rondo ... mało kojarzony przepis.
    Od: "Stefik" <d...@t...pl>

    > Idiotyczne. Stawiac znak podporzadkowania, ktory nie obowiazuje, i to
    > na podstawie malo kojarzonego przepisu.
    > A potem sie dziwia, ze jest duzo wypadkow :-)
    > J.

    Widać, że należy wprowadzić obowiązkowy egzamin z przepisów
    raz na 5 lat dla wszystkich posiadających prawo jazdy.
    "MAŁO KOJARZONY PRZEPIS" hahahahahaaaa, podstawowy przepis
    w PoRD,
    o hierarchii znaków i sygnałów, art. 5 PoRD.
    Ech, ci wtórni analfabeci.

  • 238. Data: 2015-05-14 08:51:06
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Wed, 13 May 2015 20:06:41 +0000 (UTC), masti

    > acha. A ty jadąc obok wiesz, że on "zamierza".

    Akurat w przypadku autobusu, pojazdu cokolwiek gabarytowego, można się
    spodziewać tego, że skorzysta z odstępstwa mu przydzielonego, i zawróci nie
    korzystając z lewego pasa. Ale to nie zwalnia go z zachowania ostrożności
    przy takim manewrze, bo to tylko odstępstwo od reguły, a nie przydzielenie
    tym samym pierwszeństwa.

    > A jak zmieni zamierzenie to będziesz się tłumaczył jak ta baba?

    Jak "zmieni zamierzenie" to ma obowiązki do spełnienia.

    --
    Pozdor Myjk

  • 239. Data: 2015-05-14 10:35:38
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Stefik" napisał w wiadomości

> [...]
    >"MAŁO KOJARZONY PRZEPIS" hahahahahaaaa, podstawowy przepis
    >w PoRD, o hierarchii znaków i sygnałów, art. 5 PoRD.

    Podstawowy, podstawowy, ale w normalnej sytuacji, jedziesz sobie
    prostym skrzyzowaniem, to nikt nie ma pretensji ze on glowna jechal,
    to mial pierwszenstwo mimo ze wjechal na czerownym.

    A tu ? rondo, znaki, swiatla w jednym miejscu, efekt pol obwodu dalej
    ... choc na dobra sprawe to i cwierc.

    Moglby byc zarzad konsekwentny i albo postawic swiatla na obwodzie,
    albo zrezygnowac z A7 na wjazdach, a nawet dla przypomnienia ustawic
    je na obwodzie.

    J.

  • 240. Data: 2015-05-14 10:49:35
    Od: LordBluzg(R) <s...@o...com>

    W dniu 2015-05-14 o 10:35, J.F. pisze:
    [...]

> [...]
    >
    > Moglby byc zarzad konsekwentny i albo postawic swiatla na obwodzie, albo
    > zrezygnowac z A7 na wjazdach, a nawet dla przypomnienia ustawic je na

    Heh i wyobrażasz sobie w czasie zaniku prądu, że 90% osób złapie tą
    subtelną różnicę, przyzwyczajeni do odwrotnej sytuacji, że przy braku
    A-7 przed rondem czy obecności A-7 na obwodzie mają pierwszeństwo wjazdu
    na rondo? Dopiero by się działo :D