-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!.POSTED!not-for-mail
From: Artur Maśląg <n...@w...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: roczny akumulator
Date: Fri, 07 Dec 2012 09:23:52 +0100
Organization: ATMAN - ATM S.A.
Lines: 30
Message-ID: <k9s92q$hl9$1@node1.news.atman.pl>
References: <1...@g...com>
<k9qn8i$h46$1@node2.news.atman.pl>
<50c0e6d9$0$1298$65785112@news.neostrada.pl>
<k9qp59$2nm$1@node1.news.atman.pl>
<50c0e94f$0$1229$65785112@news.neostrada.pl>
<k9qpnm$34s$1@node1.news.atman.pl>
<50c0f267$0$1219$65785112@news.neostrada.pl>
<k9qtn0$1si9$1@adenine.netfront.net>
<50c10281$0$1226$65785112@news.neostrada.pl>
<k9r2cf$1ujl$1@adenine.netfront.net> <k9s616$eig$1@node1.news.atman.pl>
<50c1a0ca$0$26705$65785112@news.neostrada.pl>
NNTP-Posting-Host: serwer.sekocenbud.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: node1.news.atman.pl 1354868634 18089 159.253.247.138 (7 Dec 2012 08:23:54
GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Fri, 7 Dec 2012 08:23:54 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.8.1.23) Gecko/20090812
Thunderbird/2.0.0.23 Mnenhy/0.7.6.666
In-Reply-To: <50c1a0ca$0$26705$65785112@news.neostrada.pl>
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2475138
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2012-12-07 08:54, J.F pisze:
> Użytkownik "Artur Maśląg" napisał w wiadomości
> W dniu 2012-12-06 22:23, Ivam pisze:
>>> Wiesz, u mnie jest git, bo silnik mały, benzyna, alternator duży. Ale w
>>> przypadku diesli to już tak kolorowo nie zawsze jest. W sensie, że w
>>> zimie.
>
>> Znowu nie demonizujmy. Diesle z natury swojej posiadają też akumulatory
>> takiej pojemności, by im starczyło "siły" do rozruchu. Parę się
>> przewinęło :)
>
> Sily starczy, ale jeszcze trzeba ubytek podladowac.
Och, przepraszam za skrót myślowy. Powinienem był napisać, że
'by im starczyło "siły" do rozruchu w dni kolejne itd.'.
Co komu po "sile" na jeden rozruch? Później ma już stać do wiosny?
> A na to pojemosc nie pomaga, jesli trasa krotka.
No tak, nie pomaga, ale na rozruch kolejnego dnia wystarcza,
i kolejnego, i kolejnego...
> Pomaga za to doczekac do wiosny ... ale czy wiosna cos zmienia ?
> Teraz zima, to pracuje minute dluzej, bo odsniezam :-)
>
> No wiec powiedzmy ze pojemnosc pomaga doczekac dluzszej trasy :-)
Czyli po kombinacjach wyszło na to, czemu na początku zaprzeczyłeś.
Następne wpisy z tego wątku
- 07.12.12 09:24 tor
- 07.12.12 09:26 J.F
- 07.12.12 09:28 J.F
- 07.12.12 12:03 szufla
- 07.12.12 12:45 AZ
- 07.12.12 12:46 AZ
- 07.12.12 12:59 szufla
- 07.12.12 13:01 Michal Jankowski
- 07.12.12 13:05 Michal Jankowski
- 07.12.12 13:05 J.F
- 07.12.12 13:11 J.F
- 07.12.12 13:12 AZ
- 07.12.12 13:15 AZ
- 07.12.12 13:32 szufla
- 07.12.12 13:57 masti
Najnowsze wątki z tej grupy
- Aby WKOOOORWIĆ ekofaszystów ;-)
- OC - podwyżka
- wyszedł z domu bez buta
- Bieda hud.
- Strach się bać
- Koniec smrodów
- Krematorium
- Szybcy i wściekli
- elektrycznie
- Jebane kurwa, kurwy.
- Coraz mniej ludzi robi prawo jazdy
- Akumulator Hyundai
- zbrojone wężyki hamulcowe
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
Najnowsze wątki
- 2024-11-24 Aby WKOOOORWIĆ ekofaszystów ;-)
- 2024-11-22 OC - podwyżka
- 2024-11-22 wyszedł z domu bez buta
- 2024-11-22 Bieda hud.
- 2024-11-24 DS1813-10 się psuje
- 2024-11-23 Białystok => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-11-23 Szczecin => QA Engineer <=
- 2024-11-23 Warszawa => SEO Specialist (15-20h tygodniowo) <=
- 2024-11-22 Warszawa => Kierownik Działu Spedycji Międzynarodowej <=
- 2024-11-22 Warszawa => Senior Account Manager <=
- 2024-11-22 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-11-22 Warszawa => DevOps Specialist <=
- 2024-11-22 Kraków => IT Expert (Network Systems area) <=
- 2024-11-22 Warszawa => Infrastructure Automation Engineer <=
- 2024-11-22 Warszawa => Presales / Inżynier Wsparcia Technicznego IT <=