  • Data: 2012-12-07 13:05:03
    Temat: Re: roczny akumulator
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Aleksander" <f...@f...fake> writes:

    > Jeśli Twój aku wytrzymywał 7 lat stania na dworzu, przy krótkich
    > przejazdach, to daj znać jakie to marki tak dobrze się sprawowały.

    W życiu nie korzystałem z garażu. Nie mam pojęcia, jakiej marki,
    takiej, jakie FIAT i Skoda do aut fabrycznie wkładają. Nie oglądam
    akumulatora, po mi to?

    > Bo to że byle jakie aku wytrzyma 5 lat w ciepełku to nie nowina.
    >
    > Prawdziwy test aku ma, jeśli musi odpalić po kilku dniach stania
    > na mrozie.

    2-3 tygodnie nieużywania w zimie każdy z moich samochodów miał po
    kilka razy. Co za problem w ogóle? No raz mi kiedyś płyn w
    spryskiwaczu zamarzł...

    MJ