  • 101. Data: 2013-12-27 08:52:21
    Temat: Re: rewolucja w smartfonach...
    Od: Michal Tyrala <w...@b...com.pl>

    On Thu, 26 Dec 2013 13:34:20 +0100, the_foe wrote:
    > [...] na kliszy sa one tworzone biernie (stopien przeswitu błony)

    No tu też nie do końca, bo ziarno albo jest, albo go nie ma. Półtony
    osiąga się w sumie ,,przestrzennym'' PWM-em.

    --
    Michał

    wiesiu jest spamtrapem. ja jestem kbns

  • 102. Data: 2013-12-27 11:19:35
    Od: Andrzej Jarzabek <a...@g...com>

    On 25/12/2013 19:08, Mr. Misio wrote:

    > Nie pisalem o graniu a o kupowaniu ;)

    Zdradzę ci tajemnicę - jeszcze taniej będzie jeśli będziesz kupował
    tylko te gry, w które będziesz grał. Don't get me wrong - ja też kupuję
    gry w które zagram "kiedyś" (aczkolwiekj nie na PS4 ani na XBox One),
    ale nie są to nowe gry po cenach nowych gier tylko używki sprzed paru
    lat albo downloady na dużych przecenach za fistaszki - więc TCO kompa
    czy konsoli plus fafdziesięciu gier po kilku latach wygląda zupełnie
    inaczej.

  • 103. Data: 2013-12-27 20:52:07
    Od: Arivald <N...@i...pl>

    W dniu 2013-12-27 11:19, Andrzej Jarzabek pisze:

> [...]
    > lat albo downloady na dużych przecenach za fistaszki - więc TCO kompa
    > czy konsoli plus fafdziesięciu gier po kilku latach wygląda zupełnie

    PC ma tą zaletę że na Steamie można kupować. I często są różne promocje
    i przeceny. Się trafi przecena 70%, to czasem kupuję tytuły które mi
    niezbyt się widziały za pełną cenę. Skoro tanio, to można spróbować.

    Fajne są też czasem Humble Bundle - płacisz ile uważasz.

    --
    Arivald

  • 104. Data: 2013-12-28 13:39:27
    Temat: Re: rewolucja w smartfonach... (piątkowo)
    Od: Freja <f...@p...fm>

    ToMasz pisze:

    > Co do samego pomysłu, obawiam się że jest w tym trochę racji, bo tam
    > ziemię kupuje się wraz z tym co jest pod nią i nad nią. więc jak "mi coś
    > na niebo wlata" to czemu nie zestrzelić?

    Wiesz... prawo ruchu lotniczego ustaliło te kwestie prawie 100 lat temu,
    kiedy podobny mądrala gdzieś w USA dowodził, że mu aeroplany bezprawnie
    latają nad JEGO ziemią. Dla pewności uściśli się je i dopracuje zasady
    latania dronem nad cudzą posesją i tyle.

    --
    Freja

    Your battle for Dune begins... Now!

  • 105. Data: 2013-12-28 13:44:05
    Od: Freja <f...@p...fm>

    rs pisze:

    > to zależy. nie rób z Polaków już takich biedaków. są tacy i tacy i
    > których sam piszesz wyżej, że wolą konsole do grania rodzinnego.

    Dla mnie to była zawsze ważna kwestia: czemu mam wywalać kasę na coś, co
    służy TYLKO do grania, skoro mogę ją wydać na komputer?

    Druga równie istotna kwestia brzmiała: po co mi w ogóle jakieś
    urządzenie służące TYLKO do grania, skoro mogę mieć komputer?

  • 106. Data: 2013-12-28 14:14:19
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2013-12-28 13:44, Freja pisze:
> [...]
    ^^^^^^^^^^^^^^^^^

    > Dla mnie to była zawsze ważna kwestia: czemu mam wywalać kasę na coś, co
    > służy TYLKO do grania, skoro mogę ją wydać na komputer?

    Nie musisz na nic wydawać 'kasy', ale komputer to nie to samo co
    konsola i jeżeli mowa o graniu rodzinnym (i nie tylko) to normą
    jest konsola i komputer dla każdego.

    > Druga równie istotna kwestia brzmiała: po co mi w ogóle jakieś
    > urządzenie służące TYLKO do grania, skoro mogę mieć komputer?

    To nie druga kwestia, a powielenie pierwotnej.

  • 107. Data: 2013-12-28 19:31:12
    Od: Roman W <b...@g...pl>

    On Sat, 28 Dec 2013 13:44:05 +0100, Freja <f...@p...fm> wrote:
    > Dla mnie to była zawsze ważna kwestia: czemu mam wywalać k=
    > asę na coś, co
    > służy TYLKO do grania, skoro mogę ją wydać na ko=
    > mputer?

    Żeby móc grać na kanapie.

    RW

  • 108. Data: 2013-12-28 23:16:04
    Od: Habeck Colibretto <h...@N...gazeta.pl>

    Dnia 22.12.2013, o godzinie 19.42.17, na pl.misc.telefonia.gsm, Michal
    Tyrala napisał(a):

    > To nie byla moja teza (ale na powyzsze bym kasy nie postawił). Ja się
    > sprzeciwilem temu, ze wiekszosc telefonow pracuje na 3 kolorach.

    Całość i tak się sprowadza do niebieskich, zielonych i czerwonych czopków,
    które mamy w oczach. Reszta sprowadza się do stopnia jakości poszczególnych
    barw. I tak samo jest w ekranach. Tyle tylko, że 4 bity vs 24 wiele w
    kwestii baterii nie zmieni bo najwięcej zżera podświetlenie matrycy a nie
    to ile ona kolorów generuje.

    > Mało finezyjnie się wycofujesz.

    A to bardzo przepraszam.

    --
    Pozdrawiam,
    *Habeck*

  • 109. Data: 2013-12-29 00:27:11
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Roman W" <b...@g...pl>

    > Żeby móc grać na kanapie.

    Gra się na pianinie a nie na kanapie

  • 110. Data: 2013-12-29 05:38:04
    Od: rs <n...@n...spam.info>

    On 12/28/2013 7:44 AM, Freja wrote:

> [...]
    >
    > Druga równie istotna kwestia brzmiała: po co mi w ogóle jakieś
    > urządzenie służące TYLKO do grania, skoro mogę mieć komputer?

    to może być twoja prywatny punkt widzenia, podobny do tego, po co
    kupować Mini Morisa skoro można kopic Forda F-1500. <rs>