  • 1. Data: 2013-12-12 11:12:56
    Temat: Era - Internet na kartę
    Od: Trybun <C...@j...com>

    Czy może ktoś wie gdzie szukać cennika doładowań internetu na kartę
    T-Mobile? Każdy operator ma to na swojej stronie, na kazdej z nich można
    się dowiedzieć że z doładowanie 5cio złotowe mam np 100MB, ważne przez
    tydzień, doładowuje za 100 zł i mam 15GB transferu i ważno.ść konta
    przez pół roku. Wszyscy tylko nie T-Mobile - u nich jest tylko jakaś
    idiotyczna wzmianka o doładowaniu za 25 i 50zł i odpowiednio 2 i 4,5GB
    transferu gratis.. Ale zwykłego cennika usługi nie widać nawet z lupą.

  • 2. Data: 2013-12-12 13:30:13
    Temat: Re: Era - Internet na kartę
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Trybun" napisał w wiadomości
> [...]
    >T-Mobile? Każdy operator ma to na swojej stronie, na kazdej z nich
    >można się dowiedzieć że z doładowanie 5cio złotowe mam np 100MB,

    No nie wiem, nie wiem, czytam tych roznych operatorow i wszyscu
    ukrywaja ile trzeba zaplacic i za co ..

> [...]
    >idiotyczna wzmianka o doładowaniu za 25 i 50zł i odpowiednio 2 i
    >4,5GB transferu gratis.. Ale zwykłego cennika usługi nie widać nawet

    Ale co to za oferta ? Smierdzi mi jakas odmiana Frii
    http://www.t-mobile.pl/pl/oferta_specjalna/internet-
    na-karte

    Ty chyba nie ma "za doladowanie", tylko jest normalny cennik.
    2zl/dziennie za 250MB dziennie,
    6zl/30d za 6GB/30d itd.

    a w ogole w Frii mozesz miec "darmowy internet", tzn 50MB dziennie, o
    ile masz tylko aktywne konto.

    J.

  • 3. Data: 2013-12-12 14:17:00
    Od: "Chris" <a...@g...pl>

    J.F nabazgrał(a):

> [...]
    > 6zl/30d za 6GB/30d itd.
    > a w ogole w Frii mozesz miec "darmowy internet", tzn 50MB dziennie, o ile

    50MB pełnego transferu, po przekroczeniu zaczyna po prostu mulić :)

  • 4. Data: 2013-12-12 15:15:08
    Od: Trybun <C...@j...com>

    W dniu 2013-12-12 13:30, J.F pisze:

> [...]
    > 2zl/dziennie za 250MB dziennie,
    > 6zl/30d za 6GB/30d itd.
    >
    > a w ogole w Frii mozesz miec "darmowy internet", tzn 50MB dziennie, o

    To chyba nie jest Frii.. Na opakowaniu startera który niedawno kupiłem
    stoi tylko - "Internet na kartę blueconnect".. U innych operatorów już
    na takim opakowaniu jest tabela z cenami doładowań i czasem ważność...
    Na tej tylko kompletnie niezrozumiałe - "Doładuj konto i zyskaj - 4.5 GB
    za każde doładowanie min. 50 zł, 2 GB za każde doładowanie 25-49 zł"..
    Co ja tu na tej promocji zyskam a co jest standardem??

  • 5. Data: 2013-12-12 19:38:07
    Od: Poldek <n...@g...pl>

    Trybun wrote:

    > idiotyczna wzmianka o doładowaniu za 25 i 50zł i odpowiednio 2 i 4,5GB
    > transferu gratis.. Ale zwykłego cennika usługi nie widać nawet z lupą.

    Czyli wpłacasz 50 zł i internet masz wtedy gratis?

  • 6. Data: 2013-12-12 20:02:11
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Trybun" napisał w wiadomości
    >To chyba nie jest Frii.. Na opakowaniu startera który niedawno
    >kupiłem stoi tylko - "Internet na kartę blueconnect".. U innych
    >operatorów już

    A kolor ?
    Z Blue zerwano, teraz obowiazuje ... Pink ?

> [...]
    >zyskaj - 4.5 GB za każde doładowanie min. 50 zł, 2 GB za każde
    >doładowanie 25-49 zł".. Co ja tu na tej promocji zyskam a co jest

    To chyba to
    http://www.t-mobile.pl/pl/indywidualni/oferta/nowa_o
    ferta/internet/na_karte/bez_urzadzenia

    na dole cenniki.

    O ile rozumiem - jednorazowa (do 31.12) promocja doladowan.
    A potem ... moze nastepna, a moze normalnie - 3gr/100kB.

    J.

  • 7. Data: 2013-12-13 16:02:04
    Od: Trybun <C...@j...com>

    W dniu 2013-12-12 20:02, J.F pisze:

    > A kolor ?
    > Z Blue zerwano, teraz obowiazuje ... Pink ?

    Żadnych wyrazistych kolorów - szaro-biała, z czerwonym kwadratem w
    którym napis - "2 GB na start".

> [...]
    >
    > O ile rozumiem - jednorazowa (do 31.12) promocja doladowan.
    > A potem ... moze nastepna, a moze normalnie - 3gr/100kB.

    Jak to jest tylko to, to znaczy że jednak nie ma sie gdzie dowiedzieć
    jakie są ceny doładowań i czas w jakim można to doładowanie
    wykorzystać... W tym cenniku spod linka jest tylko to co ma najmniej
    wspólnego z internetem na kartę - czyli cena za minutę połączenia
    głosowego, SMSa, MMSa, roamingów z Armenią itd. a o necie na kartę tylko
    jakieś zupełnie niezrozumiałe i nieprzydatne do niczego ogólniki jak
    cena jednego KB/s.

  • 8. Data: 2013-12-13 16:02:53
    Od: Trybun <C...@j...com>

    W dniu 2013-12-12 19:38, Poldek pisze:

    > Czyli wpłacasz 50 zł i internet masz wtedy gratis?

    O to należałoby się zapytać idioty z Ery który nie potrafi po polsku
    określić i opisać parametrów cenowych tej usługi.

  • 9. Data: 2013-12-13 20:40:33
    Od: pueblo <n...@n...pl>

    Witaj Trybun, 12 gru 2013 w
    news:52a9c4e5$0$2376$65785112@news.neostrada.pl napisałeś/aś:

> [...]
    > konto i zyskaj - 4.5 GB za każde doładowanie min. 50 zł, 2 GB za
    > każde doładowanie 25-49 zł".. Co ja tu na tej promocji zyskam a co
    Też ostatnio się tym interesowałem i muszę przyznać, że T-mobile jest
    kuźwa na pierwszym miejscu jeśli chodzi o nieprzejrzystość prezentowania
    oferty.
    Wg mnie (bo do teraz nie mam pewności) mają starą ofertę pod nazwą
    Internet Blueconnect na kartę - na starter za 25 zł dostaje po pierwszym
    połączeniu te 2GB, a potem są bonusy takie jak napisałeś. Te bonusu to
    niby promocja, ale ciągną je zdaje się od 2012. I są ważne tylko 30 dni
    jeśli pamiętam dobrze, a reszta kasy do wykorzystania chyba po 3gr/100kb.
    Za to konto ważne rok po każdym połączeniu.
    Ale to trzeba poszperać, bo jeśli chodzi o prepaid to teraz na ich
    stronie króluje tylko Frii. No i wciskają coś pod nazwą Interent na
    karcie, co wygląda jak Frii i zachowuje się jak Frii. Starter na wstępie
    ma tę taryfę 2zł/250MB na dzień, ale można wykupywać pakiety GB jak we
    Frii. Dlatego nie wiem, czym to się tak naprawdę odróżnia.