    From: "Mr. Misio" <m...@g...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm,pl.rec.fantastyka.sf-f
    Subject: Re: rewolucja w smartfonach...
    Date: Fri, 13 Dec 2013 05:14:51 +0100

    Użytkownik Eneuel Leszek Ciszewski napisał:

    > "Mr. Misio" l8dm4p$i6a$...@n...news.atman.pl

    > Ale te obecnie wgrane czasami kosztują.

    Czasem tak, ale czasem lap z oemem jest tanszy niz ten sam no-OS.

    Dziwnie. Ale jak szukalem kiedys lapa no-OS to... kupilem z winoemem,
    byl tanszy o 200 :]

    Widac te no-OS byly dla "bardziej specjalistow" taki specjalistyczny
    sprzet, a wiadomo, to kosztuje :D

    > Więc podaj mi stronę WWW, za którą ktoś (producenci
    > telefonów czy Google) odpowiada, na której są takie pliki.

    Ale o tym byl moj pomysl na rewolucje - ze jak bedzie to, czego nie ma
    to bedzie rewolucja w smartfonach.

    > Na razie raczej tyko na stronie producenta można znaleźć gotowe updaty.
    > (z masą badziewia typu angry bird)
    >
    > Fajnie ;) też wygląda updejtowanie Monstera...

    Nie wiem, nie rajcuja mnie takie zabawy. Nie rajcuje mnie, ze nie mam
    hasla roota wraz z urzadzeniem i ze wlasciwie nie mam kontroli nad tym
    co to urzadzenie robi i kiedy.