  • 1. Data: 2004-01-22 21:37:40
    Temat: reklamacje neo+ (czyli ja tez chce walczyc z tpsa...)
    Od: "Adam Wos" <a...@C...pro.wp.pl>

    pytanie praktyczne.
    zadzwonilem sobie na audiotele neostradowe zeby zareklamowac ich usluge.
    niestety pan nie mogl zrozumiec co ja konkretnie chce reklamowac..
    stwierdzil ze oni gwarantuja tylko 512 bps (i owszem, tak jest w
    regulaminie)
    w zwiazku z tym mam prosbe o takie wyjasnienie dla idioty, co ja konkretnie
    moge reklamowac?

    aha, i bardzo bym prosil, zeby nie wywolalo to kolejnej dyskusji o dennosci
    neo+ itd. itp.
    thx

    --
    a...@C...pro.wp.pl
    ..and I don't want the world to see me..

  • 2. Data: 2004-01-22 21:40:23
    Temat: Re: reklamacje neo+ (czyli ja tez chce walczyc z tpsa...)
    Od: Marcin Kowalczyk <k...@w...TO.bo.SPAM.jest.FUJ.kowalma.com>

    Adam Wos w <bupfre$8e2$1@news.onet.pl> zeznal:
> [...]
    > regulaminie)
    > w zwiazku z tym mam prosbe o takie wyjasnienie dla idioty, co ja konkretnie

    a co konkretnie CHCESZ reklamowac? bo ja tez nie moge zrozumiec...

    --
    Oprogramowanie jest jak katedra - budujesz, budujesz, budujesz,
    budujesz, a potem... modlisz się

  • 3. Data: 2004-01-22 21:52:13
    Od: KrzysiekPP <j...@n...ceti.pl>

    > w zwiazku z tym mam prosbe o takie wyjasnienie dla idioty, co ja konkretnie
    > moge reklamowac?

    Mozesz np. reklamowac, ze serwisy erotyczne nie są wliczone w abonament.

    --
    Krzysiek, Krakow

  • 4. Data: 2004-01-22 22:08:37
    Od: "Morel" <m...@p...pl>

    Użytkownik "Marcin Kowalczyk"
    <k...@w...TO.bo.SPAM.jest.FUJ.kowalma.com> napisał w wiadomości

    > a co konkretnie CHCESZ reklamowac? bo ja tez nie moge zrozumiec...

    Polecam http://www.man.poznan.pl -> przeczytaj sobie alert.
    Moze jak zadzwoni na audiotele 90% userow neo...to moze....

    eee.

    zludzenie, wiem. I tak to nic nie zmieni.

    pozdrawiam,
    Morel
    m...@p...pl

  • 5. Data: 2004-01-22 22:10:23
    Od: "Morel" <m...@p...pl>

    sorry, nie dopisalem w poprzednim poscie, iz na mysli mialem obecne problemy
    na styku POZMAN-TPSA.

    pozdrawiam,
    Morel
    m...@p...pl

  • 6. Data: 2004-01-22 22:15:17
    Od: Przemysław 'Repcio' Gubernat <P...@G...com.invalid>

    On Thu, 22 Jan 2004 22:37:40 +0100, Adam Wos <a...@C...pro.wp.pl> wrote:
    > pytanie praktyczne.
    > zadzwonilem sobie na audiotele neostradowe zeby zareklamowac ich usluge.
    [..]
    Jakiś czas temu (AFAIR prawie 2 lata temu) "reklamowałem" bramkę PozMAN-TPSA
    z powodu, że pakiety z AS'a którym administrowałem magicznienie nie przechodzą
    przez bramkę i zapętlają sie na routerze Tepsy. PozMAn nic nie mogł an to
    poradzić, a TP S.A. (z którymi miałem/mam sesję) też nie widział winy po
    swojej stronie.

    --
    Szanuj admina swego,
    możesz mieć gorszego.....

    IPv4://repcio@3575230515 IPv6://repcio@3ffe:8010:1c:beaf::2
    +-=-=- Przemysław Gubernat <r...@r...net> -=-=-=-=-=-=-+
    | Network Administrator @ Repcio.NET & Trzebnica.NET |
    | Jestem twoim ostatecznym rozwiązaniem ! |
    =-=-=-=-+

  • 7. Data: 2004-01-22 22:32:06
    Od: Marcin Kowalczyk <k...@w...TO.bo.SPAM.jest.FUJ.kowalma.com>

    Morel w <buphm1$cqb$1@atlantis.news.tpi.pl> zeznal:

    > Polecam http://www.man.poznan.pl -> przeczytaj sobie alert.
    > Moze jak zadzwoni na audiotele 90% userow neo...to moze....

    po 1. tego nie napisales w pierwszym psocie
    po 2. neo nie ma cir'a, a nawet jesli mialbys go to tylko do routera brzegowego

    --
    Kolega zwraca się do kolegi informatyka z prośba:
    - Pożycz mi 1000 zł.

  • 8. Data: 2004-01-22 22:48:12
    Od: "Adam Wos" <u...@p...wp.pl>

    Morel wrote:
    > Polecam http://www.man.poznan.pl -> przeczytaj sobie alert.
    > Moze jak zadzwoni na audiotele 90% userow neo...to moze....

    Tak wlasnie
    "W zwiazku z nieprawidlowym funkcjonowaniem"

    Chcialem sie dowiedziec czy mozecie mi podrzucic pare technicznych tekstow
    ktore moga uzasadnic.. zasadnosc ;) reklamacji.
    Bo przeciez jak panu Andrzejowi z AudioTele powiem, ze nie podoba mi sie
    1541 ms ping do www.agh.edu.pl, to pan mi odpowie ze mi gwarantuja 512
    bps... Implikujac ze moze pinguje 100 bajtowym pakietem??

    I zeby nie generowac ruchu, dziekuje tez za inne madrzejsze rady
    > M...@n...tpi.pl
    > "Mozesz np. reklamowac, ze serwisy erotyczne nie są wliczone w abonament."
    Tak, moge. Ale wystarczy mi to co dostaje na zywo. Na szczescie MOJE zycie
    erotyczne nie konczy sie na komputerze. EOT.

  • 9. Data: 2004-01-22 23:07:59
    Od: "Morel" <m...@p...pl>

    > Morel w <buphm1$cqb$1@atlantis.news.tpi.pl> zeznal:

    > po 1. tego nie napisales w pierwszym psocie
    > po 2. neo nie ma cir'a, a nawet jesli mialbys go to tylko do routera
    brzegowego

    ad1. nie rozumiem - czego nie napisalem? w jakim pierwszym ?.
    ad2. oczywiscie ze nie ma (zreszta jak wiele innych dostepow dla usera
    ostatniej mili), ale czy to znaczy, ze mamy zgadzac sie na to ze z tpsa do
    pozmanu i w druga strone idzie np. 200bytes/sec w porywach (dobrze jest
    dopiero od 01:00 do 7:00)? To w tym momencie jaki dostep do tych zasobow
    maja ludzie wpieci przez TPSA? Klienci TPSA powinni zlac ta firme po d**ie,
    zasypac reklamacjami, wypowiedziec umowe, naslac na nich rosyjskie czolgi -
    nie wiem! Ale oczywiscie lepiej nic nie robic - i wg ciebie dac ciche
    przyzwolenie, ze skoro nie ma ciru w neostradzie to mozna uznac dostep do
    zasobow POZMANU ( i innych MANOW) z zawrotna predkoscia 200b/s t za calkiem
    zdrowa i normalna sytuacje i pozwolic zbierac TPSA spokojnie zniwo.
    Z drugiej strony patrzac na to ile podmiotow wpietych jest przez POZMAN -
    nawet wole nie myslec o kwotach strat jakie zostaly wygenerowane przez
    dzialanie TPSA w ostatnich dniach szczegolnie.

    pozdrawiam,
    Morel
    m...@p...pl

  • 10. Data: 2004-01-23 00:03:23
    Od: Andrzej Nowak <e...@d...art.pl>

    On Fri, 23 Jan 2004 00:07:59 +0100, Morel wrote:

    > Klienci TPSA powinni zlac ta firme po d**ie, zasypac reklamacjami,
    > wypowiedziec umowe, naslac na nich rosyjskie czolgi - nie wiem!

    Niestety to jest nierealne. Probowalem naklonic wielu klientow TPSA aby
    zareagowali w dowolny sposob: spisali reklamacje, albo chociaz wykonali
    'jakis' telefon. Podejscia spotkalem roznorakie: "Moze niedlugo naprawia"
    albo "To jest TPSA to ma prawo nie dzialac, nie zalezy mi", a czasem nawet
    "To na pewno wy cos popsuliscie bo wszystko inne mi dziala". Efekt
    sugestii jednak identyczny: zaden, zero reakcji. Zreszta nikt nie
    pozbedzie sie internetu ze swojego domu tylko dlatego ze mu nie dziala
    dostep do pewnego niewielkiego wycinka sieci. Nie powinienem chyba nawet
    dodawac, ze ogromna wiekszosc uzytkownikow neo+ i podobnych nie ma
    zielonego pojecia co jest przyczyna problemu i ze problem ten w ogole
    tak naprawde lezy po stronie ich operatora. A jesli nie lezy po jego
    stronie - bo niektorzy tutaj chyba uwazaja, ze nie - to zostal przez niego
    zapoczatkowany bez ostrzezenia i bez udzielania nalezytej informacji jego
    klientom.
    Dla przykladu w sierpniu w Toruniu TPSA przez chyba 3 tygodnie twierdzila,
    ze problem lezy po stronie innego operatora i ze oni nic nie zmieniali. Az
    w koncu dla odmiany i stwierdzili, ze nie wywiazuje sie on ze zobowiazan
    finansowych i byli zmuszeni odciac dostep. Nie musze chyba pisac jakie
    wrazenie takie sformulowanie wywoluje u przecietnego klienta tego 'innego
    operatora' ktory z domu 'nic nie moze zrobic'.

    Podla sprawa.

    +e