    From: "Adam Wos" <u...@p...wp.pl>
    Newsgroups: pl.internet.polip
    Subject: Re: reklamacje neo+ (czyli ja tez chce walczyc z tpsa...)
    Date: Thu, 22 Jan 2004 23:48:12 +0100
    Sender: n...@o...pl@ap143.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Morel wrote:
    > Polecam http://www.man.poznan.pl -> przeczytaj sobie alert.
    > Moze jak zadzwoni na audiotele 90% userow neo...to moze....

    Tak wlasnie
    "W zwiazku z nieprawidlowym funkcjonowaniem"

    Chcialem sie dowiedziec czy mozecie mi podrzucic pare technicznych tekstow
    ktore moga uzasadnic.. zasadnosc ;) reklamacji.
    Bo przeciez jak panu Andrzejowi z AudioTele powiem, ze nie podoba mi sie
    1541 ms ping do www.agh.edu.pl, to pan mi odpowie ze mi gwarantuja 512
    bps... Implikujac ze moze pinguje 100 bajtowym pakietem??

    I zeby nie generowac ruchu, dziekuje tez za inne madrzejsze rady
    > M...@n...tpi.pl
    > "Mozesz np. reklamowac, ze serwisy erotyczne nie są wliczone w abonament."
    Tak, moge. Ale wystarczy mi to co dostaje na zywo. Na szczescie MOJE zycie
    erotyczne nie konczy sie na komputerze. EOT.