    From: Andrzej Nowak <e...@d...art.pl>
    Newsgroups: pl.internet.polip
    Subject: Re: reklamacje neo+ (czyli ja tez chce walczyc z tpsa...)
    Date: Fri, 23 Jan 2004 01:03:23 +0100

    On Fri, 23 Jan 2004 00:07:59 +0100, Morel wrote:

    > Klienci TPSA powinni zlac ta firme po d**ie, zasypac reklamacjami,
    > wypowiedziec umowe, naslac na nich rosyjskie czolgi - nie wiem!

    Niestety to jest nierealne. Probowalem naklonic wielu klientow TPSA aby
    zareagowali w dowolny sposob: spisali reklamacje, albo chociaz wykonali
    'jakis' telefon. Podejscia spotkalem roznorakie: "Moze niedlugo naprawia"
    albo "To jest TPSA to ma prawo nie dzialac, nie zalezy mi", a czasem nawet
    "To na pewno wy cos popsuliscie bo wszystko inne mi dziala". Efekt
    sugestii jednak identyczny: zaden, zero reakcji. Zreszta nikt nie
    pozbedzie sie internetu ze swojego domu tylko dlatego ze mu nie dziala
    dostep do pewnego niewielkiego wycinka sieci. Nie powinienem chyba nawet
    dodawac, ze ogromna wiekszosc uzytkownikow neo+ i podobnych nie ma
    zielonego pojecia co jest przyczyna problemu i ze problem ten w ogole
    tak naprawde lezy po stronie ich operatora. A jesli nie lezy po jego
    stronie - bo niektorzy tutaj chyba uwazaja, ze nie - to zostal przez niego
    zapoczatkowany bez ostrzezenia i bez udzielania nalezytej informacji jego
    klientom.
    Dla przykladu w sierpniu w Toruniu TPSA przez chyba 3 tygodnie twierdzila,
    ze problem lezy po stronie innego operatora i ze oni nic nie zmieniali. Az
    w koncu dla odmiany i stwierdzili, ze nie wywiazuje sie on ze zobowiazan
    finansowych i byli zmuszeni odciac dostep. Nie musze chyba pisac jakie
    wrazenie takie sformulowanie wywoluje u przecietnego klienta tego 'innego
    operatora' ktory z domu 'nic nie moze zrobic'.

    Podla sprawa.

    +e