  • 11. Data: 2004-01-23 08:37:12
    Temat: Re: reklamacje neo+ (czyli ja tez chce walczyc z tpsa...)
    Od: Marcin Kowalczyk <k...@w...TO.bo.SPAM.jest.FUJ.kowalma.com>

    Andrzej Nowak w <p...@d...art.pl> zeznal:
    > Dla przykladu w sierpniu w Toruniu TPSA przez chyba 3 tygodnie twierdzila,
    > ze problem lezy po stronie innego operatora i ze oni nic nie zmieniali. Az
    > w koncu dla odmiany i stwierdzili, ze nie wywiazuje sie on ze zobowiazan
    > finansowych i byli zmuszeni odciac dostep. Nie musze chyba pisac jakie
    > wrazenie takie sformulowanie wywoluje u przecietnego klienta tego 'innego
    > operatora' ktory z domu 'nic nie moze zrobic'.

    w tepsie to maja niezly burdel - w listopadzie ni z gruszki ni z pietrzuszki
    przestal dzialac mi polpak - zglaszam, pani przyjela zgloszenie. Po 25min oddzwania
    ze jest nie zaplacone(!).
    Ja na to ze mam wplate 3 dni przed terminem i ze jak wysle im fax do 14 to wlacza mi
    tego samego dnia. A jesli nie bylo by mnie w domu to przez ich buredel mialbym
    polpaka
    2 dni wylaczonego a znizek w abonamencie nie byloby bo klient nie placil i byl
    wyciety
    (wg. ich gownianego systemu) - a to ze faktury przychodza po terminie platnosci to
    norma...

    --
    Wsiada informatyk do taksówki. Taksiarz pyta:
    - Jaki adres?