  • Data: 2013-02-17 03:43:54
    Temat: Re: reklamacja w Orange via www skutkuje failure notice
    Od: "Kamil" <n...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "ALEX Alpha MR" napisał:

    > Połączenia do innych sieci 0,27 zł
    > Połączenia do sieci Play 0,49 zł

    W Orange rozmowa w sieci 29 gr. Do Play trudno znaleźć. Krzykliwe nagłówki
    informują o wielkiej obniżce cen połączeń do Play, ale nie znalazłem
    cennika. BYło dużo drożej niż do innych sieci. Znalazłem cennik OrangeGo:

    a.. cena za minutę połączenia do Orange i na stacjonarne: 59 groszy
    a.. cena za minutę połączenia do pozostałych sieci: 59 groszy
    a.. cena za minutę połączenia do Play: 75 groszy

    > Zresztą droga ta "rodzina"

    Pieprzysz jak potłuczony. Zresztą zauważ, że te obniżki cen i wydłużanie
    okresu ważności konta spowodowane zostało właśnie pojawieniem się telefonii
    wRodzinie. Pamiętam jak sie zagotowało w "środowisku" po pojawieniu się
    oferty wRodzinie. Poza tym to polski kapitał. Wolisz włazić w d...
    żabożercom i dorabiać ich? Nawet jak wRodzinie byłyby te same ceny co w
    Orange to i tak należy wspirać nasz kapitał. Nie rozumiem tych lemingów
    kurczowo trzymających się Oryndża.

    Pzdr