  • Data: 2014-11-18 08:16:55
    Temat: Re: reklamacja i wymagany paragon
    Od: Chris <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-11-17 23:17, ToMasz pisze:
    > te przepisy są mocno zależne od interpretacji urzędnika. Masz mieć dowód
    > zakupu i koniec. Wg Rzecznika może to być nawet poświadczenie kolegi.
    > Ale jak np zwrócisz towar, (skutecznie reklamujesz) to sprzedawca
    > wstawia go na półkę, w komputerze też musi wzrosnąć ilość. jeśli niema
    > faktury/paragonu to na jakiej podstawie... poświadczenia kolegi? Żadna
    > księgowa tego nie przyjmie!

    To jest troszkę inaczej, ty masz odebrać paragon/fa od sprzedawcy który
    on ma obowiązek ci wręczyć a co ty potem z tym zrobisz zależy od ciebie.

    > To już jest inna historia. Nie widzę związku z reklamajcą i praragonem.
    > to "wymaganie" jest na podstawie jakiejś umowy?

    Nie bardzo rozumiem zapytanie ale przy składaniu reklamacji wystarczy
    wydruk (musi to być wersja pisemna) o płatności np. z wyciągu.
    Reguluje to ustawa konsumencka gdzie jest taki zapis.

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl