  • Data: 2011-07-09 15:57:40
    Temat: Re: rekalkulacja stawki ubezpieczenia
    Od: Bydlę <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2011-07-04 20:29:46 +0200, "adam" <a...@p...onet.pl> said:

    > Chodzi o to ze podstawa skladki sie nie zmienia.

    Jak to, nie zmienia?
    Dzisiaj samochód jest już mniej wart, niż wczoraj (aż dojedziemy do
    momentu, przy którym wartość pojazdu z każdym dniem wzrasta...).

    Benzynę też tankujesz w taki sposób, że ostatnie litry chcesz taniej,
    bo właśnie w radio podali informację o spadku cen ropy na giełdach?

    Umowiłeś się, że ubezpieczasz pojazd: masz 10% zniżki za tzw.
    bezszkodowość, 5% za kontynuację i 30% zwyżki za wiek.
    Jeśli za dni zwyżka za wiek spada do 20%, ubezpieczaj się po
    urodzinach, nie przed.
    Zasady znałeś, ale usiłujesz wymusić ich zmianę po podpisaniu umowy...

    > Ale np. po miesiacu trwania ubezpieczenia wpadam juz w inny przedzial wiekowy

    To co z tego, skoro masz umowę, którą podpisałeś na trzeźwo?

    > i skladka powinna byc inna,

    Załóż taką firmę i tak ubezpieczaj.
    Któż ci broni?

    > a ubezpieczyciel zaklada ze przez caly rok mam taki sam wiek.

    Zgodziłeś się z tym.

    > To samo tyczy sie np. miejsca rejestracji, jesli w trakcie trwania
    > polisy przerejstrujesz auto, musisz doubezpieczyc (jesli mieszkasz w
    > drozszym rejonie) itd.

    Tylko wtedy, gdy tak się umówiłeś.

    > Reasumujac, podstawowa stawka nie ulega zmianie.

    Ulega, ulega.
    Idź i zapytaj ile wart był twój samochód nazajutrz po ubezpieczeniu i
    porównaj z podstawą do ubezpieczenia.
    Ale sprawdzaj to na siedząco...

    --
    Bydlę