    Subject: Re: regulator temperatury wpada we frustrację :)
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    <59c8d293$0$15192$65785112@news.neostrada.pl>
    <59c8e8d3$0$15198$65785112@news.neostrada.pl>
    <oqas22$suf$2@dont-email.me>
    <59c8f60e$0$15204$65785112@news.neostrada.pl>
    <59c948ca$0$639$65785112@news.neostrada.pl>
    <59c94b0a$0$15210$65785112@news.neostrada.pl>
    <oqbqdg$j3q$1@dont-email.me> <59ca0c3b$0$639$65785112@news.neostrada.pl>
    <oqe5kk$on2$2@dont-email.me> <oql17g$31k$1@node2.news.atman.pl>
    <59ce2ba8$0$5156$65785112@news.neostrada.pl>
    <59ce2f67$0$5162$65785112@news.neostrada.pl>
    <59ce42bd$0$15201$65785112@news.neostrada.pl>
    From: Dariusz Dorochowicz <dadoro@_wp_._com_>
    Date: Fri, 29 Sep 2017 15:40:31 +0200

    W dniu 2017-09-29 o 14:55, J.F. pisze:
    > Użytkownik "Dariusz Dorochowicz"  napisał w wiadomości grup
    .pl...

    > Ale te elektrolity beda.
    > Czlowiek je mieso, owoce, ziemniaki, warzywa, soli zupe, czy nawet
    > herbate do szklanki sypie.

    Oczywiście że masz rację. Tyle że o elektrolity organizm potrafi się nie
    upomnieć. Jeżeli w porę nie zmienisz nawyków żywieniowych to może się
    okazać że nie zauważysz że jest coraz gorzej i gorzej, aż będzie całkiem
    źle.

    > Tylko bedzie ich nieco mniej - glowy nie dam, mysle ze sie ukryje ta ilosc.
    > Eskimosi chyba pija glownie wode destylowana, tzn ze sniegu,  i nic im
    > nie jest.

    No, a my generalnie możemy pić sporo alkoholu w porównaniu do takich
    Japończyków chociażby. Zapewne mają organizmy i sposoby żywienia
    dostosowane do takich warunków.
    Ja jakiś czas temu tak dla własnego widzimisię kupiłem trochę
    fioletowych ziemniaków. Tylko że, skubane, jak są oskubane to tracą
    kolor podczas gotowania. A że głównie sam w domu ziemniaki konsumuję i
    dość długo były (parę kilo trzeba było kupić żeby nie były dwa razy
    droższe), to jakoś tak się przyzwyczaiłem, że gotowane "normalnie"
    zwykłe ziemniaki są dla mnie słone. Ale co jakiś czas sprawdzam
    elektrolity - jest OK. Bynajmniej nie od soli.

    > Balbym sie troche wypicia tych 1.5 litra duszkiem, balbym sie np wplywu
    > destylowanej na zęby w dlugim okresie.

    Nie wiem - nie próbowałem :) I raczej wątpię żebym spróbował.

    Pozdrawiam

    DD