  • Data: 2017-09-29 18:03:41
    Temat: Re: regulator temperatury wpada we frustrację :)
    Od: "HF5BS" <h...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Dariusz Dorochowicz" <dadoro@_wp_._com_> napisał w wiadomości
    news:59ce4d4a$0$642$65785112@news.neostrada.pl...
    > Oczywiście że masz rację. Tyle że o elektrolity organizm potrafi się nie
    > upomnieć. Jeżeli w porę nie zmienisz nawyków żywieniowych to może się
    > okazać że nie zauważysz że jest coraz gorzej i gorzej, aż będzie całkiem
    > źle.

    Jak z zawałem, raz zaboli i zdążysz wezwać pogota, a raz nie, bo pierwszym
    objawem będzie zejście. A zawał nie zawsze wychodzi na EKG.

    > No, a my generalnie możemy pić sporo alkoholu w porównaniu do takich
    > Japończyków chociażby. Zapewne mają organizmy i sposoby żywienia
    > dostosowane do takich warunków.

    My słowianie w ogóle jesteśmy bardziej genetycznie dostosowani do większych
    dawek alkoholu.

    (fioletowe)
    > droższe), to jakoś tak się przyzwyczaiłem, że gotowane "normalnie"
    > zwykłe ziemniaki są dla mnie słone. Ale co jakiś czas sprawdzam

    Ja umiem tak obrać ziemniaki, że soli w ogóle nie potrzeba. Zamiast
    fizycznie obierać, zdzieram skórkę, zawarte w nich sole zostają i ziemniaki
    nie są w smaku wodniste.

    > elektrolity - jest OK. Bynajmniej nie od soli.

    Sama sól, to za mało. Prócz sodu, jeszcze potas i inne pierwiastki...

    > Nie wiem - nie próbowałem :) I raczej wątpię żebym spróbował.

    Mnie nawet zwykła minerałka... Ale ja w ogóle mało solę. Choć butelkę
    "Kacyka", to jest pół litra soku z kiszonej kapusty, wypiję ze smakiem, a
    jest to okrutnie słone. A za godzinę w słowie smak zmienia się jedna
    litera... :) (można komuś dowcip zrobić i jeszcze poprzeć to zjedzeniem 6
    papryczek czereśniowych w zalewie, oczywiście, ten ktoś ma to spożyć, a
    potem wysłać go gdzieś na miasto w jakieś oddalone od centrum miejsce) :)
    Jest to bezpieczne, o ile ktoś nie jest uczulony, bądź chory jedzeniowo.

    --
    Psy kochają przyjaciół i gryzą wrogów,
    (C) Zygmunt Freud.