  • 81. Data: 2012-03-09 11:06:47
    Temat: Re: refleksje po dwoch miesiacach uzywania androida
    Od: kakmar <k...@g...com>

    Dnia 08.03.2012 Skrypëk <škrypëk@publiçenëmy.pl> napisał/a:

    > Ty powiedz lepiej ile groszy od posta płaci google za zmianę tematu i
    > narzekanie na MS i Apple w każdym wątku.

    No co Ty, nikt nie wydaje tak dużo i głupio pieniędzy jak Nokia
    i MS na reklamę beznadziejnej Lummi. Naprawdę lepiej by zrobili
    jak by tę kasę wydali na programistów i projektantów, zamiast
    na stylistów i wesołą ekipę z psychiatryka, która robi im reklamy.

    --
    kakmaratgmaildotcom

  • 82. Data: 2012-03-09 18:17:51
    Od: AL <a...@s...tam>

    W dniu 2012-03-09 02:08, Skrypëk pisze:

    > To jakieś istotne aplikacje są na androidzie dopiero w stadium beta? To
    > lipa, przecież obiecywaliście, że na androida już jest wszystko.

    no niestety - np. AutoMapa.
    Beta - ale dziala i da sie ja zainstalowac spoza marketu (gdzie jeszcze
    nie trafila).
    W innych systemach juz bylby problem z taka instalacja spoza jedynie
    slusznego zrodla (pomijam tu symbiana, ktorego to nie dotyczy).

    --
    pozdr
    Adam (AL)

  • 83. Data: 2012-03-09 18:39:20
    Od: AL <a...@s...tam>

    W dniu 2012-03-09 02:05, Skrypëk pisze:

> [...]
    dokladnie

    > I na ten przykład gry z obsługą Xbox Live uda się uruchomić?

    a ja bym chcial pograc w PSP - nie lubie Xboxa'a (lub mam inna konsole
    niz Xbox)- to co ? (musialbym sobie kupic tablet/telefon od Sony ?)

    DOdatkowo XboxLive jest reklamowany jako kolejna platforma
    spolecznosciowa + miedzymordzie dla facebooka i twittera.
    F i T wystepuja jako osbne aplikacje - a chetnie bym sie ich pozbyl z
    telefonu (niestety [producent zaszyl je na stale).

    Dla mnie to zbedny feature, ktory wyciagasz jako argument przy kazdym
    porownaniu (to chyba jedyna cecha jaka moze poszczycic sie WP7 ?)

    Reka w gore kto uzywa Xboxa i czuje potrzebe uzywania wersji Live?

    > No jak to tak używać tego co dostarczył producent? Przecież to nie godzi
    > się tak! Smartfon jest od tego by przerabiać!

    no tak - 6 czy 8 kafli na ekranie to dla Ciebie ogrom informacj.
    Skoro nie widzisz potrzeby zmiany systemu, bo kafle Ci odpowiadaja - OK
    - pozostan przy tym i nikt Ci nie bedzie przestawial tych kafli (i stylu
    myslenia tez).
    Problemem Twoim natomiast jest to, ze probujesz tu wmowic, ze system z
    wieloma ograniczeniami jakim niewatpliwie jest WP7 jest idealem i
    strasznie przy tym tupiesz nozkami.
    Przestan juz tupac i skup sie na kaflach (bo duzo kurzu powstaje w wielu
    watkach z tego Twojego tupania - natomiast zero sensownych tresci).

    > Tak, jest to ogromna wada, gdy z dostarczonego rozwiązania ludzie nie są
    > zadowoleni i muszą je przerabiać.
    > Toć jakiś niewiarygodny dysonans każe wam mówić, że to zaleta.

    a kto mowi, ze jest niezadowolony?
    Powiem - nie spotkalem jeszcze systemu idealnego, do ktorego nie mialbym
    ale - i pewnie zawsze bedzie cos 'do poprawy'.
    Kazdy ma inne preferencje i system, ktory _umozliwia_ takie
    dostosowanie, jest systemem najbardziej odpowiednim (dla mnie
    przynajmniej).
    Niestety we wszystkich telefonach z WP7 ekran bedzie wygladal podobnie -
    kaflowo (i nie masz na to wplywu). I to nie jest zaleta - ale wada.
    Bo zalozmy, gdybym nie chcial tych kafli - czy moge miec na ekranie cos
    innego niz kafle?
    Wiecej wad oraz braków w WP7 bylo poruszane we wczesniejszych watkach.

    --
    pozdr
    Adam (AL)

  • 84. Data: 2012-03-09 20:30:54
    Od: Skrypëk <škrypëk@pűbliçenëmy.pl>

    AL <a...@s...tam> wrote:

    > dokladnie

    > a ja bym chcial pograc w PSP - nie lubie Xboxa'a (lub mam inna konsole
    > niz Xbox)- to co ? (musialbym sobie kupic tablet/telefon od Sony ?)

    Dopiero co tu tłumaczono, że nie godzi się nosić w jednej torebce telefonu i
    kindla, bo smartfonu należy obowiązkowo używać do czytania książek, a w
    ogóle jak się nie zainstaluje aplikacji do czytania ebooków to nie jest
    smartfon tylko popierdółka.
    No to analogicznie wg twojej androidziarskiej religii telefon nieobsługujący
    Plejstejszyn Network to gówno nie smartfon, prawda? A kupić PSP ci tym
    bardziej nie wolno, bo jego posiadanie obok telefonu dyskwalifikuje telefon
    jako smartfon i świadczy o skrajnym braku zaradności. Czyż nie?

    > DOdatkowo XboxLive jest reklamowany jako kolejna platforma
    > spolecznosciowa + miedzymordzie dla facebooka i twittera.

    Gdzie tak jest reklamowany? Co to za brednie?

    > Reka w gore kto uzywa Xboxa i czuje potrzebe uzywania wersji Live?

    Każdy kogo stać i nie dorabia ideologii.

    > no tak - 6 czy 8 kafli na ekranie to dla Ciebie ogrom informacj.

    Jak się w ogóle ma twoja wypowiedź do mojej?

    > Problemem Twoim natomiast jest to, ze probujesz tu wmowic, ze system z
    > wieloma ograniczeniami jakim niewatpliwie jest WP7 jest idealem

    Wskaż gdzie tak napisałem.

    > i strasznie przy tym tupiesz nozkami.

    j.w.

    I nie zmieniaj tematu, wątek jest o wątpliwej cudowności androida.

    > a kto mowi, ze jest niezadowolony?

    Ci wszysycy przerabiacze, którzy tak podkreślają konieczność przerabiania.
    Przecież nie przerabialiby, gdyby byli zadowoleni. Jak również nie
    ostrzegaliby nowicjuszy, że dopiero po miesiącu dłubania być może tego
    androida polubią. Wasze słowa, nie moje.

    > Niestety we wszystkich telefonach z WP7 ekran bedzie wygladal
    > podobnie - kaflowo

    No i całe szczęście nie będzie wyglądało chrome'ow i ikonowo, jak wszystkie
    przestarzałe i nudne symbiany, ajfony i androidy (nie licząc tego
    najnowszego, który wyraźnie zaczyna zrzynać styl metro).

    > Bo zalozmy, gdybym nie chcial tych kafli - czy moge miec na ekranie
    > cos innego niz kafle?

    A co możesz mieć w tych swoich androidach? Siatkę smutnych ikon jak w
    pierwszych telefonach komórkowych z kolorowymi wyświetlaczami i lipne
    widgety jak w Windows Vista?

    > Wiecej wad oraz braków w WP7 bylo poruszane we wczesniejszych watkach.

    A to jest wątek o androidzie, a ty usilnie zmieniasz temat, że u mnie
    murzynów biją.

  • 85. Data: 2012-03-09 20:33:08
    Od: Skrypëk <škrypëk@pűbliçenëmy.pl>

    AL <a...@s...tam> wrote:

    > no niestety - np. AutoMapa.

    Nie ma automapy? Przecież to obowiązkowy ficzer smartfona! Jak można używać
    takiego niedorobionego gówna! Przecież każdemu potrzebna automapa w
    telefonie, a jak ktoś twierdzi iż mu niepotrzebna, to znaczy że się nie zna,
    jest gówniarzem i jednocześnie starym dziadem, a jego telefon to nie
    smartfon.

  • 86. Data: 2012-03-09 20:41:10
    Od: Skrypëk <škrypëk@pűbliçenëmy.pl>

    atm <...@v...pl> wrote:

    > Rozumiem, ze WP to jest zlecenie, ktore realizuje wg Twoich wytycznych
    > Microsoft? Swietnie, mnie jednak nie stac na zlecanie takich
    > projektow, zeby otrzymac produkt uszyty dokladnie na moja miare.

    Nie, fanatyku, ja nie kupuję telefonów, mebli ani ubrań szytych na miarę.
    Wybieram najlepsze z dostępnych. Gdybym miał się tak podniecać jak ty swoim
    androidem, to bym nawet zapałek w kiosku nie kupił, bo przecież nigdy nie
    będą idealne.

    Ty kupujesz do mieszkania metalowe regały techniczne/magazynowe i podniecasz
    się możliwością regulacji półek? I wmawiasz sobie, że kupiłeś cudo na kiju,
    bo możesz dostosować do swoich potrzeb?

  • 87. Data: 2012-03-09 20:41:58
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Skrypëk" napisał w wiadomości grup
    >Dopiero co tu tłumaczono, że nie godzi się nosić w jednej torebce
    >telefonu i kindla,

    nie - smartfona i kindla, bo po co komu taki smartfon ?

    >bo smartfonu należy obowiązkowo używać do czytania książek, a w ogóle
    >jak się nie zainstaluje aplikacji do czytania ebooków to nie jest
    >smartfon tylko popierdółka.

    A zebys wiedzial. Smartfon, smartfon, a glupiego e-booka poczytac nie
    mozna. To co to, ***, za smartfon.

    (Auto)mapy nie ma, worda i excela nie ma, GG nie ma - to co ma ?

    P.S. szukam dobrego czytnika ebookow na symbiana ..

    J.

  • 88. Data: 2012-03-09 20:51:31
    Od: Skrypëk <škrypëk@pűbliçenëmy.pl>

    kakmar <k...@g...com> wrote:

> [...]
    > jak by tę kasę wydali na programistów i projektantów, zamiast
    > na stylistów i wesołą ekipę z psychiatryka, która robi im reklamy.

    Mam solidne podstawy by sądzić, że firmy żyjące ze sprzedaży sprzętu i
    oprogramowania jak Apple, MS czy Nokia wydają wielokrotnie więcej na
    programistów (jak również wcześniejszy R&D jak i poźniejsze testowanie) niż
    agencja reklamowa Google nalepiające swoja logo na jakiś cudzy ołpensors. Do
    podkładania producentom telefonów takiej niespójnej świni złożonej z
    kradzionych pomysłów nie potrzeba wielu programistów, raczej wystarczy kilku
    sprytnych marketingowców.
    To dopiero Samsung i HTC muszą się wykosztować na pracowników próbujących
    doporowadzić to badziewie do używalności, oraz na zapłacenie MS i Apple
    opłat licencyjnych za kradzione patenty podrzucone przez Google. A i tak na
    koniec dnia użytkownikom się nie podoba i muszą przerabiać i ściągać prace
    jakichś zdesperwanych wolontariuszy (mimo że wcale nie zapłacili za ułomny
    produkt mniej, ani nikt im kasy nie zwróci).
    Ergo, zastanów się trochę dłużej zanim zaczniesz kłapać o tym kto wydaje
    pieniądze głupio.

  • 89. Data: 2012-03-09 21:03:31
    Od: atm <...@v...pl>

> [...]
    >
    > (Auto)mapy nie ma, worda i excela nie ma, GG nie ma - to co ma ?
    >
    > P.S. szukam dobrego czytnika ebookow na symbiana ..

    Zalezy jakie formaty chcesz czytac, do txt chyba najlepszy to ZXReader
    (cos tam jeszcze tez obsluguje). Ogolnie Symbian jest mocno do tylu w
    tym temacie, zreszta podobnie jak w wielu innych.

  • 90. Data: 2012-03-09 21:09:20
    Od: Skrypëk <škrypëk@pűbliçenëmy.pl>

    J.F <j...@p...onet.pl> wrote:

    > nie - smartfona i kindla, bo po co komu taki smartfon ?

    A po co komu smartfon bez XBL i PSN?

    > A zebys wiedzial. Smartfon, smartfon, a glupiego e-booka poczytac nie
    > mozna. To co to, ***, za smartfon.

    Głupiego trofeum ani achievementa zdobyć nie można! Gówno nie smartfon!