    From: Skrypëk <škrypëk@pűbliçenëmy.pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    <jj23r8$cg9$1@inews.gazeta.pl> <jj5f5p$2bv$1@node2.news.atman.pl>
    <4f58acff$0$8851$c3e8da3$40cdd511@news.astraweb.com>
    <4f58b205$0$1275$65785112@news.neostrada.pl>
    <4f58dd7d$0$8108$c3e8da3$40cdd511@news.astraweb.com>
    <jjan16$l8u$1@node2.news.atman.pl>
    <4f58e5bd$0$4768$c3e8da3$40cdd511@news.astraweb.com>
    <jjapdr$nru$1@node2.news.atman.pl>
    <4f595778$0$13970$c3e8da3$c00c9adf@news.astraweb.com>
    <jjdioj$jls$1@inews.gazeta.pl>
    Subject: Re: refleksje po dwoch miesiacach uzywania androida
    Date: Fri, 9 Mar 2012 21:30:54 +0100

    AL <a...@s...tam> wrote:

    > dokladnie

    > a ja bym chcial pograc w PSP - nie lubie Xboxa'a (lub mam inna konsole
    > niz Xbox)- to co ? (musialbym sobie kupic tablet/telefon od Sony ?)

    Dopiero co tu tłumaczono, że nie godzi się nosić w jednej torebce telefonu i
    kindla, bo smartfonu należy obowiązkowo używać do czytania książek, a w
    ogóle jak się nie zainstaluje aplikacji do czytania ebooków to nie jest
    smartfon tylko popierdółka.
    No to analogicznie wg twojej androidziarskiej religii telefon nieobsługujący
    Plejstejszyn Network to gówno nie smartfon, prawda? A kupić PSP ci tym
    bardziej nie wolno, bo jego posiadanie obok telefonu dyskwalifikuje telefon
    jako smartfon i świadczy o skrajnym braku zaradności. Czyż nie?

    > DOdatkowo XboxLive jest reklamowany jako kolejna platforma
    > spolecznosciowa + miedzymordzie dla facebooka i twittera.

    Gdzie tak jest reklamowany? Co to za brednie?

    > Reka w gore kto uzywa Xboxa i czuje potrzebe uzywania wersji Live?

    Każdy kogo stać i nie dorabia ideologii.

    > no tak - 6 czy 8 kafli na ekranie to dla Ciebie ogrom informacj.

    Jak się w ogóle ma twoja wypowiedź do mojej?

    > Problemem Twoim natomiast jest to, ze probujesz tu wmowic, ze system z
    > wieloma ograniczeniami jakim niewatpliwie jest WP7 jest idealem

    Wskaż gdzie tak napisałem.

    > i strasznie przy tym tupiesz nozkami.

    j.w.

    I nie zmieniaj tematu, wątek jest o wątpliwej cudowności androida.

    > a kto mowi, ze jest niezadowolony?

    Ci wszysycy przerabiacze, którzy tak podkreślają konieczność przerabiania.
    Przecież nie przerabialiby, gdyby byli zadowoleni. Jak również nie
    ostrzegaliby nowicjuszy, że dopiero po miesiącu dłubania być może tego
    androida polubią. Wasze słowa, nie moje.

    > Niestety we wszystkich telefonach z WP7 ekran bedzie wygladal
    > podobnie - kaflowo

    No i całe szczęście nie będzie wyglądało chrome'ow i ikonowo, jak wszystkie
    przestarzałe i nudne symbiany, ajfony i androidy (nie licząc tego
    najnowszego, który wyraźnie zaczyna zrzynać styl metro).

    > Bo zalozmy, gdybym nie chcial tych kafli - czy moge miec na ekranie
    > cos innego niz kafle?

    A co możesz mieć w tych swoich androidach? Siatkę smutnych ikon jak w
    pierwszych telefonach komórkowych z kolorowymi wyświetlaczami i lipne
    widgety jak w Windows Vista?

    > Wiecej wad oraz braków w WP7 bylo poruszane we wczesniejszych watkach.

    A to jest wątek o androidzie, a ty usilnie zmieniasz temat, że u mnie
    murzynów biją.