  • 1. Data: 2012-03-01 08:05:09
    Temat: z serii co polecacie
    Od: "mz" <a...@w...pl>

    Witam
    Poszukuje komórki z dodatkami: (w kolejności ważności dla mnie)
    1. dobry aparat foto,
    2. WiFi,
    3. GPS,
    4. w miarę tani w abonamencie Play do 59 zł
    4. Dual Sim
    5. Może być na OS producenta lub jakiś Android

  • 2. Data: 2012-03-01 11:22:21
    Temat: Re: z serii co polecacie
    Od: Waldek Godel <n...@y...org>

    Dnia Thu, 1 Mar 2012 09:05:09 +0100, mz napisał(a):

> [...]
    > 4. w miarę tani w abonamencie Play do 59 zł
    > 4. Dual Sim
    > 5. Może być na OS producenta lub jakiś Android

    Dostałeś bana na stronę play.pl? Za co?

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "O duren kolina, no to teraz mamy przechlapane" - Paweł "robbo" Kamiński

  • 3. Data: 2012-03-01 13:15:09
    Od: "mz" <a...@w...pl>

    Użytkownik "Waldek Godel" <n...@y...org> napisał w wiadomości

    > Dostałeś bana na stronę play.pl? Za co?

    Ha ha

    Pytam może ktoś ma coś takiego i poleca bo telefon mu odpowiada. Sam wybrałem
    sobie kilka egzemplarzy i chce znać opinie innych nie sugerując nic.

  • 4. Data: 2012-03-01 13:23:58
    Od: Waldek Godel <n...@y...org>

    Dnia Thu, 1 Mar 2012 14:15:09 +0100, mz napisał(a):

    > Pytam może ktoś ma coś takiego i poleca bo telefon mu odpowiada. Sam wybrałem
    > sobie kilka egzemplarzy i chce znać opinie innych nie sugerując nic.

    Serio? A które telefony dual-sim z oferty Play Ci odpowiadają? Tak z
    ciekawości pytam..

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Apple daje multitasking tylko wtedy gdy dziala on rewelacyjnie a wiec 3GS

  • 5. Data: 2012-03-01 13:52:14
    Od: "mz" <a...@w...pl>

    > Serio? A które telefony dual-sim z oferty Play Ci odpowiadają? Tak z
    > ciekawości pytam..
    Widzisz jeśli chodzi o tę konnkretna opcje to jest ona mi prawie naj mniej
    potrzeba. Ale widze, że chcesz koniecznie udowodnić, że nie przeglądałem ich
    strony. Powiem CI tylko, że przeglądałem i wybrałem coś sobie. Nie będe ci tego
    udowadniał bo z góry zakładasz, że tylko Ty przeglądasz internet (no i może
    kilka innych osób) a reszta pyta o to na grupie. BO jak zaczne udawadniać to
    jeszcze każesz mi pokazac .... Sam nie wiem co. Po co i na co ?
    Pytanie zadałem i oczekuje konkretnej odpowiedzi a nie jałowej dyskusji.
    Miłego dnia

  • 6. Data: 2012-03-01 15:14:29
    Od: BoxFish <c...@g...pl>

    W dniu 2012-03-01 14:52, mz pisze:

> [...]
    > nie wiem co. Po co i na co ?
    > Pytanie zadałem i oczekuje konkretnej odpowiedzi a nie jałowej dyskusji.

    No t opojechałeś.

    Podsumowując. Przeglądnąłeś stronę i wybrałeś ale nam nie powiesz bo
    niby z jakiego powodu. Za to oczekujesz że ktoś powie ci co by wybrał.
    Oczekujesz, wymagasz,należy ci się konkretna odpowiedź.

    To co którego dual-sima wybrałeś ?

  • 7. Data: 2012-03-01 16:56:40
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>

    W dniu 01.03.2012 09:05, mz pisze:
    jakbyś przeglądał tą grupę to byś wiedział że

    > 1. dobry aparat foto,
    nie istnieje w telefonach, a napewno nie w takich dla ludu
    > 2. WiFi,
    po co? po to aby przeglądać internet jak jesteś w pobliżu swojego
    routera? jakieś wymagania co do przeglądarki? ekranu?
    > 3. GPS,
    się mało przydaje jeśli niema programu z niego korzystającego. W jaki
    więc sposób masz zamiar wykorzystać gps? na jaki systemie pójdzie ten
    program?
    > 4. w miarę tani w abonamencie Play do 59 zł
    > 4. Dual Sim
    stale pracujące dwie karty? To masz wogóle parę modeli
    > 5. Może być na OS producenta lub jakiś Android
    to zawęziłeś do zera!

    ToMasz