    From: AL <a...@s...tam>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: refleksje po dwoch miesiacach uzywania androida
    Date: Fri, 09 Mar 2012 19:39:20 +0100
    <jj23r8$cg9$1@inews.gazeta.pl> <jj5f5p$2bv$1@node2.news.atman.pl>
    <4f58acff$0$8851$c3e8da3$40cdd511@news.astraweb.com>
    <4f58b205$0$1275$65785112@news.neostrada.pl>
    <4f58dd7d$0$8108$c3e8da3$40cdd511@news.astraweb.com>
    <jjan16$l8u$1@node2.news.atman.pl>
    <4f58e5bd$0$4768$c3e8da3$40cdd511@news.astraweb.com>
    <jjapdr$nru$1@node2.news.atman.pl>
    <4f595778$0$13970$c3e8da3$c00c9adf@news.astraweb.com>

    W dniu 2012-03-09 02:05, Skrypëk pisze:

> [...]
    dokladnie

    > I na ten przykład gry z obsługą Xbox Live uda się uruchomić?

    a ja bym chcial pograc w PSP - nie lubie Xboxa'a (lub mam inna konsole
    niz Xbox)- to co ? (musialbym sobie kupic tablet/telefon od Sony ?)

    DOdatkowo XboxLive jest reklamowany jako kolejna platforma
    spolecznosciowa + miedzymordzie dla facebooka i twittera.
    F i T wystepuja jako osbne aplikacje - a chetnie bym sie ich pozbyl z
    telefonu (niestety [producent zaszyl je na stale).

    Dla mnie to zbedny feature, ktory wyciagasz jako argument przy kazdym
    porownaniu (to chyba jedyna cecha jaka moze poszczycic sie WP7 ?)

    Reka w gore kto uzywa Xboxa i czuje potrzebe uzywania wersji Live?

    > No jak to tak używać tego co dostarczył producent? Przecież to nie godzi
    > się tak! Smartfon jest od tego by przerabiać!

    no tak - 6 czy 8 kafli na ekranie to dla Ciebie ogrom informacj.
    Skoro nie widzisz potrzeby zmiany systemu, bo kafle Ci odpowiadaja - OK
    - pozostan przy tym i nikt Ci nie bedzie przestawial tych kafli (i stylu
    myslenia tez).
    Problemem Twoim natomiast jest to, ze probujesz tu wmowic, ze system z
    wieloma ograniczeniami jakim niewatpliwie jest WP7 jest idealem i
    strasznie przy tym tupiesz nozkami.
    Przestan juz tupac i skup sie na kaflach (bo duzo kurzu powstaje w wielu
    watkach z tego Twojego tupania - natomiast zero sensownych tresci).

    > Tak, jest to ogromna wada, gdy z dostarczonego rozwiązania ludzie nie są
    > zadowoleni i muszą je przerabiać.
    > Toć jakiś niewiarygodny dysonans każe wam mówić, że to zaleta.

    a kto mowi, ze jest niezadowolony?
    Powiem - nie spotkalem jeszcze systemu idealnego, do ktorego nie mialbym
    ale - i pewnie zawsze bedzie cos 'do poprawy'.
    Kazdy ma inne preferencje i system, ktory _umozliwia_ takie
    dostosowanie, jest systemem najbardziej odpowiednim (dla mnie
    przynajmniej).
    Niestety we wszystkich telefonach z WP7 ekran bedzie wygladal podobnie -
    kaflowo (i nie masz na to wplywu). I to nie jest zaleta - ale wada.
    Bo zalozmy, gdybym nie chcial tych kafli - czy moge miec na ekranie cos
    innego niz kafle?
    Wiecej wad oraz braków w WP7 bylo poruszane we wczesniejszych watkach.

    --
    pozdr
    Adam (AL)