  • 71. Data: 2012-03-09 01:08:31
    Temat: Re: refleksje po dwoch miesiacach uzywania androida
    Od: Skrypëk <škrypëk@pűbliçenëmy.pl>

    Andrzej Libiszewski <a...@g...USUNTO.pl> wrote:

    > Na przykład żeby sobie potestować wersje beta aplikacji zanim trafią
    > do marketu.

    To jakieś istotne aplikacje są na androidzie dopiero w stadium beta? To
    lipa, przecież obiecywaliście, że na androida już jest wszystko.

  • 72. Data: 2012-03-09 07:19:29
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>

    Dnia Fri, 9 Mar 2012 02:06:44 +0100, Skrypëk napisał(a):

    > Pytanie było o telefon bez oprogramowania. Android czy ubuntu to jest
    > przecież oprogramowanie.

    Zacytuję ci, o co pytałeś, bo chyba się pogubiłeś: "To jak skasuje androida
    z jakiegoś HTC, to będzie dzwonił?"

    > A telefony z ubuntu to jakiś porządny producent sprzedaje?

    A co to ma do rzeczy?

    --
    Andrzej Libiszewski; GG: 5289118
    "It is not always the majestic concerns of Imperial ministers which

  • 73. Data: 2012-03-09 07:22:18
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>

    Dnia Fri, 9 Mar 2012 02:08:31 +0100, Skrypëk napisał(a):

    > To jakieś istotne aplikacje są na androidzie dopiero w stadium beta? To
    > lipa, przecież obiecywaliście, że na androida już jest wszystko.

    Microsoft obiecywał, że WP7 będzie super a wyszło jak przeważnie wychodzi.

    PS: jak tam beta Skype, działa ci na WP7 jako tako? Na przykład w tle?

    --
    Andrzej Libiszewski; GG: 5289118
    "I try to believe in as many as six impossible things before breakfast.

  • 74. Data: 2012-03-09 08:36:51
    Od: atm <...@v...pl>

    > Tak, jest to ogromna wada, gdy z dostarczonego rozwiązania ludzie nie są
    > zadowoleni i muszą je przerabiać.
    > Toć jakiś niewiarygodny dysonans każe wam mówić, że to zaleta.

    Rozumiem, ze WP to jest zlecenie, ktore realizuje wg Twoich wytycznych
    Microsoft? Swietnie, mnie jednak nie stac na zlecanie takich projektow,
    zeby otrzymac produkt uszyty dokladnie na moja miare.
    Zazdroszcze rowniez 100% zadowolenia z efektu koncowego.
    W przeciwienstwie do Ciebie w wiekszosci urzadzen, ktore posiadam
    chetnie cos bym zmienil, tak aby dopasowac do swoich potrzeb. W
    niektorych wypadkach sie nie da, w innych jest to nieoplacalne a w
    przypadku takiego Androida mam taka mozliwosc i z niej korzystam.

  • 75. Data: 2012-03-09 10:11:46
    Od: Skrypëk <škrypëk@pűbliçenëmy.pl>

    Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl> wrote:

    > Microsoft obiecywał, że WP7

    A co ma WP7 do rzeczy? Murzynów nie biją u was?

    > PS: jak tam beta Skype, działa ci na WP7 jako tako?

    Tak, mogę wygodnie komuś pokazać swoje biurko, nogi i buty.
    Ale tym bardziej nie wiem co jakiś durny Skype ma wspólnego z tematem.

  • 76. Data: 2012-03-09 10:17:23
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...USUNTO.pl>

    W dniu 2012-03-09 11:11, Skrypëk pisze:

    > A co ma WP7 do rzeczy? Murzynów nie biją u was?

    Ty wyciągasz jakieś brednie o obietnicach, więc rewanżuję ci się tym samym.

    > Tak, mogę wygodnie komuś pokazać swoje biurko, nogi i buty.

    Wyciąłeś, że chodzi o działanie w tle :P

    > Ale tym bardziej nie wiem co jakiś durny Skype ma wspólnego z tematem.

    BETA. Napiszę dużymi literami, żebyś zrozumiał.

  • 77. Data: 2012-03-09 10:19:01
    Od: Skrypëk <škrypëk@pűbliçenëmy.pl>

    Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl> wrote:

    > Zacytuję ci, o co pytałeś, bo chyba się pogubiłeś: "To jak skasuje
    > androida z jakiegoś HTC, to będzie dzwonił?"

    No to będzie czy nie będzie?

    > A co to ma do rzeczy?

    No chyba samo tam się nie wykluje.

  • 78. Data: 2012-03-09 10:22:18
    Od: Skrypëk <škrypëk@pűbliçenëmy.pl>

    Andrzej Libiszewski <a...@g...USUNTO.pl> wrote:

    > Ty wyciągasz jakieś brednie o obietnicach, więc rewanżuję ci się tym
    > samym.

    A czy ja ci coś obiecywałem?

    > Wyciąłeś, że chodzi o działanie w tle :P

    To było osobne pytanie. Nie mam obowiązku odpowiadać na wszystkie twoje
    prowokacje.

    > BETA. Napiszę dużymi literami, żebyś zrozumiał.

    Co beta?

  • 79. Data: 2012-03-09 10:41:18
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...USUNTO.pl>

    W dniu 2012-03-09 11:22, Skrypëk pisze:

    > A czy ja ci coś obiecywałem?

    > To było osobne pytanie. Nie mam obowiązku odpowiadać na wszystkie twoje
    > prowokacje.

    > Co beta?

    :) Pozostawię to bez komentarza :)

  • 80. Data: 2012-03-09 10:46:37
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...USUNTO.pl>

    W dniu 2012-03-09 11:19, Skrypëk pisze:

    > No to będzie czy nie będzie?

    Jak zainstalujesz jakiekolwiek inne oprogramowanie które będzie w stanie
    wywołać funkcję oprogramowania obsługującego radio (które, o czym może
    nie wiesz, z Androidem nie ma nic wspólnego) to będzie.

    > No chyba samo tam się nie wykluje.

    Wgrasz sobie, to będzie.