  • 21. Data: 2012-03-01 11:52:06
    Temat: Re: refleksje po dwoch miesiacach uzywania androida
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Thu, 01 Mar 2012 10:11:51 +0100, w <jinehr$pb0$1@mx1.internetia.pl>, K <...@...c>
    napisał(-a):

    > - brak mozliwosci wlaczenia nagrywania rozmowy w jej trakcie z poziomu
    > glownego ekranu rozmowy (nagrywanie w ogole nie mozliwe bez zew. aplikacji)

    A często i z zewn. aplikacją niemożliwe.

  • 22. Data: 2012-03-01 12:18:55
    Od: AL <a...@s...tam>

    W dniu 2012-03-01 10:58, W pisze:
    > AL wystukał, co następuje:

    > Problem z nimi jest taki, że w przypadku większości urządzeń nagrywają tylko
    > jedną stronę (tj pomijam tutaj 'hakowanie' urządzenia i bawienie się w
    > custom romy).
    >
    > Mógłbyś podać przykładową używaną przez Ciebie?

    Tak - to zalezy od telefonu.
    Bardzo odpowiadal mi Xelnex jaki mialem na e51.

    Teraz uzywam: Record My Call
    ma spory potencjal konfiguracyjny

    poprzednich nazw aplikacji jakie testowalem nie pamietam.

    --
    pozdr
    Adam (AL)

  • 23. Data: 2012-03-01 12:48:48
    Od: dizel <x...@x...xx>

    On Thu, 01 Mar 2012 10:11:51 +0100, K <...@...c> wrote:

    >witam,
    >tak mi sie w oczy rzucilo:
    >- brak mozliwosci wyslania kontaktu z ksiazki telefonicznej
    >- brak mozliwosci wlaczenia nagrywania rozmowy w jej trakcie z poziomu
    >glownego ekranu rozmowy (nagrywanie w ogole nie mozliwe bez zew. aplikacji)
    >- brak zainicjowania polaczenia video (akurat moj neo v ma dwie kamery i
    >potrafi zainicjowac video polaczenie ale tylko z poziomu SIP)
    >
    >zdaje sobie sprawe ze funkcjonalnosc androida polega na
    >aplikacjach/patchach zewnetrznych, ale w/w funkcjonalnosc wystepuje w
    >starym poczciwym w810/990 czy k770.

    Po 2 miesiącach użytkowania androida przeszkadza mi najbardziej
    długość działania baterii. Z wyłączoną synchronizacją, 3g , bez
    używania wifi- telefon służy tylko do rozmów i sms ,z trybem
    samolotowym od 22.00-8.00 bateria trzyma 100 godzin.
    Używając wifi, albo trochę netu przez gsm bateria trzyma max 20
    godzin. Więc po co jest smartfon w takim razie??. Nie będe chodził z 2
    bateriami w kieszeni i ładowarkami i codziennie ładował telefon. Skoro
    producenci wyposażyli urządzenia w tyle funkcji więc powinni dać
    możliwość korzystania z tego.
    Jak tak dalej pójdzie to się pożegnam z telefonem z andkiem bo to
    śmieszne jest.

    Pozdrawiam

  • 24. Data: 2012-03-01 12:58:47
    Od: "Maciek" <m...@g...com>

    Użytkownik "W" <w...@w...pl> napisał
    > Ale AFAIR ta funkcja jest wykastrowana głównie w koreańskich samsungach
    > ;-) Kolejny AFAIR - to głównie kwestia sterowników w urządzeniu, a
    > urządzenia są produkowane na różne rynki (chociażby rozróżnienie
    > cdma/gsm)

    Nie wiemy co jest napisane w umowie o wykorzystanie systemu Google w
    produktach Samsung. Samsung na pewno może dużo ale tylko tyle na ile pozwoli
    mu Google. Ale też tylko tyle ile sam Samsung uzna za stosowne (patrz 2
    ostatnie zdania). HTC bodajże też nie umie nagrywać by default a dopiero po
    zabiegach magików z xda (specjalnie do tego celu upichcony kernel).

    Wątek jest o aparacie produkcji SE. I ten producent także nie umożliwia
    nagrywania ale tylko i wyłącznie w urządzeniu z systemem od Google. W swoich
    własnych systemach - bardzo proszę, wystarczy nacisnąć guzik.

    Konkluzja jest taka, że Android jako technika/technologia jest OK. Jeśli
    jednak wziąć pod uwagę, że z usług Google korzysta większość trzyliterowych
    agencji rządowych USA, to mamy kolejny przykład jak coś, co mogłoby dobrze
    służyć człowiekowi jest zamieniane na władzę i pieniądze.

    Skoro tak wzniośle się zrobiło, to pójdźmy dalej... Sporo było swego czasu
    głosów o tym jak "bliźniacza" opcja rządząca w Polsce, nic innego nie robi
    tylko nagrywa i podsłuchuje.
    A co mieliśmy niedawno? Wyposażenie Sejmu w urządzenia przenośne, o których
    wiadomo, że szpiegują użytkownika a informacje te trafiają za granicę...

    I Ty się dziwisz, że Samsung nie umożliwia nagrywania rozmów w swoich
    urządzeniach? Mądrzy są, czy wręcz przeciwnie?

    --
    M.

  • 25. Data: 2012-03-01 13:03:48
    Od: K <...@...c>

    W dniu 01-03-2012 13:18, AL pisze:

    > Tak - to zalezy od telefonu.
    > Bardzo odpowiadal mi Xelnex jaki mialem na e51.
    >

    > Teraz uzywam: Record My Call
    > ma spory potencjal konfiguracyjny
    >
    > poprzednich nazw aplikacji jakie testowalem nie pamietam.

    tez mam Record My Call, ale on nie powoduje pojawiania sie dodatkowego
    przycisku podczas rozmowy.

  • 26. Data: 2012-03-01 13:19:24
    Od: atm <...@v...pl>

> [...]
    > możliwość korzystania z tego.
    > Jak tak dalej pójdzie to się pożegnam z telefonem z andkiem bo to

    Testowales smartfony z innymi systemami? Wiesz cudow tutaj nie da sie
    zrobic, pradozerne elementy beda wciagaly duzo pradu.
    Oprocz SGS2 wciaz mam N8 i jesli chodzi o prodazernosc jestem dosc mocno
    rozczarowany Nokia. Kazdy komponent w SGS2 jest bardziej zaawansowany
    (poza aparatem) i teoretycznie bardziej pradozerny jednak koniec koncow
    lepiej sobie radzi niz N8.
    Poszukaj w sieci info jak dlugo chodzi pod obciazeniem iPhone 4 na
    przyklad. Wiele osob narzeka na zbyt krotki czas na bterii i to nawet
    nie biorac pod uwage tego "ficzera" z 4S.

  • 27. Data: 2012-03-01 13:31:00
    Od: W <w...@w...pl>

    K wystukał, co następuje:

    > Camera and video
    >
    > 8.1 megapixel camera with LED flash and Auto focus
    > Sony's Exmor(TM) R for mobile CMOS sensor
    > 2.46x smart zoom
    > f/2.4 Aperture
    > HD video recording (720p)
    > 3D Sweep Panorama
    > Image playback, supported formats: BMP, GIF, JPEG, PNG, WBMP
    > Image capture, supported format: JPEG
    > Video playback and recording, supported formats: 3GPP, MP4
    > Accelerated Adobe Flash Video
    > Front-facing camera for video calls
    >
    > nie ma tu nic na temat tego ze to ma dzialac tylko i wylacznie w jakies
> [...]

    Nie jest napisane, że ma działać wszędzie ;->
    W drugiej kolumnie masz wyszczególnione aplikacje które tego używają, o
    telefonie jako takim nie wspominają (viva, viva merketingoidy :D )

  • 28. Data: 2012-03-01 13:36:01
    Od: W <w...@w...pl>

    Maciek wystukał, co następuje:

> [...]
    > nagrywania ale tylko i wyłącznie w urządzeniu z systemem od Google. W
    > swoich własnych systemach - bardzo proszę, wystarczy nacisnąć guzik.

    W sumie ciekawi mnie w takim razie jak to wygląda w innych samsungach (i.e.
    nie z robotem) - wiem, że w winmo (i780) byl ACR i działał OK (jeżeli się
    nie wykrzaczył :D), zapasowego e1080 o takie coś nawet nie podejrzewam, a
    jak z Bada?

  • 29. Data: 2012-03-01 13:37:43
    Od: dizel <x...@x...xx>

    On Thu, 01 Mar 2012 14:19:24 +0100, atm <...@v...pl> wrote:

> [...]
    >przyklad. Wiele osob narzeka na zbyt krotki czas na bterii i to nawet
    >nie biorac pod uwage tego "ficzera" z 4S.

    Wszystko się zgadza, ale skoro wiadomo że telefony są bardziej
    prądożerne to producenci powinni montować mocniejsze baterie, wiem że
    to się może odbić na przykład na grubości całego telefonu ale nie
    wierzę że nie można by dać baterii na przykład 3000mah, skoro taki
    zwykły samsung solid bez systemu ma 2000mah.

    Pozdrawiam

  • 30. Data: 2012-03-01 13:39:43

    W dniu 01-03-2012 14:31, W pisze:
> [...]
    > W drugiej kolumnie masz wyszczególnione aplikacje które tego używają, o
    > telefonie jako takim nie wspominają (viva, viva merketingoidy :D )

    konczac dywagacje:
    nie sadze aby SE/SM dolozylo przednia kamere na potrzeby (tylko i
    wylacznie) Google Talk.

    i na tym zakonczmy.