  • 31. Data: 2012-03-01 13:44:19
    Temat: Re: refleksje po dwoch miesiacach uzywania androida
    Od: atm <...@v...pl>

    On 2012-03-01 14:37, dizel wrote:

    > Wszystko się zgadza, ale skoro wiadomo że telefony są bardziej
    > prądożerne to producenci powinni montować mocniejsze baterie, wiem że
    > to się może odbić na przykład na grubości całego telefonu ale nie
    > wierzę że nie można by dać baterii na przykład 3000mah, skoro taki
    > zwykły samsung solid bez systemu ma 2000mah.
    >
    > Pozdrawiam

    W pelni sie z Toba zgadzam, chetnie widzialbym SGS2 wyrownanego
    gruboscia na tylnej powierzchni do wystepu w dolnej czesci. Poki co
    chyba jednak lepiej sprzedaja sie ciensze telefony. Mysle, ze niebawem
    producenci odkryja niezwykla ceche jaka jest czas pracy na jednym ladowaniu.

  • 32. Data: 2012-03-01 13:59:03
    Od: atm <...@v...pl>

    > Używając wifi, albo trochę netu przez gsm bateria trzyma max 20
    > godzin. Więc po co jest smartfon w takim razie??. Nie będe chodził z 2
    > bateriami w kieszeni i ładowarkami i codziennie ładował telefon. Skoro
    > producenci wyposażyli urządzenia w tyle funkcji więc powinni dać
    > możliwość korzystania z tego.
    > Jak tak dalej pójdzie to się pożegnam z telefonem z andkiem bo to
    > śmieszne jest.

    Z drugiej strony mozna zyc z codziennym ladowaniem jesli ktos czesciej
    korzysta z energochlonnych aplikacji, po dluzszym czasie uzytkowania
    smartfonow zaczalem ladowac co drugi dzien i jest ok. Cos za cos.

  • 33. Data: 2012-03-01 14:40:22
    Od: MarekM <m...@w...interia.i-popraw-tld.polska>

    W dniu 2012-03-01 14:39, K pisze:

    > konczac dywagacje:
    > nie sadze aby SE/SM dolozylo przednia kamere na potrzeby (tylko i
    > wylacznie) Google Talk.
    > i na tym zakonczmy.

    Nie sądzisz, ale niestety tak właśnie jest. Może nie wyłącznie Google
    Talk, bo jest jeszcze Skype ;-)

    Android "out of the box" nie obsługuje wideorozmowy jako usługi
    sieciowej. Tak, jak kiedyś iPhone nie obsługiwał MMSów. W Ameryce nie
    znają takiej usługi, znają natomiast wynalazki typu Facetime (czyli
    iPhonowy videochat) i Google Talk/Hangouts. Google to amerykańska firma,
    a Android to ich dziecko.

    Już pisałem w innym wątku: wideorozmowy na Androidzie obsługują chyba
    tylko telefony Samsunga i LG, bo Koreańczycy sami je zaimplementowali.
    Inni producenci uznali widocznie, że nie warto.

    Marek

  • 34. Data: 2012-03-01 14:42:58
    Od: AL <a...@s...tam>

    W dniu 2012-03-01 14:03, K pisze:

    > tez mam Record My Call, ale on nie powoduje pojawiania sie dodatkowego
    > przycisku podczas rozmowy.

    ten nie - mowilem, ze wczesniej uzywalem innego.
    Aplikacji w markecie jest sporo - ale skonczona ilosc, wiec mozna
    potestowac.
    Natomiast jak pamietam ten program byl taki, ze po jakims tam okresie
    przestawal dzialac - tzn trzeba bylo wykupic (moze to pomoze w szukaniu).

    --
    pozdr
    Adam (AL)

  • 35. Data: 2012-03-01 14:49:44
    Od: "Amir" <d...@g...pl>

    > dlugo naciskasz na osobie i masz cala liste mozliwosci (u mnie 11
    > pozycji) a jedna z pozycji to 'Wyślij kontakt' a dalej wybierasz jak
    > chcesz go wysłać (zakończ czynność uzywając; i lista programów do wyboru w
    > tym SMS, BT, mail, ......

    U mnie to się nazywa akurat udostepnij :)
    heh tez mialem z tym problem
    pozdrawiam
    AT

  • 36. Data: 2012-03-01 14:53:07
    Od: "Amir" <d...@g...pl>

    > no u mnie wlasnie nie ma takiej opcji.

    Może kliknij pokaż kontakt, następnie wciśnij MENU i tam powinno być,
    udostępnij kontakt

    pozdrawiam
    AT

  • 37. Data: 2012-03-01 15:20:05
    Od: BoxFish <c...@g...pl>

    W dniu 2012-03-01 10:11, K pisze:

    > zdaje sobie sprawe ze funkcjonalnosc androida polega na
    > aplikacjach/patchach zewnetrznych, ale w/w funkcjonalnosc wystepuje w
    > starym poczciwym w810/990 czy k770.

    Nie przesadzasz ? To jest tak jak byś marudził, po zakupie mieszkania w
    stanie deweloperskim, że ścianek działowych nie ma, wszystko wybielone a
    przecież nawet w twoim starym zagrzybionym mieszkaniu ściany były różowe.

    Przecież to podstawa androida że sam decydujesz (pomijam softy
    operatorów) czego i jak chcesz używać. Kupujesz telefon z podstawową
    opcją softu, chcesz gotowca nie kupuj androida.

  • 38. Data: 2012-03-01 16:16:33
    Od: W <w...@w...pl>

    BoxFish wystukał, co następuje:

    > Nie przesadzasz ? To jest tak jak byś marudził, po zakupie mieszkania w
    > stanie deweloperskim, że ścianek działowych nie ma, wszystko wybielone a
    > przecież nawet w twoim starym zagrzybionym mieszkaniu ściany były różowe.

    Czyli kupuję telefon i osobno muszę sobie kupić system, a później jeszcze
    szukać aplikacji - tak? ;-P

  • 39. Data: 2012-03-01 16:21:05
    Od: Waldek Godel <n...@y...org>

    Dnia Thu, 1 Mar 2012 16:16:33 +0000 (UTC), W napisał(a):

    > Czyli kupuję telefon i osobno muszę sobie kupić system, a później jeszcze
    > szukać aplikacji - tak? ;-P

    Tak to jest, że nikt nikomu nie dogodzi. Jeden chce aplikacji w Satio (i to
    zaraz obok w kolejnym wątku), innemu w Androidzie one przeszkadzają.
    Może się zamieńcie nawzajem telefonami i obydwaj będziecie szczęsliwi.
    Dogadanie się nie powinno wam sprawić wielkiego problemu, obydwaj
    wstydzicie się nawet własnego nicka, o imieniu nie wspominając.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Za jednym smartphonem z Androidem nie stloi zaden zysk dla google" - Paweł

  • 40. Data: 2012-03-01 16:33:30

    Thu, 01 Mar 2012 16:20:05 +0100, w <jio435$4n4$1@inews.gazeta.pl>, BoxFish
    <c...@g...pl> napisał(-a):

    > To jest tak jak byś marudził, po zakupie mieszkania w
    > stanie deweloperskim, że ścianek działowych nie ma, wszystko wybielone a
    > przecież nawet w twoim starym zagrzybionym mieszkaniu ściany były różowe.

    No to chyba tylko w Polsce na coś takiego nie narzekają. Standardy w innych
    krajach są inne.