  • Data: 2012-03-10 01:04:45
    Temat: Re: refleksje po dwoch miesiacach uzywania androida
    Od: ALdroid <a...@n...ma.takiego.adresu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sat, 10 Mar 2012 01:52:03 +0100, Skrypëk<?kryp?k@p?bli?en?my.pl>
    naskrobał przy słoiku:

    > Udowodnij mnie źle, kłamco lustracyjny.

    ale co, ze Nokia zamyka fabryki?
    ze WP7 najslabiej sie sprzedaje (stary symbian jest czesciej
    wybierany niz kafle WP7) ?

    > A prosz, krętaczu:

    chcesz zobaczye kretacza - popatrz w lustro.
    ja nie wycinam cytatow i nie manipuluje wypowiedziami na ktore
    odpowiadam - co ty czynisz nagminnie.

    > http://www.gartner.com/it/page.jsp?id=1924314

    wnioskuje, ze nie umiesz jednak czytac ze zrozumieniem badz wyciagac
    wnioskow z tekstow, do ktorych podajesz linki.

    nadajesz sie do ostatniej reklamy Orange z Lumia - wykapany Chinczyk
    z zza lady ;)

    --
    AL