    From: "Papa5merf" <P...@p...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: ręczny montaż smd
    Date: Wed, 19 May 2010 22:14:30 +0200

    Órzytkownik "Michal Czarkowski" napisał:
    > Nie wiem gdzie widzisz to, że jestem debilem. Nigdzie nie opowiadałem/nie
    > pisałem bajek o ręcznym montowaniu płyt głównych telefonów komórkowych, a
    > tym bardziej nie wynika to z cytowanego przez Ciebie fragmentu mojego
    > listu. Zrozum, że są to wariacje twojego mózgu na temat tego co
    > przeczytałeś, więc pisanie że "bladego pojęcia w temacie nie mam" jest po
    > prostu bez sensu.

    widzę to w twojej debinej odpowiedzi, nie na tenat, bez pdoniesienia do
    mojej wypowiedzi, kupa majakuf na haju, nie wiem z kim rozmawiasz, pewnie
    sam ze sobą, bo napewno nei zemną, wiec pewnie debil, kretyn a może jeszcze
    cos gorszego, lecz się palancie!:O)

    > Bajki. Między bajki włóż anonimowość w sieci.
    > Nazwałeś mnie debilem dwa razy. Licz sie ze słowami. Ostrzegam i
    > oczywiście
    > polecam stronę http://www.ptd.edu.pl/

    nie streasz debilu bo ci jeszcze ktoś tą tfoją głupią gębe obije i będziesz
    leciał z płaczem do mamusi skarżepyto, hahaha:O)

    > Michał Czarkowski
    > P.s. Nie wiem co to "peło". Spróbuję zgadnąć.

    nie wysilaj się bo nusk ci spuchnie, hahaha:O)