eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.comp.programmingrasteryzacja kuli z shadingiemRe: rasteryzacja kuli z shadingiem
  • Data: 2014-11-16 00:59:12
    Temat: Re: rasteryzacja kuli z shadingiem
    Od: firr <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu sobota, 15 listopada 2014 21:25:01 UTC+1 użytkownik firr napisał:
    > w skrocie to jak mam kule zderiniowana przez promien R i lezaca powiedzmy w punkcie
    0,0
    > to potrzebuje wzoru na normalna w punkcie x,y gdzie x siega od -R do R, tak samo Y
    >
    > namysl sklania mnie do wniosku ze skladowa
    > z normalnej powinna chyba h = sqrt(1-r*r)
    > (jesli R=1) gdzie r= sqrt(x*x + y*y)
    > natomiast skladowe x i y nornalnej powinny wyniscic chyba x i y
    >
    > czyli normal = x, y, sqrt(1 - (x*x + y*y) ) ?
    >
    > nie jestem pewien ale niewykluczone

    ok, ten pomysl niby dziala

    https://www.dropbox.com/s/puspymkgak7kyt8/kulki.jpg?
    dl=0

    zwolnilo alepewnie mozna zoptymalizowac nakladem pracy do rozsadnych wartosci
    - gorzej ze niby oswitla ale przy ruchu kamery kierunek swiatla sie dziwnie zmienia -
    to jest dlatego ze rasteryzacja nastepuje nie tylko w przestrzeni kamery ale co
    gorsza w przestrzeni pikseli a nie chcialo mi sie poki co transformowac starannie
    normalnej swiatla do tej dziwacznej przestrzeni

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: