eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.comp.programmingrasteryzacja kuli z shadingiemRe: rasteryzacja kuli z shadingiem
  • X-Received: by 10.140.41.147 with SMTP id z19mr1132827qgz.1.1416095952665; Sat, 15
    Nov 2014 15:59:12 -0800 (PST)
    X-Received: by 10.140.41.147 with SMTP id z19mr1132827qgz.1.1416095952665; Sat, 15
    Nov 2014 15:59:12 -0800 (PST)
    Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
    .pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!usenet.blueworldhosting.com!feeder01.bluewo
    rldhosting.com!peer02.iad.highwinds-media.com!news.highwinds-media.com!feed-me.
    highwinds-media.com!border1.nntp.dca1.giganews.com!nntp.giganews.com!u7no194271
    7qaz.1!news-out.google.com!m4ni198qag.1!nntp.google.com!w8no108230qac.0!postnew
    s.google.com!glegroupsg2000goo.googlegroups.com!not-for-mail
    Newsgroups: pl.comp.programming
    Date: Sat, 15 Nov 2014 15:59:12 -0800 (PST)
    In-Reply-To: <9...@g...com>
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: glegroupsg2000goo.googlegroups.com; posting-host=78.30.85.72;
    posting-account=Sb6m8goAAABbWsBL7gouk3bfLsuxwMgN
    NNTP-Posting-Host: 78.30.85.72
    References: <2...@g...com>
    <9...@g...com>
    User-Agent: G2/1.0
    MIME-Version: 1.0
    Message-ID: <e...@g...com>
    Subject: Re: rasteryzacja kuli z shadingiem
    From: firr <p...@g...com>
    Injection-Date: Sat, 15 Nov 2014 23:59:12 +0000
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    Lines: 25
    X-Received-Bytes: 2343
    X-Received-Body-CRC: 3429034675
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.comp.programming:207013
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu sobota, 15 listopada 2014 21:25:01 UTC+1 użytkownik firr napisał:
    > w skrocie to jak mam kule zderiniowana przez promien R i lezaca powiedzmy w punkcie
    0,0
    > to potrzebuje wzoru na normalna w punkcie x,y gdzie x siega od -R do R, tak samo Y
    >
    > namysl sklania mnie do wniosku ze skladowa
    > z normalnej powinna chyba h = sqrt(1-r*r)
    > (jesli R=1) gdzie r= sqrt(x*x + y*y)
    > natomiast skladowe x i y nornalnej powinny wyniscic chyba x i y
    >
    > czyli normal = x, y, sqrt(1 - (x*x + y*y) ) ?
    >
    > nie jestem pewien ale niewykluczone

    ok, ten pomysl niby dziala

    https://www.dropbox.com/s/puspymkgak7kyt8/kulki.jpg?
    dl=0

    zwolnilo alepewnie mozna zoptymalizowac nakladem pracy do rozsadnych wartosci
    - gorzej ze niby oswitla ale przy ruchu kamery kierunek swiatla sie dziwnie zmienia -
    to jest dlatego ze rasteryzacja nastepuje nie tylko w przestrzeni kamery ale co
    gorsza w przestrzeni pikseli a nie chcialo mi sie poki co transformowac starannie
    normalnej swiatla do tej dziwacznej przestrzeni

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: