  • 1. Data: 2010-01-04 10:05:43
    Temat: raport automatyczny gru-09
    Od: Przemysław Kowalik <p...@A...pl>

    W grudniu przyobserwowałem 2 osoby korzystające z automatów. Co było
    szczególne niezwykłe, to to, że korzystały niemal jednocześnie z 2
    sąsiednich. A działo się to 21.12 ok: 13:00 na pl. Czechowicza obok
    lubelskiej poczty głównej. Niegdyś znajdowało się tam chyba największe w
    okolicy zgrupowanie automatów (rządek 8 czy 10 sztuk). Obecnie zostały 3
    co oznacza, że byłem świadkiem wykorzystania sprzętu w tej lokalizacji w
    66,67% :-).

    OT. Nawiasem mówiąc, mam niejaki sentyment do tej lokalizacji, bo jeden
    z tamtejszych automatów ok 10 lat zeżarł mi kartę z kilkunastoma
    impulsami, a w zamian oddał pustą (ale za to z portretem papieża :-)).
    Biorąc pod uwagę krótkość rozmowy, taniej mi byłoby zadzwonić z POPa za
    1,75 PLN/min :-). Obecnie mam nadal POPa, a z automatu miałbym taniej
    chyba tylko na 00800 tudzież 800jedynki ze stałą opłatą za połączenie
    (Orange rozlicza je minutowo)...

    Przemek

  • 2. Data: 2010-01-04 10:19:47
    Temat: Re: raport automatyczny gru-09
    Od: "brum" <b...@o...eu>

> [...]
    >szczególne niezwykłe, to to, że korzystały niemal jednocześnie z 2
    >sąsiednich. A działo się to 21.12 ok: 13:00 na pl. Czechowicza obok

    to bylem ja i ja
    dzwonilem do siebie

  • 3. Data: 2010-01-04 11:03:23
    Od: "Araneus Diadematus" <w...@c...pl>

    Użytkownik "Przemysław Kowalik" <p...@A...pl> napisał w
    wiadomości news:hhsehq$as3$1@inews.gazeta.pl...
> [...]
    >w okolicy zgrupowanie automatów (rządek 8 czy 10 sztuk). Obecnie
    >zostały 3 co oznacza, że byłem świadkiem wykorzystania sprzętu w tej

    Wczoraj, tj. 3 stycznia 2010, Warszawa, Przyczółek Grochowski - niezbyt
    częste wykorzystanie automatu. Akurat przechodziłem obok chybva jedynego
    już osiedlowego, akurat usłyszałem dzwonek połączenia przychodzącego i
    pan, który czekał przy telefonie odebrał i nawiązał rozmowę. Żółtek.
    Przypomniał mi się widziany kiedyś dowcip rysunkowy, jak skuty na maksa
    gość z budelką leży bezwiednie pod budką, a jego niewiele mniej napruci
    kumple rozmawiają, że "Zdzisiek to porządny chłop, zawsze pod telefonem"
    :))

    --
    Pająk chwat,
    wszystkich brat!

  • 4. Data: 2010-01-04 23:08:06
    Od: Przemysław Kowalik <p...@A...pl>

    Użytkownik Araneus Diadematus napisał:

> [...]
    > już osiedlowego, akurat usłyszałem dzwonek połączenia przychodzącego i
    > pan, który czekał przy telefonie odebrał i nawiązał rozmowę. Żółtek.
    Ale kuriozum! Może ktoś, kto dzwonił do pana, miał tanio na stacjonarne
    a pan nie miał stacjonarnego w domu no i się umówił z rozmówcą.

> [...]
    > gość z budelką leży bezwiednie pod budką, a jego niewiele mniej napruci
    > kumple rozmawiają, że "Zdzisiek to porządny chłop, zawsze pod telefonem"
    Ty tu śmichy-chichy, a kiedyś na grupie ktoś rzucił link do jakiejś
    zarchiwizowanej strony Samoobrony, na której jeden z numerów do siedziby
    miał format 22 801 xx xx :-) (no chyba, że istnieją numery
    nieautomatycznne AB 801...)

    Przemek

  • 5. Data: 2010-01-04 23:19:49
    Od: "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl>

    On 2010-01-05 00:08, Przemysław Kowalik wrote:

> [...]
    > zarchiwizowanej strony Samoobrony, na której jeden z numerów do siedziby
    > miał format 22 801 xx xx :-) (no chyba, że istnieją numery

    Chyba ja :-) Nawet BN podało adres tej budki :-)

  • 6. Data: 2010-01-05 10:19:21
    Od: Przemysław Kowalik <p...@A...pl>

    Użytkownik Maciej Bebenek (news.onet.pl) napisał:

    > Chyba ja :-) Nawet BN podało adres tej budki :-)

    Niepodawanie byłoby działaniem obliczonym na uzyskanie celu politycznego :-)

    Przemek

  • 7. Data: 2010-01-05 13:42:44
    Od: "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl>

    On 2010-01-05 11:19, Przemysław Kowalik wrote:

    > Niepodawanie byłoby działaniem obliczonym na uzyskanie celu politycznego
    > :-)

    Znalazłem :-)
    http://bit.ly/6BZz0n

  • 8. Data: 2010-01-11 20:44:36
    Od: Ircys <i...@p...pl>

    Dla koneserów: http://tinyurl.com/ybsgud3

    Ircys

  • 9. Data: 2010-01-11 21:49:10
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 11 Jan 2010 12:44:36 -0800 (PST), Ircys wrote:
    >Dla koneserów: http://tinyurl.com/ybsgud3

    Ale wyniki mnie bardzo dziwia. Tak bardzo ze az powatpiewam w
    rzetelnosc. Przy tym nasyceniu komorkami jeszcze ktos korzysta z budki
    poza funkcja parkingowa :-)
    3.3 raza w miesiacu ? Ja nie korzystam, rodzina nie korzysta, znajmi
    nie korzystaja .. to kto korzysta dwa razy dziennie :-)
    Niepelnosprawnym latwiej sie przespacerowac do automatu niz
    pelnosprawnym ?

    A nie, przepraszam - to srednia w grupie korzystajacych.
    Korzystajacych jest 8% wsrod sprawnych :-)
    Niepelnosprawny korzysta 2.2 raza miesiecznie, o ile nie jest wsrod
    tych 80% ktory nie korzysta wcale :-)

    No to ciekaw jestem rzeczywistej wielkosci probki .. 2000 osob
    badanych, z czego 160 moze cos powiedziec :-)

    Ciekawe jaki wplyw mialy np telefony w szpitalach.
    Dlaczego pominieto mlodziez ponizej 18 lat w badaniu ?

    Duzo liczb, niektore trudno sobie uzmyslowic na co odpowiadaja ... tak
    sie marnuje nasze pieniadze - ciekawe ile kosztowalo badanie :-(

    A nie wystarczylo zaczac od ilosci sprzedanych kart TP do automatow ?

    J.

  • 10. Data: 2010-01-11 23:02:34
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    J.F. <j...@p...onet.pl> writes:

    > Korzystajacych jest 8% wsrod sprawnych :-)

    ... i 20% wsrod niepelnosprawnych.

    Przeciez to musza byc brednie najczystszej wody, kogo oni pytali i o
    co?

    O "PAS"? To ja z góry mogę powiedzieć, że 63.2% sprawnych i 91.28%
    niepełnosprawnych nie zrozumiało pytania.

    MJ