  • 1. Data: 2009-06-19 16:46:57
    Temat: ramka do cyfrowych zdjec - z pendrive`em
    Od: "Alojzy Majchrzak" <a...@p...onet.pl>

    Witam!

    Czy wiecie może czy ramka do cyfrowych zdjęć:

    http://www.tylkomarkowe.pl/cyfrowa-ramka-do-zdjec-ph
    ilips-8ff3fpb00,tylkomarkowe-produkty,30687.html

    pozwala podpiąć dowolnego pendrive`a, bo jakoś z tego opisu nie wynika?

    Chcialbym dzieki temu móc oglądać większą ilość zdjęć.

    Jesli nie da sie odczytac zdjec to czy znacie jakas inna ramke do cyfrowych
    zdjec, ktora bedzie miala mozliwosc podpiecia pendrive`a i bedzie miala
    rozdzielczosc 800 x 600 - 7 lub 8 cali wyswietlacz?

    Pozdr.
    heyoo

  • 2. Data: 2009-06-19 19:07:05
    Temat: Re: ramka do cyfrowych zdjec - z pendrive`em
    Od: "Remiczor" <c...@w...pl>

    ...to czy znacie jakas inna ramke do cyfrowych
    zdjec, ktora bedzie miala mozliwosc podpiecia pendrive`a i bedzie miala
    rozdzielczosc 800 x 600 - 7 lub 8 cali wyswietlacz?

    http://docs.google.com/View?id=dkgm7x8_140gwx8w8f9

    PF730 - cyfrowa ramka od TRANSCEND

    Czy chcesz móc w każdej chwili powrócić myślami do momentów uwiecznionych na
    zdjęciach?

    Wystarczy tylko cyfrowa ramka z ekranem LCD o przekątnej 7 cali,
    umożliwiającym oglądanie zdjęć w rozdzielczości 800x600 pikseli. Wbudowany
    czujnik AOS automatycznie rozpoznaje ich orientację, a różne tryby
    wyświetlania (pokaz slajdów, jednoczesne rozmieszczenie kilku zdjęć na
    ekranie), możliwość doboru obramowań fotografii i ciekawe efekty animacji
    wzbudzą zainteresowanie oglądających.

    Zdjęcia można odtwarzać z wbudowanej 2 GB-owej pamięci oraz z kart pamięci
    (SD, SDHC, MMC, MS). Dodatkowo, dzięki portowi USB, dane mogą być
    przeniesione z innych nośników. Oprócz oglądania zdjęć, urządzenie umożliwia
    odtwarzanie plików w formacie MP3 oraz wideo. Może służyć także jako budzik
    i kalendarz z opcją zaznaczania ważnych dla użytkownika dat.

    Przewidywana cena brutto: 352 zł

    Urządzenie jest objęte dwuletnią gwarancją producenta.

  • 3. Data: 2009-06-19 23:46:24
    Od: EMPI <e...@p...onet.pl>

    Hej !

    > Jesli nie da sie odczytac zdjec to czy znacie jakas inna ramke do cyfrowych
    > zdjec, ktora bedzie miala mozliwosc podpiecia pendrive`a i bedzie miala
    > rozdzielczosc 800 x 600 - 7 lub 8 cali wyswietlacz?

    Znamy, właśnie zakupiliśmy, jak dojdzie to podzielimy się wrażeniami.
    http://www.agito.pl/ramki-cyfrowe/samsung-ramka-cyfr
    owa-8-spf-85p.2069.337246.html

    EMPI
    http://www.empi.art.pl

  • 4. Data: 2009-06-20 00:37:35
    Od: "Alojzy Majchrzak" <a...@p...onet.pl>

    Użytkownik "EMPI" <e...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Hej !

    > Znamy, właśnie zakupiliśmy, jak dojdzie to podzielimy się wrażeniami.
> [...]

    OK to chętnie usłyszę opinię..

    Pozdrawiam
    heyoo

  • 5. Data: 2009-06-24 23:05:46
    Od: EMPI <e...@p...onet.pl>

    Hej !

    Samsung SPF-85P - 800x600, 8 cali, 1GB pamięci wewn., akumulator.

    > OK to chętnie usłyszę opinię..

    No to dzisiaj przyszła. Jak na razie wszystko fajnie. Testowałem zdjęcia
    w rozdzielczości natywnej ramki 800x600 eksportowane z Picasy w jakości
    100%, 90% i 80% - wszystkie wyglądają super - wizualnie nie widać
    różnicy, za to rozmiar pliku w pierwszym przypadku 280 KB, a w ostatnim
    53 KB. Czyli na wbudowane 1 GB pamięci zmieści mi się prawie 20 tys.
    zdjęć (przy jakości JPEG 80%)!!!

    Ważna uwaga. Warto przemyśleć strukturę folderów bo chodzenie po
    miniaturkach zdjęć jest czasowo upierdliwe gdy przeglądamy zdjęcia z
    pendrive'a, tzn, nie samo chodzenie co czekanie aż odświeżą się te
    miniaturki widoczne w ramach jednej strony - ok. 20 sekund (ale na
    wbudowanej pamięci chodzi to akceptowalnie szybko ok. 2 sek.). Samo
    oglądanie zdjęć na pełnym ekranie działa szybko. Jasność mam ustawioną
    na 70% i to wystarcza.

    Podoba mi się sterowanie - przyciski są na ramce z przodu (niektóre
    ramki maja bezmyślnie wyprowadzone przyciski z tyłu). Z resztą nie są to
    nawet przyciski tylko ładnie podświetlane obszary, które wystarczy dotknąć.

    Dźwięk stereo pozwala na przyzwoity odsłuch mp3.
    Akumulator wytrzymuje niecałą godzinę.

    Reasumując - jak dla mnie rewelacja.

    EMPI
    http://www.empi.art.pl

  • 6. Data: 2009-06-25 16:01:58
    Od: "Alojzy Majchrzak" <a...@p...onet.pl>

> [...]
    > dotknąć.
    >
    > Dźwięk stereo pozwala na przyzwoity odsłuch mp3.

    Dzięki za wyczerpującą opinię. Jest ona niezwykle cenna dla mnie.
    Poszukę się na to cacko, ale dopiero we wrześniu, na urodziny żoneczki:)

    Pozdrawiam
    heyoo