  • Data: 2009-03-29 15:41:54
    Temat: Re: radiowa transmisja danych 1b/s - macie pomysl
    Od: Waldemar Krzok <w...@z...fu-berlin.de> szukaj wiadomości tego autora

    a...@p...pl wrote:

    > no widzisz. Jakby byl zegar z mozliwoscia ustawienia dowolnej strefy
    > czasowej i wylaczenia DST (zmiany czasu letni/zimowy) to temat bylby
    > zalatwiony, a taaaaaaaaaaaaaaak trzeba kombinowac!
    >
    > Zegary z wyswietlaczem da sie kupic, ze wskazowkami nie (lub nie
    > znalazlem).

    nu nie wiem. W kazdym razie zegarki nareczne moich dzieci maja mozliwosc
    ustawienia GMT. Powinno byc UTC, ale co im tam :-). Firma Casio. Inne,
    ktore widzialem maja Monrovia (==UTC), albo Reykjavik (to samo).
    A odbiorniki z mozliwoscia ustawienia UTC tez istnieja. Wyjscie chyba SPI,
    musze sprawdzic.

    Waldek