  • Data: 2009-03-30 23:04:45
    Temat: Re: radiowa transmisja danych 1b/s - macie pomysl
    Od: a...@p...pl szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 30 Mar 2009 11:25:49 +0200, a...@p...pl wrote:

    >A teraz mam pytanie, czy czas w Islandii podlega takze zmianie jak
    >czas w UK - tzn. czy maja czas letni/zimowy czy caly rok jest tam
    >UTC+0?

    Islandia ma UTC caly czas, wiec jakby w sklepach na Islandii bylby do
    kupienia zegar sterowany radiowo (np. dla MSF60 - ma zasieg 1500 km),
    to pewnie mialby wylaczona zmiane czasu zimowy/letni lub mialby
    specjalny przelacznik. Pozostaje pytanie czy sa takie zegary w
    Islandii do kupienia i czy sie zsynchronizuja w zachodniej Polsce.

    --
    ThinkXtra