  • 1. Data: 2009-09-28 18:29:45
    Temat: radar na komórkę
    Od: "stefan" <d...@p...onet.pl>

    czy to możliwe , podobno działa. Wiecie coś na ten temat

    __________ Informacja programu ESET Smart Security, wersja bazy sygnatur wirusow 4465
    (20090928) __________

  • 2. Data: 2009-09-28 18:34:58
    Temat: Re: radar na komórkę
    Od: Czarek <c...@n...fm>

    W dniu 2009-09-28 20:29, stefan napisał/a:
    > __________ Informacja programu ESET Smart Security, wersja bazy sygnatur wirusow
    4465 (20090928) __________

    > Wiadomosc zostala sprawdzona przez program ESET Smart Security.
    >
    > http://www.eset.pl lubhttp://www.eset.com

    Tu masz wszystko wyjaśnione:
    http://odsiebie.com/pokaz/4929730---f96d.html

    PS. Popłakałem się ze śmiechu ;-)

    --
    Cz.

  • 3. Data: 2009-09-28 18:39:38
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Mon, 28 Sep 2009 20:29:45 +0200, stefan napisał(a):

    > czy to możliwe , podobno działa. Wiecie coś na ten temat

    O, tak, to stary temat. Były w Nokiach 3310, w 5110, myślę, że obecnie
    też są montowane.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    Lege Artis ==> http://olgierd.bblog.pl

  • 4. Data: 2009-09-28 18:41:45
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Mon, 28 Sep 2009 20:29:45 +0200, stefan napisał(a):

    > czy to możliwe , podobno działa. Wiecie coś na ten temat

    tak, ale musisz zadzwonić do operatora i poprosić o aktywowanie usługi
    marup zwrotnych.

    > __________ Informacja programu ESET Smart Security, wersja bazy sygnatur wirusow
    4465 (20090928) __________

    > Wiadomosc zostala sprawdzona przez program ESET Smart Security.

    wyłącz ten reklamowy badziew.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 5. Data: 2009-09-28 19:01:58
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Mon, 28 Sep 2009 19:41:45 +0100, Waldek Godel napisał(a):

    > tak, ale musisz zadzwonić do operatora i poprosić o aktywowanie usługi
    > marup zwrotnych.

    Ech, od razu się poczułem ładnych parę lat młodszy... ;-)

  • 6. Data: 2009-09-28 19:24:38
    Od: "Piotrek" <b...@p...onet.pl>

    Użytkownik "stefan" <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > czy to możliwe , podobno działa. Wiecie coś na ten temat

    owszem, komórka jest nadajnikiem i odbiornikiem fal o wysokiej
    częstotliwości, tak jak radar.
    I to koniec podobieństw.
    Czasem po prostu należy się zastanowić JAK TO DZIAŁA.

    Piotrek

  • 7. Data: 2009-09-28 20:36:57
    Od: "Jakub Danecki" <j...@d...net>

    Piotrek wrote:
    > owszem, komórka jest nadajnikiem i odbiornikiem fal o wysokiej
    > częstotliwości, tak jak radar. I to koniec podobieństw.
    > Czasem po prostu należy się zastanowić JAK TO DZIAŁA.

    Nie znasz się. Włączasz marupy zwrotne i świat staje się lepszy.

    Jakub

  • 8. Data: 2009-09-28 20:47:35
    Od: "Piotrek" <b...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Jakub Danecki" <j...@d...net> napisał w wiadomości

    > Nie znasz się. Włączasz marupy zwrotne i świat staje się lepszy.

    Bardziej skuteczny jest wykrywacz duchów

    Piotrek

  • 9. Data: 2009-09-28 21:01:18
    Od: ToMasz <t...@g...pl>

    Piotrek pisze:

> [...]
    > częstotliwości, tak jak radar.
    > I to koniec podobieństw.
    > Czasem po prostu należy się zastanowić JAK TO DZIAŁA.

    czy mocno naciagając sonar mozna nazwać radarem?
    ToMasz

  • 10. Data: 2009-09-29 07:55:27
    Od: "Jakub Danecki" <j...@d...net>

    ToMasz wrote:
    > czy mocno naciagając sonar mozna nazwać radarem?

    Nie widziałem jeszcze elastycznych sonarów, ale na pewno znajdziesz
    kondonik z końcówką sonarową - wystarczy wtedy odpowiednio mocno
    naciągnąć na telefon i viola.

    Jakub